Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

25.04.2009, 23:58

Auspuffanlage für MG ZR 160

Hallo zämme,

bi neu do im forum und ich ha au grad e frog! ;) ich bi uf dr suechi nach emne geile uspuff für mi mg zr160! het öper e guete vorschlag oder gits öper wo au e zr het und scho e geile uspuff gfunde het, er sött eifach e guete sound ha!
ich hoff irgendöper cha mir hälfe!

M Motorsport

Fortgeschrittener

Beruf: Techniker

• Nachricht senden

2

26.04.2009, 00:43

legal: inoxcar
ilegal: blueflame :315:

F*CK show and shine!

stryker

Schüler

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

3

26.04.2009, 11:09

R-S-K-Tech

Don Silencio

4

26.04.2009, 17:33

vielen dank für d antworte!

ha no e anderi frog, cha ich mir so öpis lo itrage? http://www.sportluftfilter-shop.de/sport…kit_57-0459.htm

oder isch das in dr schwiz unmöglich?

M Motorsport

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

5

26.04.2009, 19:37

mol e frog, was erhoffsch du dir vo dem kit? wird schwierig das da chasch iträge

F*CK show and shine!

6

26.04.2009, 20:20

performance, wie de name scho seit;) aber ehrlich gseit hani nid so ahnig vo dem, wägedem frog ich jo au!

M Motorsport

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

26.04.2009, 21:12

i demfall bringts nüt. spar dir da geld. wirsch nur ärger ha

F*CK show and shine!

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

8

27.04.2009, 07:28

Uspuffmässig, ha ig scho einigi ROARs verchouft füre ZR 160 und bis jetzt Positivi Antwort erhalte.
Ou mit INOXCAR machsch nüt falsch.

Pilzfilter si leider nid Legal u ds Problem, wo cha uftouche, dass de ds Luft/Benzingmisch nümme stimmt u Du de grad im untere Drehberreich de eifach Leischtig verlürsch.
Würd eher e Sportustuschfilter empfähle. Die chame Reinige...Klar bringe natürlich nid das wie e offene, dh vom Sound här.

Bi schnell ga luege obs e Airbox würd für das Auto gä, aber gseh grad nüt im System vo de Simota.

9

27.04.2009, 15:22

merci für d antworte!
wie seht das denn prislich us bi de roar alage? und wo krieg ich die am beste här in dr schwiz?

10

27.04.2009, 15:24

priislich sind d ROAR relativ na hoch, d INOXcar sind günstiger. daher würd ich uf d inoxcar go.

11

27.04.2009, 15:26

okay, aber was heisst das so gschätzt ca?

und gits do irgendwelchi online shops wome die bstelle cha oder isch e shop zempfähle wo ich das bstelle cha?

12

27.04.2009, 15:29

inoxcar tönt geil ufem zr160.. nid zu übertriebe aber sehr sportlich..

Wegem Roar isch sicher d Nasche ersti Asprechsperson..

13

27.04.2009, 15:33

super,merci für alli (und vorallem au schnälle) antworte!

ha grad mol gluegt bi inoxcar,die sin wirklich nid so tür, 560.- isch in ordnig findi!
aber das sin eifach esd oder? und krieg ich dört es biblatt oder muess ich en no go vorfüehre?

14

27.04.2009, 15:39

Ja das sind eifach Endschaldämpfer. Ich weiss es jetzt nid grad wies mitem ZR160 usgset, aber zimlich sicher chunnsch es beiblatt über. Ansonste: Nid kaufe, viel z viel ufwand und choste..
Wennd es Beiblatt hesch, muesch au nid go vorführe.. Eifach s Beiblatt dabei ha..

mgzr160

eidg. dipl. Admin

Beruf: Treuhänder

• Nachricht senden

15

27.04.2009, 16:09

hallo zr-driver

melde mich auch noch zu wort. habe einige erfahrung mit dem zr...ich persönlich habe ein blueflame esd sowie ein ragazzon

den blueflame kann ich dir sehr empfehlen, absolut günstig aber absolut illegal!! ist extrem laut, macht kopfweh und knallt wenn du das gas loslässt....ein fast identischen ton konnte ich bei der ragazzon anlage verzeichnen. nicht ganz so extrem laut, aber für ein zugelassener endschalldämpfer doch schon sehr laut. also ein vergleich wäre sicher nicht schlecht!! ich würde jedem ragazzon weitereempfehlen!

gruss reto
Lieber ein Haus im Grünen als ein Grünen im Haus!!!

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

16

27.04.2009, 17:34

Hast ne PN.

17

27.04.2009, 17:52

hallo mgzr160,

merci für dini vorschläg, hesch du sunst no so es paar tips oder erfahrige mit em zr, wo du mir witergä chönntisch? was hesch du denn bi dim no so alles gmacht, würd mi wunder nä! ;)

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

18

28.04.2009, 07:19

Hesch es Mail, ha aber d PROWLER ou no dri gno. Mit dene ha ig ou sehr Gueti Erfahrige gmacht.