Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

EVO IX

Fortgeschrittener

• »EVO IX« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Maschine Operator

• Nachricht senden

1

23.12.2004, 10:22

comlete edelstahlanlage für s3

yo all...will bald edelstahlanlage mir einbauen lassen! wo oder wer ist macht die beste?? also darunter verstehe ich: guter/geiler(legal sound) däutliche leistungsverbesserung natürlich mit 1 rennkat. evt. mit 2 !

help?
J-Spec Perf Evo IX 500+

2

23.12.2004, 10:44

da gits verschiedeni wo geil sind...

1. sportec

2. p-preformance

3. bastuk

sportec het der master G drunter

p-performance han ich drunter

bastuk het der sacha drunter

sound ist bei allem ähnlich...ich würde aber sagen dass bastuk sicher das edelste ist auch tonmässig..:D

musste mal sacha fragen...

peace
Keine Signatur vorhanden....

EVO IX

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

3

23.12.2004, 10:51

man sportec gefällt mir sehr wollte eigentlich mein gangez auto nur mit sportec tunen aber da kam fuck skn dazwischen! hatte vor den chip von skn rausnehen wegen sportec aber dan mache ich grossen verlust! weis ned wie das am beste regle!han ned gern vo skn chip den auspuff von sportec und bim andere tuner wider öpis anderst! wet alles bim gliche, aber ebe problem wegem chip vom skn
J-Spec Perf Evo IX 500+

4

23.12.2004, 11:24

chunt nöd druff a, öb chip und uspuff vo verschiedenä hersteller herchömed.

ich bi mit dä bastuck absolut zfriedä....

EVO IX

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

5

23.12.2004, 11:35

aha naja danke ! chlini frog hani doch no ! ich gseh es wird viel gredet ich mach da ade leistig und das und den tuet meh zum schluss chip wieder apasse! also was heist das genau so dasi au cha mitrede :)

ich mache jetzt z.b edelstahl und samco schlüch und jetzt söt ich jo chip apasse oder?
J-Spec Perf Evo IX 500+

6

23.12.2004, 12:06

chip apassä muesch nur bi gröberä änderigä. bi uspuffalag und samco isch das nöd notwendig. bim kat loht sich drüber striitä. ich bi dä meinig, wener rund lauft, siloh...

wenn din skn chip guet lauft, würd ich dä au nöd extra wechslä mit sportec. für was denn?

apropos chip apassä, so gsehts momentan uf mim bildschirm us :-)

greetz
sacha

7

23.12.2004, 12:50

und susch chasch ja e p-performance uspuffalag anemache...isch glaub au nochli billiger und isch aso ähnlich hä...

sacha du hesch doch mini alag mal ghört wo ich zu dir ufgfahre bin am grillfäscht;)
was meinsch derzue??

fauched ebe schono geil:D

peace

8

23.12.2004, 12:55

yep, tönt geil. wie isch sie im stand? das weiss ich gar nümmä. bi minerä isch no geil, dass sie achli brummed im stand....

edit: space...hmmm, bisch du nöd dä wo momentan so geili felgä ufem s3 hät...??? :D :D 8)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Sacha« (23.12.2004, 13:00)

9

23.12.2004, 13:00

ja im stand isches sone sach..isch sicher tüfer und lüter als original...aber ned wie zb en golf mit remus:D

bini aber au froh...polizei het no nie was wele gseh wege uspuff:D
aber chli brumme tuet si scho:)

ich findes geiler wenn si fauched bim stoff gä...jehaaaaaa:D

edit: felge?ja sicher han cooli felge druff..bald aber nümm..irgend so en heini het si mir abkauft...lol

peace

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Space« (23.12.2004, 13:01)

10

23.12.2004, 13:04

www.tezet.ch die sind grad i dä nächi vo dä sportec :D

die mached hauptsächlich bastuck alage drunder, sicher legal (biiblatt etc.) und goile sound....

susch chasch au einzelaafertigung mache, seischd ene wie din wage töne söll und die macheds....

kurz zu dä sportec aalag, also sprotec chip und uuspuff uf em s3 macht en geile sound (ex bluekillercar) hät es geils fauche kah :]
-> jedefalls wasi sägä möcht, sprotec verbaut "eisenmann" uspuffalage us em dütsche wenns mer recht isch....

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »MastA« (23.12.2004, 13:04)

NfS3

Fortgeschrittener

Beruf: irgend was mit informatik

• Nachricht senden

11

23.12.2004, 13:32

so viel wie ich weis:
p-performance -> topgear.de
oettinger -> topgear.de
digitpower -> topgear.de
oberscheider -> topgear.de
tezet -> bastuck, eigene
sportec -> eisenmann

wobi die verschidene tuner no die ent oder anderi modifikation hend wo si exklusiv verchaufed...

wend was speziells möchtisch nach dim sound.. den muesch tezet ne... ansuschte gfallt mit die vo de topgear am beste... unufällige sound, fauchst aber schön, wen de chip aapasst isch..

chip isch den sinnvol aazpasse, wend nöd nur sound sondern au power wilsch.. den dur de gänderti staudruck cha mer au no was mit de software mache um s'ganze aazpasse.

EVO IX

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

12

23.12.2004, 15:37

aha !! ja weisch skn isch jo scho guet bi jo zfriede aber alli redet vo sportec fast alli händ da im audi s3 und den denk ich immer han en scheis gmacht :( !! jo bi was für sache past me chip a und wieso ?
J-Spec Perf Evo IX 500+

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

13

23.12.2004, 16:29

Firma Frei Chromstahlauspuffzenter hat auch was., dh Halbanlage ab KAT.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »nasche« (23.12.2004, 16:30)

NfS3

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

14

24.12.2004, 06:55

bi mer bi skn nüme sicher aber ha gmeint das die ebefalls topgear oder bastuck verbauet... das sind eh fasch die hüfigschte aalage i eusene breitegrade für VAG-fahrzüg

grundsätzlich passt mer de chip bi jedere motoremodifikation aa...
- aasugbereich, chunt mer meh luft über -> meh benzin
- abgas -> anderes aaspreche vom turbo und heisseri abgahstemp
- motor -> sowiso

i ha aber wenigi tuner gseh die i der laag sind au en chip würkli auf die veränderte gegebeheite aazpasse.. wichtig isch eifach, dass er irgendwie das "live" macht sprich uf de rolle oder uf enere strecki... wobi mer immmer luege mues, dass mer doch scho ca. 5 minute im vollascht berich fahrt wil sich ersch nach emene wili die wükliche temperature iistelled.
persönlich han i s'vertraue zu 2 tuner die i der nöchi sind und so was mache chönted und au meh oder weniger verstönd was si mached: oberscheider und sportec. am liebschte flüg i aber glich de kolleg vo berlin ii. de isch absolut top.

15

24.12.2004, 08:05

@nfs3, nur isches leider eso, dass dä kolleg vo berlin erscht ca. im märz wieder id ch cha cho... ;( ;(

16

24.12.2004, 08:55

ich han diä vo O.CT drunter und bin au voll z'friedä! Hammer Sound und super Qualität!
wiä scho gschriebä wordä isch, werdet diä alage vo topgear baut. O.CT wird in zuäkunft kei alage me vo top gear verkaufä (ha di zweitletscht übercho :D)
müässtisch äs also do beziäh: http://www.autexag.ch

gruz Manolito

NfS3

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

17

24.12.2004, 09:16

Zitat

Original von Sacha
@nfs3, nur isches leider eso, dass dä kolleg vo berlin erscht ca. im märz wieder id ch cha cho... ;( ;(

was macht er wider... 8o :(

NfS3

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

18

24.12.2004, 09:19

von topgear gibt es auch 2 varianten des vorschalldämfers..

siehe: http://www.topgear.de/german/auto/audi/s3/s3.htm

19

24.12.2004, 09:22

er isch momentan bi dä vw recht beschäftigt... :-)

bastuck gits au mit oder ohni mittelschalldämpfer. mit erlaubt, ohni nöd erlaubt...

min msd händs irgendwie vergessä... :D :D mittelwas??

NfS3

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

20

24.12.2004, 12:14

Zitat

Original von Sacha
bastuck gits au mit oder ohni mittelschalldämpfer.

ebe das isch de unterschidd.. obwohl de chlini vo topgear au nod erlaubt isch.. es het zum unterschid ebe immer no eine drunder ;-)