Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

07.08.2008, 16:50

Töff fahre,ab wie viel???

Hallo
Die Summerfreie bini zum erste mal Töff kfahre : ) (zu geil)

Ich wird im november 20,han kategorie B sit letscht jahr im April

Wot au Töff fahre,aber nöt so 125er schrott,ehner 650 Suzuki oder Kawasaki : )

Weli prüefig muhni da mache??Koste???Ich hankhört mer muss egal wie alt 2 Jahr de schrott 125 kfahre ha,damit e grösseri maschine defsch fahre.Stimmt das??

Gruess

Beruf: Projektleiter Sanitär

• Nachricht senden

2

07.08.2008, 17:00

RE: Töff fahre,ab wie viel???

Ne ne muesch ned..Du chansch dier scho ab 18ni (oder esches sogar 16ni?) en uf 25 kW drosslete 600er chaufe, Prüdig mache und de dene nach 2 Jahr uf due...Chansch aber au warte bes 25gi bisch und gad en offene 600er, 1000er oder was au emer kaufe und dene prüfig mache..
[IMG]http://C:\Dokumente und Einstellungen\Christian Wuest\Lokale Einstellungen\Temporary Internet Files\OLK5\image001.gif[/IMG]

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Peugeot206« (07.08.2008, 17:01)

bodom

Fortgeschrittener

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

3

07.08.2008, 17:21

Ich finde 2 Jahr de "Schrott" fahre sehr e gueti Idee. Ich hätti Angscht, wänn Töff-Afänger würed ufeme schwere Töff mit 150 PS üebe... Eimal am Hebel zieh und das Ding isch uf Gschwindigkeit. In ungüebte Händ e Waffe.
Drum au im Früehlig immer gmüetlich wieder dra taste.

Also gsehs positiv, hesch 2 Jahr lang en "starche" Töff und nachher für sehr wenig Gäld e super Leistigssteigerig. ;)
Renault-Fan. Absolut parteiisch. ;-)

4

07.08.2008, 17:42

Ab 16 darfsch A1beschränkt. Das si offnegi 50er. A1 si 125 und isch ab 18. Wenn vo 18-25 wosch grossi fahre(Meh als 125 oder 15PS) muesch 2 Jahr A beschränkt.
Gei mit praktisch alne töffe. Müesse eifach uf 25KW/34PS drosslet si. Nach 2 Jahr oder ebe ab 25gi direkt darfsch d A fahre. Das si äbe die Waffe;) Mine het nume 70PS aber geit wie die sau :309: Dr Perfekt töff wär die "Schwachi" 250er ninja. Het 34PS und isch hert ar grenze vo de erloubte Kg/PS. Mal abgse vo de KTM Monohoble wo offiziel 17PS oder so hei aber i würklechkeit 50-60PS. Und das uf das gringe gwicht. D ER6N geit drosslet aber ou no guet. Und wenn me ke lust me het nimmt meh eifach z schrübli use -Unschuldigguck-
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

Nefret

Fortgeschrittener

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

5

07.08.2008, 18:09

lieber mit kleinen anfangen und erfahrung sammeln ich halte nicht viel von töff ist gefährlich für jemand wie mich!
el_turko 8)

deluxe

Anfänger

Beruf: Sanitüte

• Nachricht senden

6

07.08.2008, 18:16

Ha ono gad eh Frag.
I darf sit 4 mönet 125ccm Fahre (bis 25kw) heisst ds itz weni 2 Jahr gfare bi darfi eh schwärere Töff fahre?
Aber ig müesst schono d prüefig mache füre schwär töff oder nid? :P Chume nid so drus bi däm züg.

7

07.08.2008, 18:57

Ach, lasst die Leute nur gerade auf den grossen Maschinen fahren, dann können wir sie wieder zusammenkratzen gehen (wie schon ab und an selber erlebt..der letzte war 18 Jahre alt und war fraglich, ob er überlebt....der Vorletzte war 25ig und ich konnte mit ihm nur noch monologieren..(er war tod..)..).

