Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

41

03.09.2008, 12:33

Sheisse da hetmer e firma voller polymechaniker und chas ned mal bruche zumd federe wechsle xD..

Joah aber es Fahrwerch chunt den wider huere viel türer oder? vorallem i ha jha e elektronischs drin mit traktionskontroll shiat.. wens das useneh mönd chunt da sicher andersch tür und sisch nem so chillig zum cruise...

Aja bi im Moment am umeluege obi en automat uftribe cha wo chli neuer isch als de woni drin ha.. aber bi nonig fündig worde (i wür jha gern e schaltig ihbaue lah aber das isch sooowas vo sheiss ztüür =(.... )

Jo bi Df-cars hani ahgfrögt wege de uspuffahlag.. aber ha no kei rückmeldig becho..

Nomal weg de Soundahlag... da isch jha andersch strub, i ha dehei e home cinema 5.1 mit irgendwie 1500 watt und i lah min sound det drüber laufe.. shalbe huss bebbt ab dem und isch andersch gueti soundquali.. da hetmi en 1000er koschtet... wieso sind den die huere autoahlage so verdammt tüür? i mein 1500 watt sett jha det ine au lange damit s auto bebbt :D

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

42

03.09.2008, 13:19

Traktionkontrolle hat mit dem Fahrwerk so gut wie nicht auf dem Hut, lies mal etwas im google unter : ,,was ist traktionkontrolle,,

Fahrwerk choschtet öpe sdoppelte, aber spar lieber nochli und mach grad rechts. nüt halbpatzigs mache!

Metem Automategetriebe uswechle oder manuelle drus mache, vergess das schnell weder, ussert du hesch en mech und en garage. Gets de Wage eientlech en gschalteter usfüehrig?

Also, be soundahlage muesch du die Liestig (1500 Watt) zersch mal us 12V usesuge, also met vell höherem Strom, also muesch au met grössere Querschnett schaffe und hesch Wärmeverlöscht, zuesätzlech esch alles kompakter.

Be so Fertigi-cinemaahlage esch ebe alles scho abgstomme uf Subwooverghüs und alles, sowas muessme abstemme.

Zuesätzlech brucht meh be sonem System de Ruum al Klangkörper, stell mal das system en Garte use, drum werds schweriger emne Auto was gschiids zmache.
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

43

03.09.2008, 13:32

kommt halt immer drauf an was man will, ich habe ein homecinemasystem zu hause für 10000 + und das ist noch lange kein wirkliches High End System. Laut können viele Anlagen, schwierig wirds dann halt bei Laut und klanglich gut, die meisten billigeren Systeme, die abstruse Watt angaben haben, sind einfach brüllwürfelchen, die sich überschlagen und einfach mässig töntn :) Ist genau wie mit den Jumbo Woofern und Verstärkern, dort steht auch irgendwas wie 1000 Watt oder so drauf, tönt aber einfach scheisse!

Und nochmal, da bist du nun einfach im Dilemma mit deiner Karre, an einem Golf kannst du solches einfaches Tuning machen und es wirkt zumindest ein bischen, wenn du das an deinem cady machst wirkt es meiner Meinung nach einfach nur scheisse!

44

03.09.2008, 17:31

@AstraG mercj.. i weiss nu das die niveauregulierig und traktiionskontrollmüll mis auto sett schö ruhig fahre lah.. und drum hani mal ahgno das das bim fahrwerch une passiert xD naja egal

wegem Automat.. jo i weiss dasch sautüür, aber het ebe gern was neuers drin, wod power vom motor au voll usnutz.. i mein er zieht scho jetzt hammermässig aber naja..
Und jo es git handgschalteti aber nu gaaaanz selte, sus hetmer au so eine kauft..

