Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

• »TheSushimanCan« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Batman

• Nachricht senden

1

08.07.2010, 21:44

Sushi's 451

Ich weiss das dies ein Auto-Tuning Forum ist... und trotzdem fühl ich mich sauwohl hier ;-)

Ich fahr nen smart 451 Passion mit 84Ps... einiges ist schon gemacht... vieles wird noch folgen.. have fun.

- Brabus Sportlenkrad 360mm
- Alu Schaltwippen Schwarz Matt von Rs-Parts
- Chrom Einstiegleisten ,,Smart''
- Smart Getränkehalter
- 2x Swissclick Nummernschildhalter in Schwarz
- Alu Tankdeckel Schwarz Matt von Rs-Parts
- Smart Nameplattes (Sushi)
- Spiegel Aufkleber (Smart)
- Getönte Heckscheibe
- H&R Federn 15/35mm
- Schmidt Space Felgen Schwarz (Vorne: 6.5x16 – Hinten 7x16)
- Uniroyal Rainsport II
- Konische Schmidt Nabendeckel in Schwarz
- Philips Blue Vision (Standlicht)
- Philips X-Treme Vision (Ablendlicht)
- Brabus Frontspoiler - Schwarz Lackiert
- Brabus Heckspoiler - Schwarz Lackiert
- Brabus Seitenschweller - Schwarz Lackiert
- Brabus Dachspoiler - Silber
- Brabus Led Tagfahrlichter
- Brabus Led Bremslicht
- Brabus Scheinwerfer
- Powerful Sportauspuff
- BMC Sportluftfilter
- Pioneer AVH-4100dvd Headunit
- Ipodanschluss im Handschuhfach
- Ground Zero GZUB 800ACT Active Subwoofer
- Carbon Interieur
- Carbon Servicehaube
- MisterdotCom Speedbooster
- LED Nummernschild Beleuchtung

http://www.photosushi.ch
eine Stadt, mein Bezirk, mein Viertel, meine Gegend, meine Straße, mein Zuhause, mein BLOG!

Dieser Beitrag wurde bereits 8 mal editiert, zuletzt von »TheSushimanCan« (05.02.2011, 18:21)

Ju-52

Profi

Beruf: Gesundheitsbranche

• Nachricht senden

2

08.07.2010, 21:54

RE: Sushi's 451 - JA EIN SMART...!

:315: das teil, sorg ha derzue. ( ;)de het 1ps meh als mine :309: ) backtopic

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (08.07.2010, 21:54)

GrIeCh

Profi

Beruf: KV

• Nachricht senden

3

09.07.2010, 07:23

hihihihihi Nice nice smart chan au eine aber nüt speziels halt de normale, au in schwarz^^ Dine gseht eifach viel geiler us als mine^^ aber smart isch smart und blibt halt en "schnäcke"smart :D :D :D :D have fun!
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

4

09.07.2010, 07:31

Hey Sushiman! Coole Smart! Han au mal ganz churz eine gha (1Woche) aber de hani nur kauft zum wiiterverkaufe ^^ Han mich chli verlore gfühlt i dem Ding. Bin halt vorher BMW Limousine gfahre ;-) 84PS imene Smart sind sicher gnue, oder? Have Fun with your little Racer ^^ PS: The Candyman Can! Cheers! Mici
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

5

09.07.2010, 08:55

Mal öppis anders :)

D TFL hätted guet in Frontasatz passt, nöd? Denn chönntmer vode Breiti här sogar meine es chäm es Auto :D

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

• Nachricht senden

6

09.07.2010, 09:34

Zitat

Original von Mici
84PS imene Smart sind sicher gnue, oder?

ja voll... de einzig scheiss isch er het kei ladedruck ahzeig... aso Seriemässig...
ich denke wenn die na drin wär grad chöntsch s'letschte au na usehole xD
nah aber ich bin z'friede

Zitat

Original von Speedsta
Mal öppis anders :)

D TFL hätted guet in Frontasatz passt, nöd? Denn chönntmer vode Breiti här sogar meine es chäm es Auto :D

muhaha aber leider z'tüüf...
eine Stadt, mein Bezirk, mein Viertel, meine Gegend, meine Straße, mein Zuhause, mein BLOG!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »TheSushimanCan« (09.07.2010, 09:36)

