Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

mete1989

Schüler

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

21

02.06.2009, 22:26

Zitat

Original von balduin

Zitat

Original von mete1989
Am besten ihr Hackt die Adresse:
00001111 00000000 00000000 00000001

Greez

hei, bisch wahnsinnig...chasch doch ned dini richti IP bekanntgeh *schock*

Gsehni au so :P haha

@DavideTuning: Red bitte nur vo Sache wod drus chunnsch, und verzell ke so määrli... Danke.

22

02.06.2009, 22:41

naja, i han mal de internet polizei bscheid geh, werdet wohl demnächst de thread lese und mit em davide kontakt ufneh, die hend anschiend scho sini ip, tel und adresse gholt hends mer grad gseit.

23

02.06.2009, 22:46

Wie sagt man so schön; "a fool with a tool is still a fool" ;)

pussybueb

Anfänger

Beruf: Informatiker - Systemtechniker

• Nachricht senden

24

03.06.2009, 09:25

haah schono luschtig, was da ihne verzellt wird ^^ vowäge spezielle router wo en hack drin het...lol! xD

da bisch glaubs ebe chli falsch davide mit so züg verzelle, mit alles systemtechniker oder es paarne =)
genau wie de balduin gseit het, chasch du dini IP garnöd verstecke, du chasch sie zwar bizli vertusche, aber das bringt der nöd würklich viel ^^

da chasch chli go kriminelle spiele : www.hidemyass.com

greez

btw. 127.0.0.1 rockt! :D
lieber ernst gnoh werde, als vom Ernst gnoh werde!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »pussybueb« (03.06.2009, 09:27)

simiko

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

25

03.06.2009, 10:19

Zitat

Natürlich gihts au lütlis wie ich wo en Hack kennet das mer IP verstecke chan. Ich han so en gennante Router damit ich bi nöd sichere Site die IP verstecke chan.

no shit, Sherlock?

:357:

Fuhrpark im Moment:
MR2 2.0L
Bimmer 4.4L E39

Hatte schon:
Audi 80 V6, Audi 100 S4 Turbo, Audi S6 V8, BMW 540iA e39

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »simiko« (03.06.2009, 10:23)

balduin

Profi

Beruf: Hersteller Rennsport-Scheiben aus Makrolon

• Nachricht senden

26

03.06.2009, 10:29

Geil....so es Shirt bruch ich :315: :315: :315:
if you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem!
über Google auffindbar...

Rinaldo

Profi

• »Rinaldo« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

27

03.06.2009, 12:18

Zitat

Original von Mr.Mach1
naja, i han mal de internet polizei bscheid geh, werdet wohl demnächst de thread lese und mit em davide kontakt ufneh, die hend anschiend scho sini ip, tel und adresse gholt hends mer grad gseit.

Hahaha. Du bisch ja lustig. Hesch nödemal e Ahnig vo was ich meine und vo was ich schnure und gasch grad go witer sege. Jöö süesse.

@All

Den segeder wieder ich halte mich nöd am Thema.. und was machet ihr? Also denket nöd nur das ich 16 bin blöd wäri ihr sind ja au nid grad perfekt.
---------------------------------------------------------------------------

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Rinaldo« (03.06.2009, 12:26)

28

03.06.2009, 12:39

Nur mit em Dütsch happereds no chli.

Also de Kolleg het mer gseit das hüüt im Kt. diversi Razzi dure gführt werdet bezüglich Internet Kriminalität;-)

Villani

Profi

• Nachricht senden

29

03.06.2009, 14:02

so höret uf ihn zverarsche.... :D Davide nn vedi che ti prendono in giro? (Davide gsesch nöd dasss dich veräpplet?) :D ;)

Ufjedefall Davide isch der guet agrate i dem Thema nöd zviel welle wüsse (im sinn vo "ich weiss alles") obwohls nöd dini Welt isch... :) So wie ich dich ischätze vom Forum etc. bisch du meh dä Mänsch Mech als PC Freak wo sich da mit Bits und Bytes uskännt, also lahns stecke... I däm Thema chasch nur verlüre wänn nöd vom Fach bisch... ;)

Ufjedefall wänni di mal live gsehn chasch mer dänn mal verzelle was du für en Router diehei häsch mit was für "Hacks" druffe ... Nimmt mi wunder :D ;) (wänn das dä IT Mänsche verzellsch isch das wie wänn amene Mech seisch "Ich han dehei en BMW mit ganz spezielle Chnöpf und weisch damit chani mit eim Tasta druck 200 PS usehole !!" :D ;) En Router macht nüd anders als 2 Netzwerk mitnenand verbinde sprich dis Heimnetzwerk mitem Internet z.B... imene Router häts dänn no ganz viel funktionie wie DHCP (IP Verteilig) DNS (Gsesch z.B. www Adresse staht IP's), Firewall, chasch au port forwarde etc etc... Sprich git kein "hack" für en Router, das passt gar nöd... En Router risch ä Maschine bzw. Hardware, und kei Software sprich da chasch kein Hack druff tue... Mer chan d Firmware verändere und villicht gits lüt wo z.B. tüend dä Router so istelle dass via Proxy ä "anonymi" IP überchunsch... das isch aber trotzdem kein hack ;)
Saluti
Villani

30

03.06.2009, 14:57

Nein, habe ich abgestimmt.. e-mails gibt es im Netz soviel wie es Sand am Meer gibt.. So nebenbei.. Wollte nicht vom Thema abschweifen :379: Konnte es aber nicht unterlassen das ganze mitzuverfolgen :)