@bballoys

I mein Felge und tüferlegge isch etzt sicher was wo bi dem auto guet usgseh wür (mini meinig) nd mit tönte schiibe dezuä würkter no chli edler... i will jha ned dasi amene tuningtreffe cha uftauche und sege lueged mal i hanen soooo krass gmacht.. i will daser edel und chillig inechunt nd uf dem pic wod postet hesch ischer jha au tüfergleit und hesch gseit es seg geil... wieso isches den ned geil wenn ich das mache wet? :D

weg de Ahlag nomel... du hesch eini für 10000 .-? wow da wermer etzt viel zviel für nuuur sound... i mein es muss vo allne siite töne und es mus luuut si und de bass dörf sich nöd überschlah... aber da hani bi minere alles au... uf maximum chömed d nachbare usem hus nebeddrah go motze de basss merksch im ganze huus nd es isch e andersch fetts feeling... was isch den gross de underschied wend eini für 10 mille hesch? (intressiert mi nume, ned als afiggerei oder so verstah gell)

joah wenns ka günstigi alternative git bide soundahlag fürs auto den henki vorerscht eifach mal sone bassröhre ine für 300 bisi mer was bessers leischte cha.. d soundquali isch nemli guet und luut gnueg ischsi au.. natürli ned hammermässig aber vorerscht langets... was meineder zu sonere bassröhre.. (de Bass isch ebe s einzig a minere ahlag wo sofort besser mu werde) sind die guet?

Und bin etzt chli am umeluege gsi wegem sound.. was isch den das genau: Link
Sowas wer doch schomal e verbesserig.. nd des isch nu 100.- das wo drin isch use und die ahschlüsse oder gat da ned?...

uf dere siite hets au no innebelüchtige gha... ich han es wiises interieur und hamer überleit wenis blau uslüchte wür würs sicher no guet usgseh.. aber i weiss etzt ned gnau was da am beschte isch... sone stange oder eher en 3er spot?

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »deBeusch« (03.09.2008, 18:36)

AstraG

Meister

• Nachricht senden

45

03.09.2008, 19:55

Hiiiiiiiiiiiiiiiilfe, das ist eben diese sh*** Seite mit dem 1001 Watt-Märchen. www.car-media.ch kannst du rauchen, das ist alles scheisse.

Der Link: Ist ein Frontsystem, aber ein gutes kostet 500.- und hat nicht nichtmögliche 1000 Watt

Beleuchtung: Man kanns sich sehr schlecht vorstellen ohne Bilder, aber selber entscheiden was am Besten ausleuchtet. Da kannst du auch auf Kaltlichkathoden von Revoltec für pc-modding oder Led`s (www.led-store.ch !!!) zurückgreiffen.
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

46

03.09.2008, 20:47

jod katliechtkathode vo revoltec kenni, die hani bi mim PC mal drin gha, aber die hend jha pc ahschlüss und i wüsst ned wieni die ad batterie ahenke cha...

Edit: scheisse wegem soundsystem, da hetti etzt geil gfunde was günschtigs zums alte ersetzte... han im mediamark letschti sone subwoowerröhre gseh für 250 stei nd irgendwie um di 1000, 1500 watt ume... sind die teilers guet? (aso jha i weiss sind ned gad überragend aber besser als normal scho oder?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »deBeusch« (03.09.2008, 20:55)

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

47

03.09.2008, 21:37

ich hab ja nicht gesagt, dass tieferlegen und Felgen schlecht aussehen, ich sage sogar dass du das auf alle Fälle machen sollst, aber eben wenn dann richtig! Ich finde an solch eine Karre (ist immerhin ein Auto welches mal 90k gekostet hat) gehören dann auch standesgemässe Felgen, weil sonst wirkt das nicht und man hätte gescheiter die originalen drangelassen.

Weiter zu meiner Homeanlage, die ist schon nicht nur für sound, sondern vor allem für filme (beamer, konsole etc). Meine Anlage hat btw keine 1000 W, sondern nur ca 700 (7 x 100) und trotzdem glaube ich, dass die wahrscheinlich ein vielfaches der Leistung ausgibt als so eine kleine wo 1500 Watt draufsteht (allein mein Yamaha Verstärker kostete gut 2000.-). Wo ist jetzt der Unterschied, ich habe grosse Canton 3 Weg Boxentürme, die für eine Leistung von ca 300 Watt ausgelegt sind, das heisst, dass ich diese nicht überpowere mit meinem Verstärker. Alleine meine Boxen reichen um einen schönen Bass zu erzeugen, meinen Woofer schalte ich nicht mal immer ein. Weiter ist alles mit Bronzekabel mit einem ordentlichen Querschnitt verkabelt. Alles in allem summiert sich das dann halt, wie gesagt, ich würde sagen meine anlage ist gute Mittelklasse und vom Sound her ist es einfach viel satter, wie aus dem Vollen, man merkt, dass die anlage nie auch nur ansatzweise angestrengt klingt.