Speedsta

Lämplidealer

• Nachricht senden

7

09.07.2010, 22:51

chammer fürd MFK denn jo wider ändere ;)

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

8

10.07.2010, 11:44

also mit däm geld wod usgeh häsch - hettschder a auto kaufe könne... =) aber jo! =) viel spass damit! =)
[SIZE=7][/SIZE]

Speedsta

Lämplidealer

• Nachricht senden

9

10.07.2010, 11:46

pane das säged es paar bi puntos au :D

panebianco

• Nachricht senden

10

10.07.2010, 12:16

Zitat

Original von Speedsta

wer dich zitiert hät... isch di ander frog gell =)

aber dörfschmer gern die lüt vorstelle, wo an punto mitma smart verglichid... =) müand jo würkli kei anderi hobbies ha... =)
[SIZE=7][/SIZE]

• Nachricht senden

11

10.07.2010, 21:11

Zitat

Original von panebianco

Zitat

Original von Speedsta

aber dörfschmer gern die lüt vorstelle, wo an punto mitma smart verglichid... =) müand jo würkli kei anderi hobbies ha... =)

es gaht glaub ehner um de verglich vomne richtige auto mitme punto... :358:

12

10.07.2010, 21:43

Zitat

Original von TheSushimanCan

Zitat

Original von panebianco

Zitat

Original von Speedsta

es gaht glaub ehner um de verglich vomne richtige auto mitme punto... :358:

Ouh jetz aber. Jungs, reglet dass mitme 1/4 Meile Renne à la Fast & Furious Style :D

Und zum Smart, ich find du hesch ihn rächt guet gtunet und de gsieht scho fätzig us mit sim Style hehe ;)

Find de Smart Allgemein en guets Auto, verbrucht nit viel und brucht im Parkplatz nid viel Platz hehe. Vorallem find ichs luschtig, kasch Heckschiibe vo Hand ufmache, was ich gar nie gwüsst han, isch aber geil xD
Viel Spass mit däm! :310:

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »SSJ6B« (10.07.2010, 21:48)

panebianco

• Nachricht senden

13

10.07.2010, 22:20

also i han nix gege smarts =) aber dert no geld go investiere.. hm... findi kli verkehrt =)
aber jedem das seine... =)

aber sushi, dä witz mit richtigem auto und punto - wärder fascht glunge... aber eba.. nu fascht! =)
[SIZE=7][/SIZE]

• Nachricht senden

14

10.07.2010, 22:22

Zitat

Original von panebianco
aber sushi, dä witz mit richtigem auto und punto - wärder fascht glunge... aber eba.. nu fascht! =)

öhm verstah mi nöd falsch... ich han nur das gschribe was de speedsta bereits gschribe het...
so what.. isch dini meinig... du findsches verchehrt.. ich wörd mer nöd mal en punto chaufe, geschweige den na geld dri stecke.
zum glück het jede sini meinig und sin eigne gschmack... susch wär tuning wält ja sehr langwilig.

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

15

10.07.2010, 23:29

he pane es gibt tausende vo lüt wo inen fiat kei rappe würded inestecke, nämlich all die wo kein fiat fahred ;-)

es git aber viel schön gmachti smatrs und au puntos.
aber über unsinn diskutiere übers tuning ame auto macht nie sinn, will tune au kei sinn macht, egal um was für es auto sichs handled. da gahts doch allei um dä spass :379:
wer später bremst fährt länger schnell

16

10.07.2010, 23:39

Schlussändlich zählt numme das, was de Fahrer wott und nit was die Andere wänd. Jede chan entscheide, ober a sim Wage Gäld usgäh möcht oder nit. Geschmäcker sind verschieden und das isch es doch, was an jedem einzelne so speziell macht.
Vorallem find ichs immer sehr spannend, was me us jede einzelne Charre (egal ob gross oder chli, dick oder dünn, jung oder alt etc.) so zaubere cha :)

