Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

swiss CTR

Schüler

• »swiss CTR« ist der Autor dieses Themas

Beruf: schöggeler

• Nachricht senden

1

02.10.2008, 18:04

OZ Rosso auf grande punto plz

Hi Leute,ist hier jemand in der lage mal schnell 2 felgen an diesen wagen zu shoppen?
THX im voraus :314:

[/
[URL=http://imageshack.us]
Live starts above 6000rpm

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »swiss CTR« (02.10.2008, 18:05)

säimen

Anfänger

Beruf: Polygraf

• Nachricht senden

2

03.10.2008, 11:57

so auf die schnelle...
»säimen« hat folgende Datei angehängt:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »säimen« (03.10.2008, 12:00)

3

03.10.2008, 15:21

Muetig aber ned schlächti Idee findi..!

4

03.10.2008, 16:36

ich finds au geil muessi säge .. wenn s'auto nachher mit dem "Style" Rot-Schwarz wiiterfahrsch chunt das sicher guet!
Opel Astra G Cabrio
2.0T -> 230 PS
Neuprogrammierung des Steuergerätes + Ladedruckschlauch
ZU VERKAUFEN!

Mazda 3 MPS
2.3T -> 260 PS Stock!
Noch in Bearbeitung : Felgen, Scheiben tönen,Dach Folieren

5

03.10.2008, 19:38

Meerci Ryan :308:

6

03.10.2008, 19:44

Isch dä Punto für dich dänkt? ;)

7

04.10.2008, 07:42

Yeeeah :)

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

8

04.10.2008, 08:13

Aber Sie het sich nid getraut selber z'frage? ;-)
Finde aber des passt guet, velecht na irgend en rote akzent a de carossierie setze, eifach nid vollkleisterä :-)
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

9

04.10.2008, 09:38

Isch villicht nöd grad diehn Gschmack .. aber de Pizzo hät ja a siehm Punto so Racing Stripes.. aber nöd ide Mitti drüber sondern chli näbetdra .. die würded sicher no guet usgseh in Rot ..

Es wär zwar chli uffällig aber ich meine wer Roti Felge chan fahre :) für de isch de rescht nöd soo krass :D

Opel Astra G Cabrio
2.0T -> 230 PS
Neuprogrammierung des Steuergerätes + Ladedruckschlauch
ZU VERKAUFEN!

Mazda 3 MPS
2.3T -> 260 PS Stock!
Noch in Bearbeitung : Felgen, Scheiben tönen,Dach Folieren

306er

Profi

Beruf: Automatiker

• Nachricht senden

10

04.10.2008, 14:30

isch chli es anders kaliber...gset aber glich ganz geil uss, wännd s farbkonzept chli duräziäsch...

11

04.10.2008, 15:19

Ich han ebä gar nöd gwüsst das mer so öppis chan mache ;)

Naja min Abarth isch ja schwarz mit rot...drum woti au unbedingt diä rote OZ druf.

Mol find dFarb und d Racing Stripes vom PiZo sim Punto wältklass(hani en ja gse in
St, Gallen) Vorallem dkombi vo dä Farbe...Perfäkt troffe*ss*!! Und in rot schwarz fändi das ebä nüme so schön

PiZo

pizo pazzo also known as el pizbull

Beruf: Drucktechnologe, CEO Stile Italiano Svizzera

• Nachricht senden

12

04.10.2008, 15:53

Zitat

Original von Kemolino

Isch villicht nöd grad diehn Gschmack .. aber de Pizzo hät ja a siehm Punto so Racing Stripes.. aber nöd ide Mitti drüber sondern chli näbetdra .. die würded sicher no guet usgseh in Rot ..

Es wär zwar chli uffällig aber ich meine wer Roti Felge chan fahre :) für de isch de rescht nöd soo krass :D

:314:

Zitat

Original von Martina83

Mol find dFarb und d Racing Stripes vom PiZo sim Punto wältklass(hani en ja gse in
St, Gallen) Vorallem dkombi vo dä Farbe...Perfäkt troffe*ss*!!

:314: :314:

:335: :488:

lüüt... danke... findi cool wänn ich doch so kompliment überchume!und martina.. mol so sache chan mer mache..... brucht echli ziit... e gueti idee und...sehr sehr vill geduld... und paar fluechwörter und folie uf reserve... haha...ich hans bim member samir, carperform.ch gmacht.isch in uznach.min tipp!!nöd typischi streife a la ford mustang oder fiesta st oder focus st mache... das zügs isch usglutscht und fahret gnueg.. echli inovativ sii und was eigenes mache.. und mit de farbe chan mer au no vill mache! brucht nöd emal so en krasse kontrast... wie mis biispil zeiget!

edit:

no en tipp!!! bi dir sind ja d chläber scho dra... am punto!!

tuen mit felge chaufe warte....! will wänd d farb nöd passt isch au nöd guet!

ich han zert mini felge gmacht... bim panthera in bülach!

und nacher 2wuche lang folie gsuecht wo passt mit de farb.

das machts au us... das d farbe so guet passet!

nöd das denn d felge oranger sind als d verklebig.... nid guet!
it's not the time for fear,
that comes later...

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »PiZo« (04.10.2008, 15:56)

13

04.10.2008, 16:22

@PiZo ich mach kei Folie uf mine..nix schtreife..gar nix. Mir gfallts a dim nume so guet will dä kontrascht nöd so krass isch. Gseht scho uf dä fotene guet..und Live würklich ganz geil us! Aber äs schwarzes Auto mit Rote schtreife...neee*ss*

PiZo

pizo pazzo also known as el pizbull

Beruf: Drucktechnologe, CEO Stile Italiano Svizzera

• Nachricht senden

14

04.10.2008, 18:50

danke danke....

muesch halt mal chli fake... hani au gmacht.. ganz vill variante usprobiert!

und wänn.. muemer luege.. d kleber vo de abarth.. wie die usgsehnd und vilicht was ähnlichs...
oder die erwiitere... idere richtig!
it's not the time for fear,
that comes later...

15

04.10.2008, 19:20

Bitte bitte :)

Ne ich mach zerscht mal diä rote Superturismo druf..und dänn mal schaun! wot nöd zvil dra mache suscht.

Maxi_King

unregistriert

16

03.09.2010, 14:56

sind das d'ultraleggera??