Finde es einen riesen Schwachsinn, dass ab 18 eine 600-er auf 25 kW gedrosselt gefahren werden kann. Mit 18 hat man keine Erfahrung. Auch mit 20 nicht. Auch mit 22 nicht. Töff fahren ist wohl vernünftig ab ca. 25 Jahren...aber noch dann kann's gefährlich sein, wenn man 0 Erfahrung hat, und keine 125-er Gurken gefahren ist...

Für mich selber wär's momentan auch (noch) viel zu früh um damit anzufangen....habe da dieselbe Meinung wie Nefret

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »SEEdER« (07.08.2008, 19:00)

8

07.08.2008, 20:56

war schon ein paar mal kurz davor mir meine mattschwarze monster zu kaufen, der verstand war dann aber doch stärker. würd mich wohl damit umbringen, die leistung will man ja auch spüren.

auf 4 latschen fühlt sichs eben schon sicherer an.
The Ultimate Driving Machine - MADE IN GERMANY

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

9

07.08.2008, 23:17

koleg het sich mit 18 e gsx r 600 kauft und drosslet bis er mol gmeint het er hegis kapiert. het sie mol zumusprobiere entreglet und keini 2 täg schpöter hetter beidi ärm und ei bei broche . stöff gits nüm:)

AMS

Profi

Beruf: Rund ums Auto

• Nachricht senden

10

08.08.2008, 06:50

ou met me als 25i werd am hebel zoge, (weiss das selber, schliesslech woti die me als 150ps ou füele nachere schöne kurve)
die 34ps regelig esch scho oke, aber be gwössne markene esches zu eifach die uf öber 100ps zbrenge. ond das esch för die meiste afänger den eifach zvel.
wörd aber nie amene fahrafänger min töff gä zom probiere, gloubs den häti die ledschd fahrt grad gmacht gha :D

phunker

Fortgeschrittener

Beruf: Maler

• Nachricht senden

11

08.08.2008, 07:41

darum ben ich ebbe eine vo dene xsi wo halt met 18ni statt amne auto en töff kauft hett ^^ 125er yamaha DT... luschtigs teil xsi aber ebbe nachemne ziitli hesches xseh und da ich z fuul xsi ben zum d prüefig mache warti jetzt na bes negscht früehlig denn beni 25gi und denn werd mal was rechts zuetah.. ben met 16ni scho min traumtöff gfahre und de wird denn au negschtjahr zuetah zu 99%, aber grundsätzlich beni au defür dasme d 125er zwingend muen fahre, ich meine es gitt scho lüüt wos direkt ufere grosse maschine chönd, jedoch sind das brutal d usnahme, genau so en usnahm wie die wo met schutzchleidig fahred, han letschti au en idiot xseh ufere 1000er met flip flops churze hose und oben ohne, es wunder daser wenigschtens en helm agha hett, da hoffi immer dases so eine mal schmeisst, ich ben emel beid mal wos mi met de 125er gschmisse hett sehr froh xsi hani schutzchleider agha ;)

12

08.08.2008, 14:00

zumteil rächte humbug was ihr do uselönd, dänn händ ja die meischte vo eu dauto prüefig mit 25 gmacht oder eui autos sind au drosslet gsi.
do inne hät öpe eine es auto nach de prüefi gha, wo viel meh wie 100 ps gha hät,
warum sells bim töff nid au anderscht si das mer grad ufen rächte töff dörf??

das heisst es auto mit 100ps-200ps oder meh dörfsch mit 18 fahre
aber bim töff händ (alli) angscht :322:

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

13

08.08.2008, 15:41

kasch nit bire mit öpfel vergliche¨.
e töff mit 150 ps, bisch mol uf sowas gsässe? onkel het e ninja ka het no chle pimpt het dene 190 ps ka....muess dir jo dene nüt me erkläre. das sind anderi wälte

es auto het über 1 t und es töff 200 kg:)

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

14

08.08.2008, 16:07

es chund doch immer uf de mensch selber ah, bim töff, wie au bim autofahre.
einzig und ellei d vernunft mit some grät zellt, und do isch jede mensch anderst.
Ich han töffmech glernt und darum mit 18ni die gross prüeffig scho chönne mache.
han bis jetzt weder en umfall na susch was gha und min erste töff isch en RSV 1000 Factory gsi! aber es isch scho so, viel lüüt chönd oder wüssed ned demit umzgo, aber das wird sich mit 25 au na ned gänderet ha säg ich.
Was ich en gueti sach find, sind die Grundkörs wo mer absolvierä, sie sind zwar chli tüür aber nützlich denk ich...