Zitat

Original von mitsuVr4
aber über unsinn diskutiere übers tuning ame auto macht nie sinn, will tune au kei sinn macht, egal um was für es auto sichs handled. da gahts doch allei um dä spass :379:

Ich würd sage jede cha mache was er will, wil jede staht däzuä waser macht :315:

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Mesh

Anfänger

Beruf: Leiter Logistik

• Nachricht senden

17

02.11.2010, 14:38

Ha de Sushi isch do au verträte :315: Zerscht mol sorry, dass es eso dargstellt wierd. Ich han eigentlich schön mit Absätz gschriebe... Naja nach 10 Johr smart muesch my jo nüm froge, dr Hammer. Die ganz Diskusion um e smart gits au scho so lang. Ich fahr täglich smart, und erläbs genau so täglich, dass d Lüt eim immer mien zeige, wie toll und wie viel schnäller Ihres Auto jetzt doch isch. Ich dänk denn amel an my Type S Tourer Mugen in dr Garage und sag mer, wenn Du doch wüsstisch. De meischte würd denn s grinse vergo. Vor allem d Punto Konsorte (nit persönlich gmeint gäll), aber d Fahrer mit sonige Autos hän immer s Gfühl, abschätzig miese übere z luege. Wenn ich denn die Chrüpfe alueg.... Au dr smart isch e Chrüpfe für vieli und ich akzeptier das au, und ich verstands sogar au. Mir macht r einfach unheimlich Spass und isch derzue ane no praktisch wie e Sau. Ich mein, ich stand täglich im Stau, fahr täglich im Kolonneverkehr usw. Do hoggsch im smart eifach schön wyt obe, luegsch über die normale PW's ewäg, hesch d Tiptronic und schaltisch kurz uf Vollautomat und losch eifach rolle. Dr Vollschalesitz, s Vollsunne-Panoramadach und d Soundalaag trage no dr Räscht derzue by. Platz hesch eh zum vergeude. 2,5m für ei Sitzreihe... da isch wesentlich mehr wie in praktisch jedem andere Auto. Wenn ich denn so gmietlich dört sitz und im Stau näbe mir abe lueg, eine in sym uftaklete VW oder BMW oder was au immer, gseht hinte und vorne nüt use, s Bei schloft em y usw... das sin denn d Momänt wo ich denn lach. Und dr nächscht Momänt kunnt denn in dr City wo ich ane cha wo ich will, ich muess kei Fuessmarsch uf mich nä, will ich überall d Kischte ka anestelle. Wenn denn mol freiy Bahn hesch, länge die 83 PS bi mir lang, bi 850kg um Fun z ha. Dermit fahrsch no so mängem normalo Wage um d Ohre. S Kart-Feeling isch do, d Länkig isch diräkt und dr Turbo setzt mit eme Ruck y. Für was bruch ich do no my Type S?? haha... Ok bissel abgschweift, und ich bi mir au bewusst dass ich eifach my smartli lieb und au bitz die blau Brille ufha. Aber die reele Vorteil wo ich ufzeigt han, die erläb ich eifach jede Tag und denn frog ich my, was e tiefi Bolide mit 300 PS jetzt wohl bringt. Bi uns in dr Schwyz isch das schlicht Gäldverschwändig. Do no myni beide Schätzlis:
Grüsse
-Mesh-

Honda Accord Type-S Tourer - Mugen

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Mesh« (02.11.2010, 14:42)

• Nachricht senden

18

03.01.2011, 18:07

bei mir gabs ebenfalls ein wenig neues:

Neues Carbon Interieur

MisterDotCom Speedbooster

Led Nr. Beleuchtung

Carbon Servicehaube

Schwarze B-Ware Scheinwerfer mit Osram Diadem Blinker Birnen

19

03.01.2011, 18:16

speedboster?? schafft er so 145 statt nur 140 :-D

Speedsta

Lämplidealer

• Nachricht senden

20

03.01.2011, 18:24

Ich finds immerno cool :D

Han mitem 4-Runner und em Prius jo au Autos wo nöd gad alltäglich sind und gärn bemängled wärded - hajo münd jo nöd demit umefahre :D