Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

mgzr160

eidg. dipl. Admin

• »mgzr160« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Treuhänder

• Nachricht senden

1

01.10.2008, 08:29

Stahlflex Bremsleitungen und gelochte Bremsscheiben

Hallo Zusammen

Mal eine Frage an die Rennstreckenerprobten unter euch!! Natürlich auch die anderen, sofern das jemand weiss....

Bin im Moment daran mich nach Stahlflexbremsleitungen für meinen MG ZR 160 umzusehen. Leider ist das wie gewohnt nicht so einfach beim MG....
Weiss jemand wo ich Stahlflexleitungen für dieses Auto bekomme?

Das selbe gilt für gute gelochte Bremsscheiben. Ich glaube Zimmermann hat was....Weiss jemand dort mehr??

Liebe Grüsse Reto
Lieber ein Haus im Grünen als ein Grünen im Haus!!!

2

01.10.2008, 09:43

Zimmermann isch nur Schrott! würdi nöd nä.

lueg mal bi dä EBC, ha gmeint diä heged bremsschiibä für dä ZR.

mgzr160

eidg. dipl. Admin

• Nachricht senden

3

01.10.2008, 09:57

@robmaster: dankä, zimmermann het gar nix im programm!! ebc het schiibä, aber die sind nöd würkli glocht....die sind nur aglocht, so dases guet usgseht!! bruuch aber würkli e glochti!! han ez mal na bi dä tarox agfrögt...mal guggä!!

JOKER69

Meister

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

4

01.10.2008, 13:19

Hey Reto

Also Zimmermann isch gar ned schlecht. Ich würdi aber wenn möglich au uf Tarox JapanSpec gah. Bremsleitige würdi wenn überhaupt vo Derendinger neh, obwohl mini Stahlflex grisse sind.

Zu de Bremsleitige...

Ich würd die originale belah. Die meiste RaceTeams nehmed originali oder anderi normali Gummi Leitige.Will falls eini es winzigs Rissli het den gsesches bi de Stahlflex ned, doch bi orignale scho. Und de vorteil vo Stahlflex zu original isch ned sehr gross. Lieber Gueti Bremsflüssigkeit, Schiebe, Klötz und Belüftig. Den wird das scho verhebe.

gruss
Check out my Blog: andresherren.com

5

01.10.2008, 13:40

Zitat

Original von mgzr160
@robmaster: dankä, zimmermann het gar nix im programm!!

ebc het schiibä, aber die sind nöd würkli glocht....die sind nur aglocht, so dases guet usgseht!! bruuch aber würkli e glochti!!

han ez mal na bi dä tarox agfrögt...mal guggä!!

wiso bruchsch du glocheti???
bi dä meistä rennautos händ au nur gschlitzti. und bi dä eintä renn-challenges sind glochti sogar verbotä, wills eher riss git.

und s aglochtä isch nöd nur damits guet usgseht, au das verhinderät s bremsfading.

au dä brüeder häd bi sim renn M5 jetzt grossi AP Racing alag vornä druff wo au nur gschlitzti bremsschibä händ.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Robmaster« (01.10.2008, 13:41)

6

01.10.2008, 13:50

auso glochti werd ech nöme verbaue...das was do eigentlech relativ gönschtig bechonsch, esch äbeso gönschtig verarbeitet. ( ha mer säge loh (zimmermann) dass die löcher nor bohret wärded.) macht denn au senn wieso sie ständig riiset...
Hasta la Victoaria siempre!

7

01.10.2008, 15:14

Ich ha letscht jahr bide 'delta motor' Brembo Schibe (glocht), OMP Beläg und Fischer Stahlflex kauft gha!
ha churz gluegt, für MG ZT160 hends Schiibe, weiss halt ned ob das für din ZR160 au gaht, kenne de unterschied ned. :-)

8

01.10.2008, 16:44

Bei Bremsscheiben würd ich was von Tarox nehmen, sie sind top. beläge nimmst die, mit denen du und dein Auto am besten zurecht kommen. (Was auf Auto A super rennt, kann auf Auto B ja mieserabel sein ;) )
:D 8) Meditieren ist immer noch besser als rumsitzen und nix tun ;) :P

Grüssle
Cupra :499:

stryker

Schüler

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

9

01.10.2008, 18:14

Zitat

Original von Ito
Ich ha letscht jahr bide 'delta motor' Brembo Schibe (glocht), OMP Beläg und Fischer Stahlflex kauft gha!
ha churz gluegt, für MG ZT160 hends Schiibe, weiss halt ned ob das für din ZR160 au gaht, kenne de unterschied ned. :-)

Ich kenne leider niemanden der Scheiben anbietet hmm .
Aber der unterschied zwischen nem ZT und nem ZR ist die grösse und die grösse der scheibe ^^ hmm

gits eigentlich en ZT160? han gmeint nume 180er und meh -.-

10

01.10.2008, 18:21

Achso, hm laut der liste von Delta Motor bieten sie folgendes an:

