Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

09.09.2010, 08:59

Dem Steuergerät Messdaten entlocken

Guete Tag mitenand

Bin neu do im Forum und möcht mich doch rasch mol schnell vorstelle. Chum us Umgebig Winterthur und mis erste Auto isch en Lancia Delta HPE HF gsi, leider han ich mich dazumol finanziell chli überno, do ich no i de usbildig gsi bin.
Hanen den schnell wider verchauft und mir en Corolla kauft. Jedoch hani det scho gwüsst gha, das ich widermol muss en Lancia Delta ha muess. Vor 2 wuche han ich mir den wider eine kauft, es wunderschöns Teil wo vo sim vorbsitzer super behandelt worde isch.

zu minere Frog:

ich han im internet gleses, das mer verschideni datene usem Stürgrät chan uslese. Fehlerspeicher und Messdate vo de Sensore vom Motor. Was mich am meiste wür interessier wäred zb. Öltemepratur, Asuuglufttemeperatur und de Lambda wert. Han den im internet chli umeglueget und glese, das mer das relativ eifach mit de OBD-Schnittstell chan verwürkliche. Jedoch het Alfa Romeo, Fiat und Lancia zu dere Ziit wo min Lancia baut worde isch (1998) de Standart vo OBD-Stecker nonig gha. Stattdesse hends de 3Pin Fiat Stecker gha.

Mini Forg isch jetzt, welli Hard- und Software bruch ich, das ich min Laptop chan am Auto aschlüsse und die Messdate uslese chan. Han paar sache gfunde, aber nöd sicher obs passe wür:

Adapter vo Fiat 3Pin uf OBD
http://www.autotronic.ch/adapterkabel/fi…2-weiblich.html

und den vo OBD uf USB mit passender Software
http://www.obdtoolstore.com/shop/product…313db12078b409e

Bin mir nöd sicher ob das züg den au kompatibel isch und ob ich so mis Ziel erreiche wird.

Wen sich schomol öpper demit usernadergsetzt het, wär echt froh um sin Rat

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

2

09.09.2010, 10:45

Also wennd Stecker für OBD2 häsch isch nochhär schnäll mal möglich.

Allerdings mit dem USB Kabel chunnsch nur en Teil vode Date wod wottsch über, well Öltemp, Lambda etc. häsch jetzt no gar kei Sensore Dinne.

Do bruchsch also öppis wo chasch Sensore narüste und denn abfrage. Di eifachst lösig wär de OBD2 Wifi Modul mit iMDF. Das chan au zuesätzlichi Date vo wiitere Sensore usläse.

http://shop.xenonlook.com/index.php?page…&product_id=772

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

3

09.09.2010, 10:49

willkommen im forum und willkommen auch bei den hpe fahrern :-) ist wirklich ein klasse auto.

also öl temp hast du ja schon original im armaturenbrett drinn und deine infos sind richtig der hpe hat noch den 3 poligen stecker und nicht die obd2 schnittstelle

kenne nur eine homepage wo zu div. fiat modellen die passende obd2 schnittstellen software angeboten wird vom lancia habe ich noch nichts gesehen.

aber ich würde mich mal über ein apexi gerät informieren was die alles anzeigen können dann musst du das in den kabelbaum einfügen was nicht ganz einfach ist und fachmännisch gemacht werden sollte.

gruss
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

4

09.09.2010, 12:05

es würd aber au mit enere "vems" goh.
chasch alli sensore einzeln chaufe und ibaue was den grad wotsch, und hetisch grad no es freiprogramierbars stürgrat dezue!
secher au ned ganz uninteressant bi dem auto... ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

5

09.09.2010, 12:49

erstmol viele dank fürd antworte

das ich zuesätzlichi sensore chan aschlüsse chan isch mer scho klar. Jedoch gohts mir darum, scho die vorhandene sensore vom motor z'lese. de motor het jo eigentlich scho fascht ali sensore verbaut (ussert zB ladedruck, isch jo bim delta no mechanisch greglet). Aber zB isch e lambdasonde scho standartmässig verbaut und die schickt jo ihri messdate am stürgrät. nun möcht ich die wert vo de lambdasonde lese, und das ohni e zweiti izbaue. glich isch mit allne andere senosore (wassertemp. öltemp. asuuglufttemp. drosselklappestellig drehzahl usw.)

Die Date chamer angeblich alli vom stürgrät uslese. eigentlich genau glich wie da Teil wo abote wird womer mit em iphone chan die date aluege.

Speedsta

Lämplidealer

• Nachricht senden

6

09.09.2010, 12:56

also bi dem Wifi Teil woni posted han chaschder Software entweder ufde PC oders Iphone tue und die denn gad usläse.

Bim USB gits sicherlich au Software dezue, die müestisch eifach sueche.

7

09.09.2010, 13:24

obs usb, wifi, seriel isch mir nöd so wichtig.

@Speedsta

mit somene Wifi teil wär ich au scho recht z'friede, jedoch het min Lancia kei OBD 2 schnittstell sondern de 3Pin Fiat Stecker. Ich bin mer eifach nöd sicher ob das den mit dem Adapter funktionier won ich posted han.

Dezue chunt jo no, das OBD2 standartisierti Protokol verwendet fürd kominikation mit stürgrät und PC/Iphone, was Fiat/Alfa/Lancia für es Protokol verwendet weisi nöd, und ob das den mit OBD2 kompatibel isch isch froglich. Das Wifi Teil müsst au das Protokoll vo Lancia chöne lese, susch funktioniert nöd

Hardware mässig wür jo alles zemepasse, aber ob das den mit de Kominikation vo dene grät klappet weisi nöd.

8

09.09.2010, 17:15

musst mal in eine gute und grosse fiat werkstatt die können dir das genauer sagen
aber zugriff auf das auto über den 3 poligen stecker konnte man damals nur mit dem fiat testgerät .

und die software war nie so ausgereift wie mit dem obd2

was willst du mit den ganzen anzeigen?

ld , öl temp , öldruck abgastemp. und eine gemischanzeige dann bist du mehr als gut dabei und das lässt sich relativ einfach bewerkstelligen.

les mal hier

http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

solltest die nötige sofwareware eigentlich hier finden
Das Leben ist zu kurz um nicht zu fahren Italienisch

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Lineker« (09.09.2010, 19:10)

Speedsta

Lämplidealer

• Nachricht senden

9

09.09.2010, 19:59

chader susch abiete das Wifi Modul zteste, hani do ;)

Müestisch also nurno de übergangsstecker kaufe