Sie sind nicht angemeldet.

Dtc

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

22.02.2005, 16:14

Dtc

Hallo

Werum eigentlich e Uspuff alag go teste lo für es DTC gutachte
choste punkt c.a 2000.- + -

Wenn e Busse billiger isch und mer uf guät glück ume fahrt :D :D :D

2

22.02.2005, 16:16

hmmmmm wie isch das vowägä wenn d'uspuff alag zluut isch, chönds der s'fahrzüg beschlagnahme....

3

22.02.2005, 16:16

Chunt immer no Billiger muahahahah

4

22.02.2005, 16:29

muesch warschinli eifach go vorfühärä.

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

5

22.02.2005, 16:45

und wenn päch häsch macheds die prüefig im nochhinein ergo zahlsches gliich wider ;)

wägeme uspuff leggeds aber i de regel s fahrzüüg nöd still sondern eifach nomal azeig zum gu vorfüere goh

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

6

22.02.2005, 16:57

genau und denn macht mer eifach dä original uspuff wider drunder... hehehe :D

7

22.02.2005, 17:11

Hallo

Also der koleg henz verwütsch mitäme TITAN uspuff

Fazit : Wage beschlagnamt DB mässig Busse vo c.a 1000.- und wage wieder chöne ab holle un STVA

DB im stand gas c.a 95 -100

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

8

22.02.2005, 17:19

bei solchen werten auch nich verwunderlich.

mich würds aber sehr erstaunen wennse z.b. bei mir das machen würden. bin mir zziiiiiemlich sicher dass ich nur ne busse bekomme und keine messung machen muss.

(lasst mich in dem glauben :D )

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

9

22.02.2005, 17:23

Jo mer muä nur pech ha und de bull het sini blöde 5 min undden nimt er au dine mit

Aber ebä immer no Billiger als e DTC muahahahah

Silver

Car- & Casemodder mit eidg. FA

Beruf: System Engineer Advisory

• Nachricht senden

10

22.02.2005, 17:28

es git lüüt die lönd das mache für 2000.- wills legal wennd bliibe und kei ärger wennd. anderi macheds nöd und uf guet glück.
s'gliiche bild findsch i de EDV au. git lüüt die chaufed lizenze für 2000.- und anderi gönd uf serialz.to und cracked s'programm. jedem das seine... geile vergliich, hä? :D
Greetz

11

22.02.2005, 20:01

s erste aml mag das jo no ga, aber wens di de zweimal verwütsche gots de rechtig widerholigstäter und de werds nochli türerer und de check chöntsch au no abge je nach dem. also, lieber spare, bastle und lo prüefe went rue wotsch ha, uf dur use esch das den die günstiger variante.

greez
master-tuning / japanese car performance only

12

22.02.2005, 20:12

Stimmt scho aber jede topf wo ich will chasch vergässe zu lut und all andäre wos für de evo git sind scho rein optisch zum chotze X(

13

22.02.2005, 20:18

tja, müesstmer halt was zwägbiege da es lieser wert oder nach japan uswandere, det send 110db erlaubt :D :D

14

22.02.2005, 20:21

üüüüüüüüüüüüüüüüü 110 DB mannn scheisss schwiz X( X( X( X( X( X(

crx_ed9

Meister

Beruf: Eidg. Dipl. Baschtler...

• Nachricht senden

15

22.02.2005, 21:03

Han au scho vo so Fäll ghört, wos wägerä zluute Uspuffalag grad s'Auto stillgleit händ!!! ;(
Isch eigentlich scho ä Frächheit... :D

Bi mir sind bis jetzt nur 1x d'Bulle dihei gsi wäg dem...
Isch aber alles easy... Fahr ich halt chli liiiiisliger durs Dorf... :D
Wer mit der Herde geht, kann immer nur den Ärschen folgen...!

16

22.02.2005, 21:23

Genau es chunt au nämli chli durf a wie mer fahrt mit somä topf :D

Meini im eigete dorf söt me wüsse das me nöd grad mit 40 im 2 gang dure fahrt ob woll das spass macht :D

I han bim s2000 en Invidia dra gha und mich hentz nie usä gno zum glück

Also das heisst mich ned aber der herr Kolege hentz 2 3 mall usä gno mit mim ex wage und sie hend nie was gseit puuuuuuuu :D

Ebä wenn me chli anständig ume fahr kei seich macht chli luäge wo mer gas git und ned grad am moreg am 3 oder so i de stadt ume kurvt isch gfahr sehr chli das mer sin los use gno wirt wägäre us puff kontrolle

Das sind eifach mini erfahrige wo ich gmacht han mit Illegale Uspuff :D

Blitz Nur Spec R Ich kommeeeeeee :D :D :D :D :D

Ne mall gucke was ich mir wird drunder schnalle

17

22.02.2005, 21:30

tja, das esch wahr, weme e zlute chlapf het, chamene ide schlemme fäll grad sto la. beschlagnahme döetsne ned ohni grechtlechi verfüegig, aber d wieterfahrt verhindere.

greez

18

22.02.2005, 21:41

do ischs hald scho guet das i kein "massäwagä" fahrä!
chum än bullä weiss bscheid was do original isch und was nöd!

Beruf: Servicetechniker

• Nachricht senden

19

22.02.2005, 21:47

dtc guetachte isch aber na lang kei garantie das es der au abnehmet!! und extra e sportuspuffalag kaufe, mache das sie original tönt mit silencer und klappe und weiss ich was für scheiss und denn go abneh lah scho guet und recht aber für das kauf ich mir kei sportuspuffalag. denn lahn ich mer lieber die original usruume...

und ufs strassi chönts di immer na schicke au wenn sie itreit isch... wenn de bull findt es isch z luut, denn ischs z luut egal ob itreit, biblatt oder weiss ich was...

naja. bünzli lässt grüssen. jedes scheiss 50ccm töffli tönt lüter weder en 1.8l Turbo Motor....
Geld macht nicht glücklich, Leistung schon!

20

22.02.2005, 21:49

und en traktor erst!!

drum find ich das mit dä pilz luftfilter sonän witz!!!