MG MG ZT 120 1.8i 16V 03-05
MG MG ZT 160 1.8i T 16V 01-05
MG MG ZT 160 2.5 V6 01-05
MG MG ZT 180 / 190 2.5 V6 01-05
MG MG ZT 2.0 16V CDTi 01-05

stryker

Schüler

• Nachricht senden

11

01.10.2008, 19:16

Zitat

Original von Ito
Achso, hm laut der liste von Delta Motor bieten sie folgendes an:

MG MG ZT 120 1.8i 16V 03-05
MG MG ZT 160 1.8i T 16V 01-05
MG MG ZT 160 2.5 V6 01-05
MG MG ZT 180 / 190 2.5 V6 01-05
MG MG ZT 2.0 16V CDTi 01-05

LoL, wie truurig... i schaff sitt 4 jahr uf dere marke und kenn ned mal all motorisierige xDD
aber hauptsächlich sind ide schwiiz scho d 2.5l v6 uf de strass,
1.8 T hani bis jetzt 1mal gseh bime Rover 75

mgzr160

eidg. dipl. Admin

• Nachricht senden

12

01.10.2008, 19:26

okeee....

@robmaster: du hesch vollkommä rächt...han mi chli is thema ebc inädänkt...

@joker: bestä dank au für din kommentar....au du hesch nöd unrächt!!!

also, folgendes hani ez gmacht....han ez d ebc disks kauft, di glocht-gschlitztä, und das konzept isch würkli gar nöd so übel...dezue hani d yellowstuff brämsbeleg....das het mir dä vo dä ebc so empfohlä!!

stahlflex het leider deredinger nöd im agebot gha...aber si tüend jetzt afertigä anhand vo dä originalschlüüch...so chummi au zu mine stahlflexleitigä!!

denn setti wieder es stüüfli besser da stah!! :-)

hoffe die kombination laht sich fahrä!! denn die huerä brämse bim zr sind eifach nöd ganz ideal für trackdays!!

gruess reto

stryker

Schüler

• Nachricht senden

13

01.10.2008, 19:44

Zitat

Original von mgzr160
okeee....

also, folgendes hani ez gmacht....han ez d ebc disks kauft, di glocht-gschlitztä, und das konzept isch würkli gar nöd so übel...dezue hani d yellowstuff brämsbeleg....das het mir dä vo dä ebc so empfohlä!!

stahlflex het leider deredinger nöd im agebot gha...aber si tüend jetzt afertigä anhand vo dä originalschlüüch...so chummi au zu mine stahlflexleitigä!!

hoffe die kombination laht sich fahrä!! denn die huerä brämse bim zr sind eifach nöd ganz ideal für trackdays!!

gruess reto

D Brämse bim ZR lönd allgemein z wünsche übrig...

14

01.10.2008, 22:35

Zitat

Original von mgzr160
okeee....

gruess reto

YELLOW?????!!!!!! hey bstell dä wider ab! dä wird en scheiss bremsä went d bremsä nöd würkli warm sind!

würd allgemein kei EBC chötz chaufä, diä sind echt schrott! (eigäerfahrig bi üsem renn M5!!)

15

01.10.2008, 23:04

de "yellow" isch ja e rännbelag und solang mit dim auto ned uf'd strecki gasch isch das ned würkli s richtige für dich, wür etz au eher de "red" oder dä "green" näh.

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

16

02.10.2008, 00:23

isch scho lustig das ebc immerschriebt das ihri beläg schiebeschonend sind und dän doch viel lüt über riss i dä schiebe klaged.

bi dä bremsbeläg würd ich ferrodo neh.
wer später bremst fährt länger schnell

mgzr160

eidg. dipl. Admin

• Nachricht senden

17

02.10.2008, 06:48

@robmaster: oke...beschtä dank für dä input, ich tuen das mal aluegä!! dankä!!

@ito: das auto wird praktisch nicht mehr auf der strasse gefahren....nur noch sehr selten. der rest findet auf rennstrecke statt....

@mitsuVr4: oke....muen das mal aluegä!!!

18

02.10.2008, 07:38

also min tip wär au ferrodo. sind zwar türer, aber wiitus besser. probier mal d Ferrodo 2500.

mgzr160

eidg. dipl. Admin

• Nachricht senden

19

02.10.2008, 07:39

@robin: oke...ich wirds mer hinter d ohrä schriibä! mal luegä wasi machä!! :-)

simiko

Fortgeschrittener

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

20

02.10.2008, 08:19

Soviel zum Thema glochti schiibe:

.. Gschlitzt langet :P
Fuhrpark im Moment:
MR2 2.0L
Bimmer 4.4L E39

Hatte schon: