Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

21

01.09.2008, 13:07

Hm. Pizos vorschläge klingen gut. In etwa das was ich unter wenig verstehe.
Die Felgen die du gezeigt hast sehen echt gut und passend aus. Aber wenn ich chromfelgen höre denke ich gleich an 22Zoll lexani im Bling Bling style. Das wäre das meiner meinung nach kitschige. So wie von E Zar gezeigt. Das finde ich schade für jedes auto. Aber deine Ideen bissher wie auch die von Pizo die sich anscheinend ziemlich decken, klingen gut. Auf die art wirst du nichts falsch machen. Der Benzinverbrauch ist in erster Linie vom Rechten Fuss abhängig. gerade bei grossen Motoren und auch automaten. Im Cruisingmodus hält es sich sicher in grenzen. Möchte aber nicht wissen wie es Bleifuss aussieht. Auch wenn das sicher bei solchen modellen nicht mehr sooo schlimm ist wie bei den älteren.
Ausserdem klingt es so als würde dir der Wagen spass machen. Und wenn etwas spass macht darf es auch etwas kosten. =)
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

Ret(r)o

Fortgeschrittener

Beruf: Liquidator

• Nachricht senden

22

01.09.2008, 18:53

Zitat

Original von deBeusch
d schiibe machi wahrschinli würkli dunkel und de subwoofer musi ustusche,
wil der hetmer persöhnlich zwenig leistig (obwohls e Boese Soundsystel drin het)

@ Reto, da hani Glück dasi 1. en Seville fahr (ide USA extrem beliebts Fahrzüg
gsi)und 2. dases die Site git: Link die
hend alli Ersatzteil vo Cadillac, Chevy und so witer, sogar restauratuionsteili
für ganz alti muscle cars hends det... S offizielle Cadillac Frontlogo (im Grill)
vomene 2004er Seville hani mer det zoge

Bose isch sowieso überbewärtet! isch meistens nur no Pfupf und Rauch nach über 10Jahr... - isch eifach shitty, will denn meistens s ganze System userupfe muesch, grad bi US-Cars isches mit CarHiFi (teilwiis) sacke müesam, aber ich wills nid im voruus verschreie, hehe

klaro - Goodwrench könnt mer natürlich als "Bowtie"-Fahrer (69er Chevelle) - aber no lieber für Teili sind mer d Spezialiste - aber ebe, für Caddy Seville vo dere Baureihe gits das ebe au noni...

isch eifach schad, dass grad zB Felge überne offizielle Importeur (wägem Biiblatt) näh muesch - würd direkt däne massiv weniger choste...
vill Spass demit

und beträffend Spritverbruuch... da hani im Momänt eh en richtige Dinosaurier am Start ---> who cares???

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

23

01.09.2008, 20:16

Vater het au mal sone schifflischaukle gha, bin viel demit umegfahre, er het allerdings s neue Modell gha. Zum Fahre sinds de vollendeti schissdreck, hend aber Style ohni endi, ich wür sofort au wieder so eine neh, vo dem her geili Wahl!

Felgetechnisch wür ich bi dem aber trotzdem uf Chrom und Bling Bling gah, nöd übertriebe aber doch so dass es usesticht (muen bi dem charre eifach si) dezue no es Airride oder aständigs Gwind und e Uspuffalag und fertig! Das het dammi Style!

Eine usem Alfa forum het so eine gha

Genau so muen das für mich usgseh!

Gruess Ralf

suki03

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

24

01.09.2008, 20:51

Hai

Mini Meinig:
Aso ich persönlich find Chrom gar nöd fein...und lah dfinger vo dene Radteckel, die sind i mine auge es absoluts NoGo! Chasch doch nöd anen Merikaner V8 afo Raddeckel wächsle....haiiiiii

Ich würd mr wie scho paar gsait hend en böuzzzi Uspuffaalag druntermache, dänn schli schöni Alus (NÖD CHROM), Schaiben ganz Schwarz und na tiefer...Nach Möglichkeite natürlich es Airride dri... da wär fain...

gruess

25

01.09.2008, 21:26

Hrhr jha d Raddeckel bimer schwer am überlegge... i stah ebe uf da caddy logo und de chare sell richtig schreie, i bi en Caddy! Lueg da ane dammn xD

ehm was isch eigendli es Airride.. hend etzt scho paar erwähnt.. (jha i weiss googlez und so aber ha etzt denkt cha au da fröge) Sorrj weni des ned weiss aber isch hald min erschte Kare=P

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

26

01.09.2008, 21:35

Airride heisst Luftfahrwerk, gibt von HPS Systeme die du in der Schweiz verbauen lassen kannst. Das coole daran ist eben, dass du es im Stand wirklich tief ablassen kannst und so einen sehr tiefen Look hasst. Dies wirkt aber nur in Kombination mit geilen Felgen. Eine persönliche Bitte von mir, lass die Raddeckel sein, dann belass lieber diejenigen drauf die du jetzt hast, aber sicher nicht diese komischen Dinger! und das auto schreit schon genug ich bin ein dickes Schiff, da braucht es meiner Meinung nach halt auch dicke Felgen!

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

27

01.09.2008, 21:36

Airride = Luftfahrwerk = Dämpfer wo nid mit Öl sondern met Luft (pneumatisch) funktionieret, also chasch du wärendem fahre oder so d`Höchi konstant verstelle. Gesch mal em youtube luftfahrwerk ih, hesch secher au scho gseh nume ev. ned under dem name. Aber zur Info unter 5-7 Mill lauft denn doh gar nigs + ihträge
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

28

01.09.2008, 22:19

Weiss öpper wasi bi dem auto für felge druf tue chan? Da wird jha ned alles machbar si oder?

Airride wer huere fett aber schad dases so expensive isch xD

29

01.09.2008, 23:34

Soweit ich gesehen habe hast du Lochkreis 5x112.

Schau dich mal bei www.alurad.ch um, der hat viel für Amerikaner.

[IMG]http://www.alurad.ch/index.php?page=felgendetails&detailon=66581&bild=symphony_black.jpg&modell=SYMPHONY&site=all&farbe=BLACK[/IMG]

30

02.09.2008, 19:02

Danke, i ha kan plan vo denne Grössene=P...

Emal e anderi Frag, da ine hend sicher schoo paar iri autos umlackiere lah.. wievil chostet das bi somene grosse Auto wie ich hab in etwa

I weiss nedgnau wasi mache wet, schwarz matt oder königsblau matt.. schwarz metallic wer natürli au schö... aber da wirds jha au wider underschiede bide prise geh..

suki03

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

31

02.09.2008, 19:07

chunnt chli drufah wieds machsch.... be zwar nöd fachmaa, aber hamers be mim au scho überleit...
wennd alls losch lo mache, vo a bis z zahlsch je nachdem zwüsche 7 und 10k.

denn gits natürli billigeri variantene, dasdn nur usse lasch mache, dasdn selber abschliiifsch, dasds im düütsche usse lasch mache, oder foliere, das chunnt scho rächt billiger...aber dänke au dänn na um di 3000.-

32

02.09.2008, 19:28

uiii ne den lahni s blau lieber mal no ahja da sind den no neui 2 bilder=)
Und au s logo fürde chüelergrill woni etzt kauft ha=)
»deBeusch« hat folgende Dateien angehängt:
  • Bild005.jpg (76,76 kB - 468 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 15:50)
  • Bild006.jpg (99,97 kB - 467 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 15:50)
  • logo.jpg (13,46 kB - 446 mal heruntergeladen - zuletzt: 16.03.2013, 15:50)

AstraG

Meister

• Nachricht senden

33

02.09.2008, 19:37

Well de he bald nüt meh wert esch chaschne grad so guet rolle, hehe...nei seich, ich weiss ja ned aber seg eus doch i wele rahme dis budget esch de chame vorschläg bringe. Bringt gar nigs wenn mer emmer seg das wer toll und dies und en würklechkeit send mer wit vo dim Budget entfernt.

Ich gebder eifach noen chline tip: Mach mal es exel met allne usgabe blabla pro monet, wievell dassd förs tune hesch und denne lueg witers. Und due bitte studiere dasses ab grössere projekt ned eifach nume es anders spoilerli oder sowas esch, sondern s`Ìhträge und lackiere und blätter und alles, de esch de nämlech plötzlech nümme stürschte die teili, sondern allles rundherum.

Es Bispell vo mer:

- Ben zumene mega gönstige Bodykit cho wo en wörklechkeit 2400.- choschtet und ich hanen für 850 gfunde. Lackiere, guetachte förd ch, ihträge... esch denn locker nomol 2 Läppe.

- Ich han es Lenkrad gfunde, au sehr gönstig för 180.-, ihträge choschtet mech jetzt grad nomol en 50er + beschinige dass de org. airbag witer brucht werd

- Fahrwerk choschtet neu 2770.-, ich has för 800.- chönne zocke, Paper dezue und ihträge = 250.- + Ihbau hani selber chönne mache aber au ned selbstverständli.

- Cleane vo de Heckklappe, de chunt aber no stellmotor, Lack, Zinn, Funkstürig und alles dezue

Und fasch be jedem Teili gets no sache wo versteckti chöschte chöme. Au en Hifiahlag lauft nie 100% guet, get emmer öpis wome fendet muesme no verbessere: vergoldeti stecker doh, chli kabel hier, nochli dämme und zack send weder 1'000 wäg.