Mercedes B250 4matic AMG

Rinaldo

Profi

• Nachricht senden

31

03.06.2009, 15:57

Ok ok ok danke Villa vo jetzt tescheggi was die all hende wölle sege und entschuldige mich bi allne. Aber nur damit ihr druss chömet und mache den Dunstig Bilder damit ihr mir glaubet es isch e Kiste WIE en Router aber es isch kein Router aber ern Router hani au. Und mit dene empfangt mer Sky. Sky isch en Programm wo all Italiener kennet für Fuessball usw aber da mer das Abonnement nur in ITalie mache chan und nöd ide Schwitz gihts sit paar Jahre e lösig und das ich e chiste so gross wie en Router aber es isch KEIN Router mit dem mehr Code empfangt. De Router bruchi nur zum meh Interner Sache inestecke soviel ich verstande han vo dem Typ ( isch en Lade in Dietikon wo Abonnement macht für Sky falls es öpert INteressiert und alles Legal für 300 Franke im Jahr ). Und vo PC chumi scho druss und han au viel abgänderet als Original wie neui Grafikkarte usw.. aber ich sege nöd dasi meh als all andere drus chume, wie gseit niemert isch perfekt. ;)

Und sorry wieder ah allne, speziell am Mr.Mach1 für min leste Bitrag. Hoffe es isch nöd z'wiit gange. :)

32

03.06.2009, 16:19

Meinst du vielleicht eine Dreambox :379: sorry..

Mercedes B250 4matic AMG

Villani

Profi

• Nachricht senden

33

03.06.2009, 16:22

Bello du redisch vonere Dreambox, sprich entweder über Cabel (Teleclub, Cablecom etc) oder über Satelitt (z.B. Sky, Premiere... alles wo uf dä Wält überchunsch eigentlich).

Das hät aber nüd ztue mit Router, dass isch en Digitale Satelitte/Kabel Empfänger wo "crackt" isch... :) =)

PS. Ich känne niemert wo nöd so es teil dihei hät :D :D ;)
Saluti
Villani

Rinaldo

Profi

• Nachricht senden

34

03.06.2009, 16:27

Zitat

Original von ProductOfSpain

Kein Problem.
Dreammedia steht bei uns, ob es das gleiche ist weiss ich nicht. Aber das ist unten in der Stube. Im Zimmer hab ich eben so eine Art Router aber zum hunderstens mal ist KEIN Router der glaub ich vom Interner her die Code bekommt. Mehr kann ich nicht sagen hab selber nicht viel Ahnung nur mal zugehört.

Zum Thema; Ich glaube es kann geschlossen werden. Das Resultat ist ja klar. ;)

Rinaldo

Profi

• Nachricht senden

35

03.06.2009, 16:29

Zitat

Original von Villani
Bello du redisch vonere Dreambox, sprich entweder über Cabel (Teleclub, Cablecom etc) oder über Satelitt (z.B. Sky, Premiere... alles wo uf dä Wält überchunsch eigentlich).

Das hät aber nüd ztue mit Router, dass isch en Digitale Satelitte/Kabel Empfänger wo "crackt" isch... :) =)

PS. Ich känne niemert wo nöd so es teil dihei hät :D :D ;)

Kei Ahnig soviel ich weiss bechömet mer nur Italienische Sender.
Wie obe gseit die Dreammedia isch ide Stube im Zimmer hend mer ebe so öpis wie en Router aber meh weissi selber nid.

balduin

Profi

Beruf: Hersteller Rennsport-Scheiben aus Makrolon

• Nachricht senden

36

03.06.2009, 16:32

Zitat

Original von DavideTuning

Zitat

Original von ProductOfSpain

Im Zimmer hab ich eben so eine Art Router aber zum hunderstens mal ist KEIN Router der glaub ich vom Interner her die Code bekommt. Mehr kann ich nicht sagen hab selber nicht viel Ahnung nur mal zugehört.

hät aber au scho anderscht tönt....vowege viel Ahnig und so ;-)
if you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem!
über Google auffindbar...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »balduin« (03.06.2009, 16:34)

pussybueb

Anfänger

Beruf: Informatiker - Systemtechniker

• Nachricht senden

37

03.06.2009, 18:07

s'truurige find ich eifach dases sooo viel lüt git wo säged "he ich schwör, ich kenn mich mit pcs so guet us!" und denn chönds im word es inhaltsverzeichnis mache und das isch für die scho soo guet :315: oder ebe...bizli hardware ustusche...

die meiste wüssed garnöd, was en informatiker (netzwerkspezis) würklich am meischte z'due het (ok supporter hend gröschteteils scho nur so ufgabe wie drucker flicke und supporttickets löse usw.)

total off-topic aber ha das eifach ma müsse loswerde :379:
lieber ernst gnoh werde, als vom Ernst gnoh werde!

38

03.06.2009, 18:26

also wär gärn wett und chli länger als e monet im forum isch, cha gärn per pn e afrage schicke für e email adrässe. aber öffentlech verteile tüe mir die nid..

jetz nur so @balduin: vilich heter ja e bluebox dehei? zum gratis telefoniere?

nei also.. thema erledigt würdi säge.

39

03.06.2009, 18:36

jetzt holis popcorn:-)

i glaub es isch en megadrive;-)

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

40

03.06.2009, 20:25

Oder en X-Box? :317:
Ich han euch alli lieb :308:

Ich bin raus
Cheers! :-)
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!