My mind...
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

15

08.08.2008, 17:58

@jaxx...100 ps of 1500 kg isch en riese unterschied zu 100 ps of 180 kg...osserdem hät mr bimene auto VIEL om eim ome...bim töff nüüt...en töff hät nor 2 rädli, es auto 4...(grad bi löcher i de fb ziemli wichtig..) chasch tatsächli ned biire mit öpfel vergliiche...s'eint hät mitem ander so guet wie nüüt z'tue....osser das beid en motor händ ond of de strass omefahrid...

deluxe

Anfänger

Beruf: Sanitüte

• Nachricht senden

16

08.08.2008, 18:04

Ha letschtens ufder Outobahn o eine gseh mit kurze Hose u T-shirt im 120. Setigi lüt sötme doch eifach chläpfe.

D Grundkürs wome mues mache fingi rächt guet. I ha sehr viu glehrt i dene 8 Stung.
U ja Töff fahre isch eifach huere gfärlech. Bi oscho mau überne nasse Fuessgängerstreife (minimali Kurve) u ds hingerredli isch scho grütscht.

17

08.08.2008, 18:15

wenn ers verstande hettet was ich demit will säge hettet ihr nid so en seich gschriebe wie: bire mit öpfel vergliche

CivicR

Fortgeschrittener

Beruf: Polygraf

• Nachricht senden

18

08.08.2008, 19:00

was hesch den welle säge? ha nämli s glich verstande wie die andere =)
Jage nicht, was du nicht töten kannst...

suki03

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

09.08.2008, 00:52

i tipp of coci...

20

09.08.2008, 08:57

Zitat

Original von deluxe
Ha letschtens ufder Outobahn o eine gseh mit kurze Hose u T-shirt im 120. Setigi lüt sötme doch eifach chläpfe.

Warum? Wenns knallt, 1 Depp weniger auf den Strassen... das find ich noch praktisch. Viele 2 Radfahrer wollen zwar als gleichberechtige Verkehrsteilnehmer angesehen werden, sich aber trotzdem alle anderen Vorteile eines Fussgängers/Radfahrers auch noch raus picken.. damit sind se eigentlich für den Darwin-Award schon vor angemeldet. Mir ists soweiso nen Rätsel, wie manche so lang überleben können... wenn ich allein an die Dnek, die immer an der Linie fahren auf Kurvigen Strassen, udn sich dann noch schön rein legen.. ich persönlich wart nur darauf, biss ich den ersten von denen mal mit nehm.. und um den tuts mir dann absolut nicht leid.

Gleiches gilt für all jene, die mit 18 schon die Erfahrung mit Löffel gefressen haben, udn gleich ne 600er oder was weiss ich meinen beherrschen zu können.. aber zum Glück streichen sich viele gleich selber ausm Verkehr.

Motrradfahren kann sicher schön sein, aber die Anzahl derer, die man als Normale Fahrer bezeichnen kann sinkt leider immer mehr... von 10 die man sieht, sind 1 oder 2 noch normal, der Rest fährt wies ihnen passt, weil ihnen ja eh niemand was tut.. geblitzt kann von mobilen nedd werden, angehalten wird man auch nedd etc.. da kann man die Sau ruhig raus lassen...

Aber das muss jeder selebr wissen, ich persönlich fühl mich am Roller schon nicht wirklich wohl...
:D 8) Meditieren ist immer noch besser als rumsitzen und nix tun ;) :P

Grüssle
Cupra :499: