Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

21

11.05.2010, 11:30

Zitat

Original von GrIeCh

Zitat

Original von panebianco

Zitat

Original von GrIeCh
Soory Jungs aber so wie ich das gsehne gits immer mehr neui User wo sie sich amälde tüend. Ich weiss nöd was er für es Problem hett.

S'einzige wo i weiss isch: er hett nüt z'tue im Gschäft! :D :D :D :D

Wa hät jez zum bispiel din kommentar brocht? =)

du häsch jo au weniger ztue - als sus - wenn do jez ina schribsch - er heg nüt ztua =)

Jo also wenns du wotsch eso gseh denn:

Jede wo da inne schribt het nüt z'tue? inkl. du? :D :D :D :D

mfg

so, di nögst sinnfrei mitteilig vo dir! =)
was hät die brocht?
häsch wella mr. cool spila oder was häsch wella? =)

mann mann mann.... =)
[SIZE=7][/SIZE]

C-WEST

Meister

Beruf: AVOR/TV

• Nachricht senden

22

11.05.2010, 11:38

Düend euch doch per PM affigerei mache ; )
POWERED BY MASTER-TUNING

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

23

11.05.2010, 11:41

vo mir us chöntmer no chli stränger vor gah bi beleidigunge. känne beides, vil lockeres handhabe, wo eis chaos gherste het und viel dän eifach nöme online gönd. und zum andere wos viel stränger gregled und au viel schneller vom admin druegriffe worde isch. das isch allerdings rein privat betriebe worde. dafür isch es sehr agnehm gsi i dem forum.

alles i allem isch es so guet wies jetzt da isch. jede het gnueg freiheite und dä astand isch ime akzeptable mass, grad so das mer au mal was cha schriebe ohni das mer mit schimpfwörter zugspamt wird.

@belblindi
keiner zwinngt dich i dem forum aktiv sie. wenn du mit dä regle nöd chasch läbe, gits no gnueg fore wos anders isch.
amene sportverein wo regle händ wo dir nöd passed, wirsch ja au nöd mitglied....
wer später bremst fährt länger schnell

GrIeCh

Profi

Beruf: KV

• Nachricht senden

24

11.05.2010, 12:31

Zitat

Original von panebianco

Zitat

Original von GrIeCh

Zitat

Original von panebianco

Zitat

Original von GrIeCh
Soory Jungs aber so wie ich das gsehne gits immer mehr neui User wo sie sich amälde tüend. Ich weiss nöd was er für es Problem hett.

S'einzige wo i weiss isch: er hett nüt z'tue im Gschäft! :D :D :D :D

Wa hät jez zum bispiel din kommentar brocht? =)

du häsch jo au weniger ztue - als sus - wenn do jez ina schribsch - er heg nüt ztua =)

Jo also wenns du wotsch eso gseh denn:

Jede wo da inne schribt het nüt z'tue? inkl. du? :D :D :D :D

mfg

so, di nögst sinnfrei mitteilig vo dir! =)
was hät die brocht?
häsch wella mr. cool spila oder was häsch wella? =)

mann mann mann.... =)

Ich wot niemertem affigerei mache oder zeige das ich de King vo de Kings bin man :D :D :D :D

ich chan eifach nüt ztue und ich freue mich immer wieder wenn i dörf d'biträg vom panebianco zitiere^^ :D :D

@panebianco: Muesch mer überhaupt nöd bös neh gäll? Ich chan würklech nüt gägä dich :) :) :)
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

mgzr160

eidg. dipl. Admin

Beruf: Treuhänder

• Nachricht senden

25

11.05.2010, 14:35

hallo zusammen

also, als admin ist wohl eine stellungnahme von mir gefragt....

nunja, ich glaub grundsätzlich gibts in diesem falle gar nichts zu diskutieren.

a) die regeln sind klar, wer sich nicht daran hält muss mit "sanktionen" rechnen. Punkt....hier gehts absolut nicht darum dass sich der admin geil fühlen muss....mit bestimmtheit nicht

b) das aufnahmeprozedere hier im tuningforum ist nicht wahnsinnig speziell...ich denke in den anderen 2000 foren in welchen du registriert bist (ganz schöne zahl, wenn man denkt das man insgesamt vielleicht 5 minuten für die registrierung (seriös) benötigt, dann sind wir bei 10'000 minuten was dann immerhin 166 stunden gleichkommt....) ist das nicht so wahnsinnig viel anderst....zumindest in einigermassen ordungsvollen foren....

c) ja, sicherlich gibt es verbesserungspotenzial. dies liegt vorallem an meiner person (nein bei dieser aussage fühle ich mich nicht geil!!), da ich einfach im moment relativ stark beschäftigt bin...die die wissen warum wissens ja, und die anderen müssens nicht wissen....

so, nun hoffe ich das die probleme einwenig kleiner sind, oder falls nicht, du dich direkt mit mir via pn darüber unterhältst....

viele grüsse und noch ein angenehmes forums-dasein allerseits!!

reto
Lieber ein Haus im Grünen als ein Grünen im Haus!!!

26

11.05.2010, 20:02

Hallo und so.

Vielleicht hab ichs noch ncht gefunden, bin ja auch erst 15min registriert.
Gibts in eurem Forum was das nach Automarke oder Autotyp sortiert ist???

Gruss Longi

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

27

11.05.2010, 20:42

Die Dreier Regel jungs, die Dreier Regel...Männer übertreiben gerne...Also Realistisch gesehen 2000 Foren sind unmöglich...alleine die Vorstellung überhaupt 2000 verschiedene Internetseiten gesehen zu haben...also die Dreier Regel...2000 durch 3 macht 666 Foren...was ich mir auch schon schwer vorstellen kann... :315:
Auserdem ist die erste goldene Regel in einem Forum was jedes Kind weis besonders nach 2000 Foren ;), die Vorstellung eines Neumitgliedes...und da muss nicht mit name und adresse sein, sondern wie man ist, was man gerne macht und seine Interessen vorstellt...vieleicht findest du so, sogar freunde ;)

Einige Verbessereungen im Forum wären manchmal nicht schlecht....komischerweise komme ich nicht mit jedem PC ins Forum rein...mein Laptop geht z.b. nicht weil es ein ID Fehler angibt...auf dem Forum
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

GrIeCh

Profi

Beruf: KV

• Nachricht senden

28

12.05.2010, 07:18

Zitat

Original von longi-tt
Hallo und so.

Gruss Longi

Nei das gits nöd. Suscht chasch ja mal unter "suchen" probiere ;)

mfg
griech
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

Rinaldo

Profi

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

29

12.05.2010, 11:02

Zitat

Original von GrIeCh

Zitat

Original von longi-tt
Hallo und so.

Gruss Longi

Nei das gits nöd. Suscht chasch ja mal unter "suchen" probiere ;)

mfg
griech

Oder schriebsch es Mail direkt aneme Mod, viellicht
wirds mal geh.
---------------------------------------------------------------------------

30

13.05.2010, 12:16

ich würd biete erst ab 100 postings erlaube, es git huere viel wo sich immer nur zum verkaufe in fore registriere ;)
ahja und registriere isch easy do, es git fore wo muesch din fahrzüguswis scanne sowie dini id/personaluswis und wenn alles oke isch erst denn döfsch in das forum (ohni chame nidmol läse) nur mol so als amerkig

Lynn

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

31

13.05.2010, 21:09

Zitat

Original von 2jzgte
ich würd biete erst ab 100 postings erlaube, es git huere viel wo sich immer nur zum verkaufe in fore registriere ;)
ahja und registriere isch easy do, es git fore wo muesch din fahrzüguswis scanne sowie dini id/personaluswis und wenn alles oke isch erst denn döfsch in das forum (ohni chame nidmol läse) nur mol so als amerkig

das hani au scho denkt. ich bin ime andere forum dine mit denä reglä (unter anderem) und ich finds guet so dass mer zb ufem marktplatz erst nach 25tag und 20 biträg poste chan und nur en link inestellä mit eme halbe satz isch ned erlaubt.

I am whatever you say I am, if I wasn`t then why would I say I am?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Lynn« (13.05.2010, 21:12)

306er

Profi

Beruf: Automatiker

• Nachricht senden

32

13.05.2010, 21:13

Zitat

Original von 2jzgte

was sind dä das für forenä? wür mi jetzt also gar niänä amäldä, woni so öpis möst machä :)

33

13.05.2010, 21:19

denke die begrenzig vo postings fürs verkaufe wäri echt was, kenni vo einige fore au und funktioniert guet

34

13.05.2010, 23:47

zb im dütsche supra mkiv forum

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

35

14.05.2010, 09:47

Das mit Fahrzüguswies und so sind eifach fore wo mä wot das nume Fahrer vo sötige Fahrzüg drin sind oder nur lüt mit viel Geld...chasch jo au nit eifach ä Ferrari go Probefahre wil einfach grad lust druff hesch, das isch nume für priviligierti mensche vorghalte...
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.