Zu deiner Frage mit dem Mediamakrt Dingens brauch ich wohl wenig zu sagen, du beantwortest deine Frage eigentlich schon selbst, ich geb dir einfach einen guten Tipp (der nicht als Anfiggerei oder so verstanden werden soll) "Wer billig kauft kauft zweimal". Spar lieber ein wenig länger, dafür haste was rechtes, an dem du dann auch lange freude hast (ich zum Beispiel werde mir wohl erst so in 10 Jahren neue Boxen fürs Hometheater kaufen ;, bis dahin halten die locker, während so kleine würfelchen wohl schon längst abgeraucht wären)

48

03.09.2008, 21:53

Hehe jha da hesch wohl recht... di "günschtig" waar gat hald schneller futsch... weisch eigendli bini recht zfride mit de ahlag wos drin het (au wenn du seisch boese isch scheisse xD) aber de bass isch eifach was woni ersetze wet...

i han etzt gad en interesannte bitrag glese vomene Vibe 38 Subwoofer, wo relativ nach dem töönt wo ich gern het... aber im google findi nüüünt... weiss da öpper bscheid womer so eine bstelle cha? bass und verstärcher chani mer glaub was tüürers leischte.. sihbaue cha de koleg erledige, de lernt automech xD

Edit:
i han etzt da chli umeglueget.. gat sowas: Link under di guet Qualität?

Ich check ebe da voll ned was etzt de underschiid zwüsched dene boxe isch und wie mer das a dene date erchenne sell öb die guet sind... zu dem brüchti warschinli na en verstärcher.. aber da hani au kan plan was da passe wür xD

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »deBeusch« (03.09.2008, 22:01)

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

49

04.09.2008, 01:38

hehe ich bin nöd de gsi wo gseit het bose seig scheisse ;) git eifach verschideni bose, und meistens wird bose halt überschätzt. I mim 156er GTA hani das au dinne gha und s isch de letsti scheiss überhaupt gsi, im vater sim Cadillac isch es aber hammer guet gsi, isch ja zu dere ziit au die besti seriemässig Alag imene auto gsi (fröged mi aber nüme nach wellem test oder so, weiss nur, dass Cadillac damals mächtig stolz uf das gsi isch)

AstraG

Meister

• Nachricht senden

50

04.09.2008, 07:21

1. Denk drah, für de Bass bruchsch entweder au es Ghüs, wenn ned scho en Kischte chaufsch, und dezue muesch no Kabel en Kofferrum verlegge (Phase und Chinch), dezue muess din Radio en Chinschusgang ha. Weissch du chasch ned eifach metemne neue Bass meh Leistig und Soundquali usemne System suge

2. Das alles optimal ufenander abgstomme esch und passt, schlon ich der vor, dass kontakt metem Member AMS ufnemsch, er het en Shop (www.automusikshop.ch). De cha der grad helfe, je nach Budget und ev.no helfe bem Ihbau.

Was eifach muesch wösse, öpis gschids fendsch ned under 800.-. Met Kabel und so för ich mal 1000.- Budgetiere, denne hesch öpis rechts wo spöter au en andere Autos chasch bruche und au en Marke wo ned so schnell an Wert abnemt (Alpine, Hertz, Audison, GroundZero ....)

Zitat

Original von Shanis

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »AstraG« (04.09.2008, 07:22)

51

04.09.2008, 12:47

jo logen chani dur en bessere bass ned meh leischtig und soundquali usem system usehole... aber soundquali und leischtig isch jha au zimli gud.. es isch nu de bass

Ah easy mercj werd mi mal mit dem in Verbindig setzte...

so als Fazit da nomel e Lischte was i etzt definitiv a mim Chare mache werd

To Do!

Chüelergrill Verchrome
Frontlogo und V8 Zeiche
Chüelerfigur Cadillac
Tüferlegge
Felge verchromt //oder dunkel
Schiibe töne (schwarz)
Bass nd Verstärcher
Soundahlag Reschte (aber ersch als letschts)

sofern ka vorschläg me chömed werdi eifach mal daas mache nd den mal pics inestelle wenns fertig isch :D

suki03

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

52

04.09.2008, 14:55

Vorschlag: Proritäte setze....

Oder hesch grad 15 bis 20 k uf de siite?

53

04.09.2008, 17:18

aso seinzig wo mich da was chostet sind:

felge 4000
tüferlegge 1500
schibe töne 800
de bass/verstärcher 1500

insgesamt 7800.-

nd das wird den eppe uf 3 mönet verteilt.. aso i gsehs problem ned.. da chani mer scho leischte.. sus würi jha au ned sone benzin schlüüdere fahre oder^^
nd i mach jha ned alles uf zmal das isch au na n punkt

d soundahlag isch letschti priorität nd chunt drum ned da drih, das isch vilicht so imene jahr mal drah weni was ufde siite han

i denk das isch e relativ günschtigs tuning für d verhältniss wo da ine amel für tuning usgeh wird.. nd 15 k isch das uf jedefall ned =P

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

54

04.09.2008, 17:40

Tönt vernünftig, bi de Felge denn eifach nöd d Pneu vergesse ;) die chostet au no es bitzeli Geld. Mit 800 hesch bitzeli viel grechnet fürs Schibetöne, das sötti für höchstens 500 gmacht si!

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

55

04.09.2008, 17:43

Da no en Felgetipp vo mir, denke mal die chämed recht geil uf dim

Felgen

Edit: Grad no gseh uf de erste Bilder dass du da gar nümm s originale Radio drinne hesch, gib doch sust male Tipp und Modell a, vo wege Usgäng etc. denn chan me au sege was dehte dra guet möglich isch!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »bballoys« (04.09.2008, 17:45)

suki03

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

56

04.09.2008, 17:49

ah ok, sry, han biz mit anderne grössene grächnet....
Dänn vill Spass und Glück dass so chunnt wied wettsch...

57

04.09.2008, 18:19

hmm jha das mit de pneu wird no tüür...die seged bi mim chare andersch tüür... nd de winter sinds scho fällig.. shit (au wenns ned da hi passt, wooo chammer günschtigi pneus hole.. es git doch so pneucenter oder?)

@suki joah mus ned immer s türschte si und i rechne etzt bim tüferlege hald nu mit federe wili de vorteil vomene ganz neue fahrwerch ned gsehne.. nd de verstärker nd bass werded ned so tür wili det jha nu di bestehend ahlag usbaue wet...

@bballoys joah des sind geili felge.. weni den na n verchromte chüelergrill ha wirds sicher andersch fett inecho.. hmm 19 und 20 zoll sind glich tüür.. aber bi 20 zoll chanen nem so tüf abeneh würdi meine nd d reife werded wahrschinli au tüürer si..
Hehe jha isch e neuers modell.. weiss etzt aber gad ned was für eis.. de chare isch ebe no füren monet bim Händler.. wird no hergrichtet und vorführt und all da züügs drum chanis gad ned sege=/

jha bi scheibentoenen.ch hani ebe gseh gha das di einte chäre so 700 stei chostet und mine isch ned glischtet drum hani chli hööcher grechnet^^

edit: ha gad noo paar pics gfunde zu mim system wo en andere was het welle ändere..

das sind d ahschlüss wos vorne drin het [IMG]http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=509740&ajax=true[/IMG]
und da hinder de rückbank:

[IMG]http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=510180&ajax=true[/IMG]

ha gad glese das mis system darum warschinli ned guet töönt wils en level converter brucht fürd bose aktiv subwoofer... da het de mongo sicher vergesse ihzbaue wod ahlag genderet het... aber i find im internet nur en converter füre corvette shiiiat

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »deBeusch« (04.09.2008, 18:54)

AstraG

Meister

• Nachricht senden

58

04.09.2008, 19:32

www.reifendirect.ch ist nicht schlecht !

Zitat

Original von Shanis

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

60

05.09.2008, 01:35

Von mir schon geposted aber merci Jay Jay ;) wäre genau auch meine idee für einen Seville, Sandro hat eh ahnung!