Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

29.03.2010, 21:41

Yellow Toyota Supra | 430 HP

Gesichtet in Otelfingen. Handgeschaltet. 430PS. 3.0 Liter Twin Turbo. ca. 85'000km für ca. 55'000 SFr.
VW Golf V GTI Edition 30

ABT Stufe 1 (270PS/350NM)
Dach, Spoilerlippe, Heckansatz, Spiegel und Embleme Schwarz (fertig) 18" RS4 Felgen in Schwarz (fertig) H&R Federn (fertig)
F-Town ab Turbo und Software by TurboPerformance (in Planung)

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

2

29.03.2010, 22:00

Isch en akzeptable Priis nurscho mitem Breitbau :)

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

3

30.03.2010, 06:55

Seht au super us dä wage! Geil!

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

4

30.03.2010, 07:26

Isch eine vo de wenige Japaner womer gfallet!
Sehr N1!
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

GrIeCh

Profi

Beruf: KV

• Nachricht senden

5

30.03.2010, 07:38

Ja aber jetzt um erlich z'si: Wer giht scho 55'000.- Stei für es Occasions Auto mit 85'000 KM und isch jahrgang weiss i nöd was?

Lieber tuesch der no 5'000 - 10'000 Stei spaare und chaufsch der en nigel nagel neue Lancer Evolution oder Subaru Impreza (Wenn mer scho bi de Japse sind) Suscht wie gseit en Dütsche :D

mfg
Griech
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

6

30.03.2010, 07:44

Zitat

Original von GrIeCh
Ja aber jetzt um erlich z'si: Wer giht scho 55'000.- Stei für es Occasions Auto mit 85'000 KM und isch jahrgang weiss i nöd was?

Eine wo es zu schätze weiss e Breitbau-Supra z'fahre und nöd sone Alltags Evo und Subi Gurke ;) So eine wie de Supra findsch sozusäge fascht NIRGENDS meh!

Aber isch halt ahsichtssach. Hätti 55 Stei und hät min ED30 nöd, hetti en uf de stell kauft!
VW Golf V GTI Edition 30

Dach, Spoilerlippe, Heckansatz, Spiegel und Embleme Schwarz (fertig) 18" RS4 Felgen in Schwarz (fertig) H&R Federn (fertig)

Mici

Profi

• Nachricht senden

7

30.03.2010, 07:47

Zitat

Original von Red_Devil

Zitat

Original von GrIeCh

Eine wo es zu schätze weiss e Breitbau-Supra z'fahre und nöd sone Alltags Evo und Subi Gurke ;) So eine wie de Supra findsch sozusäge fascht NIRGENDS meh!

Aber isch halt ahsichtssach. Hätti 55 Stei und hät min ED30 nöd, hetti en uf de stell kauft!

Jo i dänke au, das sind jetzt würkli 2 Paar Schueh, chammer nid würkli vergliich mitenand. Wenns umd Vernunft gaht, müemer sowieso nid über das Auto Diskutiere^^

GrIeCh

Profi

• Nachricht senden

8

30.03.2010, 08:19

Zitat

Original von Mici

Zitat

Original von Red_Devil

Zitat

Original von GrIeCh

Jo i dänke au, das sind jetzt würkli 2 Paar Schueh, chammer nid würkli vergliich mitenand. Wenns umd Vernunft gaht, müemer sowieso nid über das Auto Diskutiere^^

Oke stimmt au wieder alles war ihr gseit hend. Aber wenn ihr "Prestige" wönt denn chaufet ihr sicher kein Supra oder doch? ;)

mfg
Griech

9

30.03.2010, 08:21

he he he, was heisst do subi gurke :P

en 22b würd ich däm huffe do obe au vorzieh, trotzäm en tolle wage de supra – vor allem gschalte…

e-ZaR

Fortgeschrittener

Beruf: ISP Manager

• Nachricht senden

10

30.03.2010, 08:35

GrIeCh, hesch s'Gfüehl, Evo bietet Prestige? :D

Do chauf au ich viel lieber en Supra.

Aber de jetz hätti als erschts umlackiere loh. Sone Wage muess entweder uf Eleganz oder uf perversi Sportlichkeit trimmt sii. Das aber isch sones Zwüscheding irgendwie, näbscht dem isch d'Farb chotzgruusig.

I hätt ne en Mix zwüsche Dunkelblau und Violett gnoh mit Metall-Stückli drinne und hätt e paar fetti Airbrushes druf mache loh, anderi Felge und Inneruum komplett mit Leder verchleidet.

GrIeCh

Profi

• Nachricht senden

11

30.03.2010, 08:39

Zitat

Original von e-ZaR
GrIeCh, hesch s'Gfüehl, Evo bietet Prestige? :D

Do chauf au ich viel lieber en Supra.

Aber de jetz hätti als erschts umlackiere loh. Sone Wage muess entweder uf Eleganz oder uf perversi Sportlichkeit trimmt sii. Das aber isch sones Zwüscheding irgendwie, näbscht dem isch d'Farb chotzgruusig.