Ich han min Umbau am ahfang uf 5 Mill budgetiert, nun beni be 15 Mill und nuni rechtig ihtreit :310:

gruess
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

34

02.09.2008, 21:03

Zersch mal danke für all die Idee und Tips...

No e frag was isch eigendli cleane... verstahn ich das richtig dasmers auto vo dene Zeiche befreit wie z.B jetzt bi dem Auto s Caddy Logo?`(wil des isch nemli nüt für mi, i will jha allne zeige dasses en Caddy isch und i find au s Logo huere fett)

Den Mal es Fazit wani definitiv mache werd:

Chüelergrill Verchrome und poliere 150.-
Frontlogo und V8 Zeiche 100.-
Felge mit Caddy Logo 200.- (vorerscht kei Geld für en ganze Satz neui)
Chüelerfigur Cadillac 50.-

Den das was nonig sicher isch

Schiiibe töne (Farb nonig klar) ???.-
Tüferlegge ????.-

Weisch mis Budget isch nöd fescht.. weni weiss wani mache wil informier isch mich wieviel es mich chostet und lueg den dasis geld zemespare cha.. di einzelne sache settet ned über 3000.- usgah den gatz scho, i mach jha eh ned alles uf zmal..

d Soundahlag verbessere tuni no warte wili det absolut kein überblick ha wiviel e gueti chostet und wil jha de umbau wahrschinli recht ufwendig isch wirds sicher tüür... (weiss epper wiviel sowas eppe chostet ?)

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

35

02.09.2008, 21:21

also ebe, bimene Golf chönt me jetzt sege so und si viel, bimene Cady wohl ehner weniger! Das macht das Auto halt au bitz ufwändiger. Schibetöne farb nur schwarz, alles andere würkt nöd guet. Felge für 3000 wird schwierig, isch aber nöd unmachbar (1 teiligi US Felge findisch da sicher in 20 zoll) tüüferlege gits Federe vo Intrax, denke mal da wirsch mit iibau bi knapp 800-1000 si. alag und jetzt chunnt de Burner chostet di e aständigi wohl Material um di 3000-4000 nur s Material und de iibau mindestens nomal so viel, dass das guet usgseht!

36

02.09.2008, 21:48

guet bide soundahlag ned falsch verstah, die wili ned so ufwändig gestalte das
si huere fett usgseht, i wet nu richtig geile sound im Auto..
die mu ned no belüchteund im kofferrum ahgrichtet si xD

Edit: aso das s Tüferlegge so günschtig chunnt hetti ned denkt... joah wenn das nu um di 1000.- choschtet isch das uf de definitive lischte.. aber den setti wahrschinli selber s material chaufe und den nuno ihbaue lah oder? wil garage übertribed d prise jha amel huere...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »deBeusch« (02.09.2008, 21:51)

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

37

02.09.2008, 21:54

hehe glaubs mer für 3000 Mterial und 3000 iibau gsehsch knapp mal, dass was dinne hesch, da isch null show und ab dere Klass tönts denn au mal bitz nach was!

Naja ebe iibau vom Fahrwerk würi bi dem Auto mache la, glaubs nöd, dass das ellei chasch!

38

02.09.2008, 22:15

joah ich ned aber en polymech setts eigendli chöne oder? weisch du gad e günschtigi site für sowas? wil i cha scho google aber det findi sicher nu di tüürschte xD

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

39

02.09.2008, 22:22

also e gueti page für genau de ami isch de woni usem alfa forum kenne, wil de ebe au scho so eine gmacht het und recht viel amis au sust macht www.df-cars.ch de chan di sicher au geil berate wenns denn um felge etc gaht!

AstraG

Meister

• Nachricht senden

40

03.09.2008, 11:42

Also:

1. En Polymech chan das secher ned, dass mues en Automech met Wageheber und mues erfahrige ha met em Federe entspanne und spanne und no wieme metem schrubschlössel umghot.

2. Was tüferlegge met federe choschtet :

- Federe 500.-
- Ihbau (Do-It Garage = 100.- und en garage= 500.-)
- Spuhr und Storz ihstelle = 150.-
- Ihträge= 50.-
- Liecht ihstelle (jaa, muesch wennd tüferleisch)= 50.-
- ev no querlenker ersetze o. federwegsbegrenzer oda sowas und schoweder öpis weg

Wenn mech frogsch, mach eh grad es fahrwerk ine und ned nume federe

Cleane= Eifachs cleane esch secher mol emblem weg und de ganz Mescht, und witeri cleaningschrett send cleane vo Kennzeichemulde, Türgriff, Zierliste, Blinker oda so !

Zitat

Original von Shanis