Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

12.08.2008, 15:54

Deftigschti legali Uspuff alag für de VR6??

Ciao zäme

Han mi chli dur das Board gläse, und gmerkt dass einigi vo eu doch ziemli drus chömed bim tune.
Offebar ischs ja bi jedem Wage anderscht was de geilscht Sound produziert, drum wäri um Hilf sehr froh, wänn das öpper weiss und gueti Ideeä hät hehe...

S gaht um folgende Wage:
VW Golf III VR 6
174PS, 2.8L, 128kw

S Ziil vo de Aktion isch:
-Ich möcht en möglichscht brutale Sound usehole, am geilschte wär natürlich es schön tüüfs, möglichscht luutes wummere.... :434:

-Wichtig! ->Das ganze söll jedoch legal sii, möcht nöd bi de nöchschte Kontrolle alles wieder loswerde.. Au wenn dur das d Möglichkeite beschränkt sind..

-E Leischtigssteigerig wär au sehr geil aber nid unbedingt zwingend. Oder gits das eh binere andere Uspuffalag?

-Was, soferns gaht, au geil wär: Wenns es System mit "Klappe" isch, d.h. dass ich uf de Rennstrecki das Teil chönt ufschruube dases so richtiiiiig brutal wird hehehe..... :)

Vo Remus gits das ja, drum hani denkt wär das e Alternative.. Aber ebe au det weissi nid, weli Töpf etc..

Wer checkt so Sache und chan mer da chli helfe?
Ideeä?
Nur es Endtopf System, oder grad End, Mittel und Vor-Topf wächsle?
Oder nur Krümmer? Oder alles UND Krümmer?? :488:
Was tönt wohl am geilschte??

Han da a Remus dänkt, wobi ich leider nani sooo versiert bin wenns ums Auto tune gaht..

Thanx fürs hälfe und all Ideeä!!!

Greez Tobi

PS: Da na es Pic vo mim Baby, wers interessiert.. Isch bis ez nur optischs Tuning vorgno worde..
»hardstyler« hat folgende Datei angehängt:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »hardstyler« (12.08.2008, 16:12)

2

12.08.2008, 16:06

hey,

lueg am beste mal bi dene verbi die bauet der e ahlag nur für dich ganz allei ;)

http://www.r-s-k-tech.ch/

die machet au krümmer, ob für de vr6 au weissi nöd aber ich weis das sie mached :)

gruess jonny

3

12.08.2008, 16:17

ciiao

hmmm okey, aber das tönt relativ türer wie wenni es system selber wür chaufe und ibaue, nöd?
bin finanziell nöd ganz im bereich woni na mechaniker chan x stunde zahle für so sache, leider...

greez tobi

4

12.08.2008, 16:46

ja für en brachialle sound musch au brachialls geld ane lege :D nei scherz, ih was füreme priisrahme hesch ders denn vorgstellt?

greeZH

5

12.08.2008, 16:49

Naja ig persönlech haute nid dr Huufe vo Remus. U für Sauger chani immer wie Don Silencioso (Roar) empfehle.

Füre VR6 tönt sicher e Jetex Fortex Komplettanlag o sehr guet. Eifach uf Edustahl luege, tönt immer besser.

6

12.08.2008, 18:43

subi ja das isch mer scho klar, hehe.. ja han dänkt 1000-2000franke, hald sowenig wie möglich aber gnueg daser brutal tönt
d.h. wenni schlussendlich e richtig härti alag han wo alles useholt, und 2000.- choscht, easy dänn läbi hald vo wasser und brot, scheiss egal.... :488:
mer muss prioritäte setze im läbe.... harr

jetex okee, aso sowas? http://www.auto-master.ch/product_info.p…oducts_id/17555
isch das ez vsd, msd und esd? was denn e komplett alag wär oder wie?
was meinsch, tönt das eifach coool oder richtig heftig?? :D isch ja relativ günstig.

greez tobi

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

12.08.2008, 19:35

also ig rate dir bastuck znä. öpis vom beste für golf 3. Passe schön,gueti quali. dr ton isch brachial bimne vr6.

jetex si ou geil, wie ou hartman alage. aber äbe jede uspuff het si ton. ig ha mau e vr6 ghört wo nume e fox esd het gha und dä ton isch dr hammer gsi.
aber äbe jede het si gschmack. eine wot möglechst lut, dr ander eher dumpf(bastuck) usw.

gang mau uf youtube oder myvideo go videos luege, git dr sone vorgschmack. remus oder sebring eher weniger, da die 50 bzw 55mm durchmässer hei. bastuck gruppe a het 63.5mm ab kat.

wie scho empfohle, rsk mau afrage und luege was si meine. chostepunkt binere komplettalag sicher zwüsche 1300-1800fr.

Beruf: Polygraph

• Nachricht senden

8

12.08.2008, 19:41

Zitat

Original von hardstyler
-Wichtig! ->Das ganze söll jedoch legal sii, möcht nöd bi de nöchschte Kontrolle alles wieder loswerde..

Zitat

Original von remus
bastuck gruppe a het 63.5mm ab kat.

aha... und wie legal isch die gruppe A alag? *g*
untersteuern = den baum mit der front treffen | übersteuern = den baum mit dem heck treffen
PS = wie schnell triffst du den baum | Nm = wie weit reisst du den Baum mit

260 km/h? -> Zeit in den 5. zu schalten.

9

12.08.2008, 19:56

Nume so, Bastuck isch nid haub so dumpf wie Roar. Hani itz scho mehrmals ghört uf verschidene Autos.

10

12.08.2008, 21:28

Also ich hatte vor ca einem Jahr selber einen Corrado VR6. Hab eine sogenannte Auspuffklappe eingebaut, die mit einem Schalter auf und zu gemacht werden konnte. Der Sound war wirklich einmalig, und vor allem wenns mal auf der Autobahn nervt einfach Klappe schliessen, war ne geile Sache

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

11

12.08.2008, 22:04

rohr kann schon sein, hab ich noch nie an einem vr6 gehört. er soll selbst entscheiden und mal einige videos anhören.

@poisoned
gnue legau. :) ha no nie ghört dassme mit sonere alag und mit de häu blaue bletter(eg gnähmigung) nid düre chunt. hingäge die mit de rote bletter d.h. die aute alage si zlut gsi und die hetme müässe itrage bzw lärmemässig mache.

12

13.08.2008, 17:03

Ich hab Bastuck drunter... das langt :) Incl aller Schalldämpfer.. dröhnt genug das Ding :) aber kreischt einmalig :315:
:D 8) Meditieren ist immer noch besser als rumsitzen und nix tun ;) :P

Grüssle
Cupra :499:

13

13.08.2008, 17:49

Sag ich ja, kreischt, aber dumpf ist anders :D

14

13.08.2008, 19:49

Dumpf is eh kagge.. ich mag dieses metallische Gekreische... einfahc mal rein hören... ist in absolut kalten Zustand, und nur bis rund 3.500 u/min gedreht... und ist mit VSD und ESD.. keinerlei Ersatzrohre oder so..

Geht aber irgendwie nur mitm Media-Player von Windows.. zumindest bei mir..
»Cupra« hat folgende Datei angehängt:
  • bastuck2.zip (119,77 kB - 142 mal heruntergeladen - zuletzt: 15.07.2013, 21:51)

Grüssle

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Cupra« (13.08.2008, 19:55)

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

15

13.08.2008, 20:17

genau so muss es sich anhören finde ich. :D

16

13.08.2008, 20:26

So hier mal den Link zu meinem Don Silencioso (Roar) an meinem 6 Zylinder E36. Tönt wie ich finde sehr geil, wobei er nicht so laut rüberkommt wie er ist.

Don Silencioso

17

13.08.2008, 20:29

Diese Reihensechszylinder haben irgendwie nen ganz anderen Klangcharakter..

Grüssle

18

14.08.2008, 08:58

in die richtung vom bastuck geht mein ziel schon..
meiner klingt auch nicht mies, ist standart duplex remus esd dran..
aber ich will eben wiiirklich das maximum an tiefem brummen rausholen... :) hier gehen die ziele hald auseinander.
so wie ich das nun laut youtube bemerkt habe, geht das laute wummern schon am besten mit remus..?
hmm..

19

14.08.2008, 09:27

was hälst du von meinem?

Bastuck wummer schon recht, nur nicht so tief. Ist halt eher ein blechernes Schreien wie es Cupra ja auch beschreibt.

Wie ich schon sagte muss du einfach darauf achten dass du Edelstahl hast. Am besten durchgehend und alles von einem Hersteller.

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

20

14.08.2008, 10:20

Also, ich würd auch Bastuck oder auch ROAR empfehlen. Genial wäre auch eine Master of Sound.

Gute Erfahrungen im Allgemeinen, mit INOXCAR.

Intressant wäre auch noch PROWLER. Sind auch Edelstahl und im Preis.