I hätt ne en Mix zwüsche Dunkelblau und Violett gnoh mit Metall-Stückli drinne und hätt e paar fetti Airbrushes druf mache loh, anderi Felge und Inneruum komplett mit Leder verchleidet.

Was het meh "Prestige" ? : En Gäle Supra oder en Perle Wisse BMW M5 mit schwarzi 19 zoll Felge?

mfg

12

30.03.2010, 08:44

Zitat

Original von e-ZaR

Ich wär genau anderst umegange! :)

Ich het ne Gelb glah paar Stripes gmacht, E Starnummere. Paar Stickers mit Logo vode Teili vo am Auto verbaut worde sind rund ums Auto. Inneruum bis uf 2 Schalesitz und s'armaturebrett usbaut und de Wage ufd Strecki gno. Und denn Hallo Spass :) :309:
VW Golf V GTI Edition 30

Mici

Profi

• Nachricht senden

13

30.03.2010, 09:01

Naja Prestige het me mit dem Auto sicher nid, aber das staht ja (bi mir) nid im vordergrund. Das isch es spass Auto und kein Ussedienstwage bzw. Alltagsfahrzüg.

I würd a dem Auto genau d'Castrol Chläber abe rupfe und fertig ;-)
I gsehne gar nid was das ding für sitzli dinne het, aber 2 Vollschale sind nie fehl am platz i some auto ^^

Edit: So find en au sehr schön: Click mich!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Mici« (30.03.2010, 09:05)

GrIeCh

Profi

• Nachricht senden

14

30.03.2010, 09:02

Apropo Strecki..... Gits do ide Schwitz e rennstrecki wo i chönti mit minem go fätze?

mfg griech

Mici

Profi

• Nachricht senden

15

30.03.2010, 09:07

Isch au im Autoscout inne:
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail…31&page=1&row=9

@e-Zar: De het sogar lädersitzi dinne ^^

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Mici« (30.03.2010, 09:07)

16

30.03.2010, 09:38

also ich würd ez en geile supra no eme bmw , subi o.ä. vorzie, wenns um prestige gad musch eifach en R8 fahre..
da bi eus fahrt eh jede mit irgendwelche audis mercedes o bmw ume da ischmer no nüd speziells, R8 isch scho bizli seltener..
aber en gelbe supra isch ja wohl eher selte az trefe.. aber a dem döftsch jah nüd illegals drah ha, wil d "fründ und helfer" nemed di mid dem ding ah jedere tanke use..

so par geili vinyls of de site ala nfs wered aber no abracht! :D

btw.
mir hends letstmal partu nid wele glaube das mini nitroflesche ufde heckablag nid echt isch^^ lol ich hanem no gseid ich wer sicher nid so blöd und würdsi hinde zeige weni eini drine hät^^ aber hend trozdem de ganz kofferrum welle gse :D naja jetzt hani si useghna, susch nerveds wieder.. :S
Leichtbau Carbon Shop
https://roellin-racing-shop.ch

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

17

30.03.2010, 10:22

Zitat

Original von blackbini
also ich würd ez en geile supra no eme bmw , subi o.ä. vorzie, wenns um prestige gad musch eifach en R8 fahre..
da bi eus fahrt eh jede mit irgendwelche audis mercedes o bmw ume da ischmer no nüd speziells, R8 isch scho bizli seltener..
aber en gelbe supra isch ja wohl eher selte az trefe.. aber a dem döftsch jah nüd illegals drah ha, wil d "fründ und helfer" nemed di mid dem ding ah jedere tanke use..

so par geili vinyls of de site ala nfs wered aber no abracht! :D

btw.
mir hends letstmal partu nid wele glaube das mini nitroflesche ufde heckablag nid echt isch^^ lol ich hanem no gseid ich wer sicher nid so blöd und würdsi hinde zeige weni eini drine hät^^ aber hend trozdem de ganz kofferrum welle gse :D naja jetzt hani si useghna, susch nerveds wieder.. :S

Hahahahah ä Nitro Fläsche im Auto... hahahaha scho lang nöme so glacht
Check out my Blog: andresherren.com

simiko

Fortgeschrittener

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

18

30.03.2010, 10:30

Geiles Teil :)
Ich wür en nochli ufblose mit HKS-Teil o.ä., em 2JZ wirds ja langwilig bi "lächerliche" 430 PS ;)
Fuhrpark im Moment:
MR2 2.0L
Bimmer 4.4L E39

Hatte schon:
Audi 80 V6, Audi 100 S4 Turbo, Audi S6 V8, BMW 540iA e39

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »simiko« (30.03.2010, 10:30)

kiowah

Fortgeschrittener

Beruf: KV, Student

• Nachricht senden

19

30.03.2010, 11:02

Zitat

Original von blackbini

=D uf die idee musch zerst au mal cho.... =D

20

30.03.2010, 11:20

Zitat

Original von kiowah

Zitat

Original von blackbini

=D uf die idee musch zerst au mal cho.... =D

hani nur gmacht um de nachber z schocke.. er blöft sich immer mid sim schiss diesel jeep.. de hanisem natürli mal müsse geh :D bim lenkrad natürli no n nos chleber bim chnopf druf ^^
Leichtbau Carbon Shop
https://roellin-racing-shop.ch