Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

16.02.2009, 02:03

schon wieder polizei!!!!

SO da ich letzte woche wieder in einer polizei kontrolle war und sie mein gutachten für den Magnaflow kopiert haben und dan 2 Tage später ein telefon kan "Sorry, ist doch alles legal und in ordung".
Kam ich gestern wieder in eine Kontrolle, das ganze wieder von vorne! Angeblich sei mein auspuff nicht legal es fehle ein db killer ect... obwohl ich den so gekauft habe und die letzten polizisten mit der firma und strassenverkehrsamt tel haben, jedenfalls beschlagnahmte er das gutachten! Ich bekam noch eine mängelkarte der mittelschalldämpfer ein riss hatte (ok meine sache=)) und bekomme eine anzeige und das auto müsse neu geprüft werden....
Auf die antwort das ich das ganze vor einer woche schon abgeklärt habe mit der polizei und alles ok ist, meinte er sie können mir ja viel erzählen!

hmm was soll ich jetzt machen! das gutachten weg, ne anzeige und alles obwohl der auspuff ja legal ist laut polizei vom ersten mal und laut amt!
Die Stvo. behindert meinen Fahrstyle! :)

2

16.02.2009, 06:50

versuch den polizisten zu finden der dir die legalität als erstes ausgesproichen hat, dass muss schriftlich her, dann hast ne chance, ansonsten hoffe das es gleich läuft..

3

16.02.2009, 15:10

ok versuche herauszufinden wie der hiess... behalte mir die namen solch summer polizisten doch nicht! =)

und sonst was könnte mich erwarten? die dürfen soch nicht gefälschte gutachten herausgeben??

Beruf: Projektleiter Sanitär

• Nachricht senden

4

16.02.2009, 15:34

Magnaflow isch erlaubt..muesch kei angscht ha, sie hetted dier ned emale s,guetachte döffe wegneh...

P.S. ich bin mitem Magnaflow gah vorfüehre und das ohni problem...aso selleds ned so due...
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

5

16.02.2009, 15:48

^^ es isch egal ob es Guetachtä häsch, wenner z lut isch chönds di zwingä dä uspuff wegznä. Muesch aber zerst go ä Lärmmessig go machä...

gemäss dä ASA richtlinie dörf dä Uspuff nöd lüüter si als dä original. und bim originalä häsch na 3dp toleranz, was bimnä sportuspuff nöd häsch..

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Robmaster« (16.02.2009, 15:51)

• Nachricht senden

6

16.02.2009, 16:03

Naja, ich bin mit mim durecho und de isch einiges lüüter als de orginal...
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

7

16.02.2009, 16:09

Gesetzlich gesehen, sind alle Auspüffe ausser die Originalen nicht erlaubt. Robmaster hat da schon recht...

Mercedes B250 4matic AMG

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »ProductOfSpain« (16.02.2009, 16:12)

8

16.02.2009, 16:09

ja ufem rs ischer schop rächt lut im verglich zum astra opc wo dr kolleg het mitem gliche uspuff... öbs ächt am fächerchrümmer ligt daser ufem rs so lut isch, aber den hätte si doch keis guetachte söue usstelle??
und ds letschte mal heisis ja abklärt und jetz sigis ufs mau nid guet!???

9

16.02.2009, 16:17

Du verstehst es falsch. Die Firma kann schon Gutachten erstellen, das ist richtig. Aber das heisst noch lange nichts, den im SVG bzw. im VTS (7/52) steht ganz klar drin, das unnötige lärmsteigernde Eingriffe nicht erlaubt sind, auch wenn diese die Geräuschgrenze einhalten.. Und wenn der Fächer nicht original ist, dann nützt auch das Gutachten nichts. Den das Gutachten gilt nur für den Endtopf mit rest original Anlage.

Mercedes B250 4matic AMG

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »ProductOfSpain« (16.02.2009, 16:21)

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

10

16.02.2009, 16:17

heshc de original fächer?

11

16.02.2009, 16:38

jaja fächer isch original!!

huere scheiss das!! cha ja nid si das sis abkläre und säger isch alles ok und den doch schiins nid!! guet ha diä scheiss bulle o chle blöd agmacht wius jetz ds 3te mal innert 2 wuche isch!!!

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

12

16.02.2009, 18:03

wo hets di usegno? ig dänke da in bern, da si die leider aui so! deppe!

und dass e magnaflow glich lüt söt si wie orginal, das wärs ja no. :) mues di focus mau ghöre. :D

13

16.02.2009, 19:00

ja isch ds bern bir usfahrt lätti gsi ir nöchi wo schönbühl......
si ächt so deppe!!! aber d guetachte isch jatz wäg und naja chani äuäü nid viu mache odr? abr meine ha ja kei db killer odr so usegno!

gib uf youtube mau rs 2000 sauber i de körsch mine! =)
http://www.youtube.com/watch?v=DUZ_h1TBePA

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Taurus2« (16.02.2009, 19:04)

• Nachricht senden

14

16.02.2009, 21:43

Ich het de topf chli weniger uffällig montiert, dene gids au weniger stress...

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

15

16.02.2009, 22:35

hehe tönt guet. chli kommisch mitr cam, auso d soundquali. irgend wie chli dumpf. aber in ächt tönt dä bestimmt besser. :D

16

17.02.2009, 00:17

ja weis d cam isch chle scheisse....
abr ja was söui jetz mache?? i meine i bine so ga prüefe und nach abklärige ischer ja ok!

17

17.02.2009, 09:07

wart mal ab, bzw erkundige dich doch mal bi de polizei wie das isch? evt mal andere kanton ahfrage oder bi de mfk was die derzue seged

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

18

17.02.2009, 09:13

das chader jedes mal passiere. wart eifach uf buess und gang die lärmmässig gu mache denn weisch obs rächtens isch oder nöd.

weisch dä vorher isch doch ok gsi "bonus" nützt genau nüüt.

Bi minnere Ex-Celi hät d Alag au passt bi 4ne MFK Termin + Diverse Kontrolle innerhalb vo 8 Jahr. Und ändi 2008 isch denn ufzmahl nüm guet gsi.

Das chas immer geh.

Wennd kei Puff wottsch muesch eifach mitem normale umefahre!

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

rideEighT

Anfänger

Beruf: Automobilfachmann

• Nachricht senden

19

18.02.2009, 01:15

hihi säg nüt speedy:) da cheu mir 2 es liedli singe vo dinere Ex celi und dr postert alag:P haha naja das problem ha ja iz ig;-) aber i dänke nur as Telefon nachdäm s 2 mau düregheit bisch... :315:

hmm sit wenn darf d polizei eim es guetachte wägnä? nonie was ghört das die das dörfe...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »rideEighT« (18.02.2009, 01:16)

20

18.02.2009, 17:33

ja hani ou dänkt, aber jetz isches furt und hei gseit das wird jetz sichergschteut!?

und ds outo nöi ga prüefe muesi jetz de wes am schlimmschte chunt ou... :(
heisst rost la schweisse, neus fahrwerk viu wägeme schlagloch 2 stossdämpfer undicht si, uspuff de nöi... hmmm:(