Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

21

09.08.2008, 09:17

Zitat

Original von Cupra

aber zum Glück streichen sich viele gleich selber ausm Verkehr.

geblitzt kann von mobilen nedd werden, angehalten wird man auch nedd etc.. da kann man die Sau ruhig raus lassen...

Naja..ob man von glück reden kann wenn ein unfall passiert sei mal dahingestellt...ich denk nur mal an die hinterbliebenen...
Und das Thema "angehalten wird man auch ned" iss ja wohl quatsch. ich bin motorradfahrer und bin auch schon ätliche male in eine kontrolle gefahren, und man wird angehalöten. wieso auch nicht?! Bei den Motorrädern benimmt sich die rennleitung sogar meisst noch etwas zickiger!
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

Base

Schüler

Beruf: RR-Techniker

• Nachricht senden

22

09.08.2008, 12:33

Zitat

Original von Cupra

Zitat

Original von deluxe
Ha letschtens ufder Outobahn o eine gseh mit kurze Hose u T-shirt im 120. Setigi lüt sötme doch eifach chläpfe.

Warum? Wenns knallt, 1 Depp weniger auf den Strassen...

....Aber das muss jeder selebr wissen, ich persönlich fühl mich am Roller schon nicht wirklich wohl...

...und auf deinem Roller trägst, auch immer die volle Schutzkleidung.... :318:
Was?, wie?, kein Heckantrieb??? ...wie Langweilig!!!

"Richtige Autos haben kein ESP!!!"

23

09.08.2008, 13:25

RE: Töff fahre,ab wie viel???

Zitat

Original von +++BMW+++

Wot au Töff fahre,aber nöt so 125er schrott,ehner 650 Suzuki oder Kawasaki : )

I find das super das es so 125er Schrott git... scho die hend uh viel Leistig - isch nöd z'verglieche miteme Auto!

I bi au 2 Johr sowas gfahre, bevor i uf e "rechti" Maschine gwechslet han - und so 110 PS uf 180 Kilo isch uhhhhhhhhh viel - und drum bini froh gsi vorher mit achli weniger z'üebe...

Für mi für jede Töfffahre es MUSS: im Früehlig en Kurs mache, oder wenigstens selber ufeme Platz wieder achli go üebe! Vollbrems und so wieter!
han mini Autos gern!!!

24

09.08.2008, 13:45

Mitem Roller isches so e sach. Dört bini eigentlech ou nume mitem Helm unterwägs. Klar cha dört ou öbis passiere. Aber bruche ne nume für churzstrecki.
Dört jedes mal die volli montur alege isch halt ou nid z wahre. Mitem töff fahri witer, Zackiger und nid nume über übersichtlechi Houptstrass. Bim töff ghörts eifach drzue. Nid nume wäg dr sicherheit. Wenn da immer öbis flatteret oder ufem Pass obe zieht isch sehr unagnehm. Die nöi regelig findi guet. E 125 isch eifach ke "richtige" töff. Die setzi mitem roller glich. Und z Wichtige bi grosse töff isch mitem Gwicht d kurve schön azfahre und nid im falsche moment z Brämse oder gas ufdräie. Denn geits näbeuse. Mit eme begränzte (B.Sp.) 650er uf 34 PS lehrt me das scho eher. Dä het ou chlei dampf für ufe pass ufe wo dr 125 fasch blibt stah und het vorallem me drehmoment. Und überfordere söte die 34PS niemer.
Passiere cha immer öbis aber wenn me mit A besch. afaht und när VORSICHTIG
mit dene (B.Sp.) 70PS lehrt umgah, wo verdammt abgöh, isch das dänki dr richtig wäg. 1000er und 600 supersportler si mir meinig nach öbis für erfahreni Töfffahrer. Weni lüt mit L uf de Ninjas gse mues immer dr gring schüttle. Mit 25 drf me se offe fahre. Denn si si z übermotorisiert. Und besch. uf 34PS mace si ou ke spass. Wär aber vernünftig isch mues da scho weniger angst ha. E starche töff geit nid ufem standgas 200. Und z gfährelche si mire meinig nach d Kurfe. Ufem Gredu gas gä und d Leistig spüre ischs einte(Bi 100PS villech vorsichtig wäge weehlis)
Wenn me dr spinner din het und gas git wie blöd ir Kurfe(Physik) richtet sech dr Töff uf und geit gradus. Wär när angst überchunt und brämset geit immer no gradus(ebefaols Physik) Somit ide kurve vorsichtig ine. Wenns me ma verlide cha me mmer no gas gä. Somit: Wär vernunft het und gärn mau möcht probiere söls mache. Es isch z geilste und schönste wos git(CRX halt dr Rand) und wär mit vorsicht dra häre geit und hüfig fahrt het nach 1-2 Jahr scho z gröbste druf. Es wird immer geiler je besser me wird. Wär natürlech spinnt und e Ninja mues ha (Wo ja klar isch für was si boue si) het entweder schwein und verchouft dr töff wener igseht dasses z gfährlech isch oder het halt ke schwein. Ig hocke hie im läderkombi und mache itz de grad das wo ig scho mit 10i drfo tröimt ha. Am hahne
dräie und mit dampf dür kurve düre(Was ig, da es mi no git, ou zersch vorsichtig ha müesse lehre) :308:
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

Assi-power

Schüler

Beruf: profi hip hopper ...bald !

• Nachricht senden

25

16.08.2008, 22:28

jo töff fahre isch voll geil...

aber am beste mit rap:
http://www.youtube.com/watch?v=upHIUsGX55s :315:

oder so:
http://www.youtube.com/watch?v=wLcktwhZViM

Beruf: Projektleiter Sanitär

• Nachricht senden

26

17.08.2008, 04:06

@blassi power

geili videos, leider sinds chli alt..
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

phunker

Fortgeschrittener

Beruf: Maler

• Nachricht senden

27

17.08.2008, 09:54

da, wahrschiindlich nachli älter aber eifach stylisch

http://www.youtube.com/watch?v=ud_gXPCMUDw

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

28

18.08.2008, 23:46

was ich nöd cha verstah das all immer die 125er nöd als töff alueged und meined die hend kei leistig.
ich ha ä alti 125gamma dihei mit 25ps und 110kg mit 1. zuelassig 1985. die macht jedefalls meh spass als ä drosselte töff mit 34ps und 180kg gwicht.
und den gits ja nö die undrosselte 34ps mito, nsr und gamma mit knapp 130kg laufed sehr guet und mänge mitäre grosse maschiene het sich scho gwundered wie guet die laufed.

125er ist nicht gleich 125er
wer später bremst fährt länger schnell

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »mitsuVr4« (18.08.2008, 23:50)

e-ZaR

Fortgeschrittener

Beruf: ISP Manager

• Nachricht senden

29

19.08.2008, 00:23

Zitat

Original von bodom
Ich finde 2 Jahr de "Schrott" fahre sehr e gueti Idee. Ich hätti Angscht, wänn Töff-Afänger würed ufeme schwere Töff mit 150 PS üebe... Eimal am Hebel zieh und das Ding isch uf Gschwindigkeit. In ungüebte Händ e Waffe.
Drum au im Früehlig immer gmüetlich wieder dra taste.

Also gsehs positiv, hesch 2 Jahr lang en "starche" Töff und nachher für sehr wenig Gäld e super Leistigssteigerig. ;)

My words.

@Threadersteller

Wenn du dir nicht etwas näher Gedanken zu dem Thema machst, weihst du vielleicht schon bald nicht mehr unter uns.

Töff-Fahren ist kein Spiel. Das sollte man beherrschen, bevor man's tut.