Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Polo_Fahrer

Schüler

• »Polo_Fahrer« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Selbstständig

• Nachricht senden

1

10.05.2008, 10:34

!!!!Hohe Benzinpreise!!!!

Hey

Wie ihr sicher scho mitbecho hend, ischs Benzin innerhalb vo 1 Johr um 21 Rp. gstiege. Experte meine, es wird sogar uf 2 Fr cho oder mehr. Was mache dir? Hets uf euch uswürkige? Fahret ihr weniger sinnlos ume? Überlegget ihr sogar in Zuekunft evt sogar mit anderne Kraftstoffe zfahre? Oder nur no Autos wo 1.2l oder 1.4 l sind zfahre, bzw zchaufe?

Würd mi gärn mol wunder neh!

lg

Calibra4x4

cardealer

Beruf: Versicherungs-Hengst

• Nachricht senden

2

10.05.2008, 10:38

nöööö, dä Most isch zum bruche da, es hät so langs hät :D:D:D

spheroz

Schüler

Beruf: kaufm. Angestellter / Student

• Nachricht senden

3

10.05.2008, 10:41

isch scho recht übel mit de priise.. aber wer halt ufs auto agwise isch, fahrt glich wieeter, segs jetzt 1.85 oder 1.90 oder ebe bald mal 2.- grenze.. :315: :315: :315:

Polo_Fahrer

Schüler

• Nachricht senden

4

10.05.2008, 10:43

Zitat

Original von spheroz
isch scho recht übel mit de priise.. aber wer halt ufs auto agwise isch, fahrt glich wieeter, segs jetzt 1.85 oder 1.90 oder ebe bald mal 2.- grenze.. :315: :315: :315:

Und den chunt no de Leueberger und will no 50 Rp Umweltschutzstüre drufhaue^^ Den guet Nacht. :312:

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

5

10.05.2008, 11:13

ja isch langsam würkle heftig mit de prise aber wenn ich verglich schwitz und portugal, dört koschtet e liter 1.95 euro!!!!

dört farsch den nur no dieselfahrzüg, benziner sind faschts cho luxus:(

phunker

Fortgeschrittener

Beruf: Maler

• Nachricht senden

6

10.05.2008, 11:24

ja aber jetzt im moment isch de disel ja luxus ey.. es isch zum chotze, und de leueberger de huere tubel sell abfahre met sine 50 Rp. merksch ebbe scho das er de moscht zahlt bechunnt ^^

aso ich überlegg mer jetzt scho 2 mal öbi s auto würkli bewege oder anderscht zu dem ort gange, esch ja schlimm.. :(

Polo_Fahrer

Schüler

• Nachricht senden

7

10.05.2008, 11:29

Zitat

Original von phunker
ja aber jetzt im moment isch de disel ja luxus ey.. es isch zum chotze, und de leueberger de huere tubel sell abfahre met sine 50 Rp. merksch ebbe scho das er de moscht zahlt bechunnt ^^

aso ich überlegg mer jetzt scho 2 mal öbi s auto würkli bewege oder anderscht zu dem ort gange, esch ja schlimm.. :(

Ich fahr sit eim Johr jede Tag vo Stein AG nach Aesch BL zu mim neue Arbeitsort! Sit 2 Wuche han ich wieder sMonetsbillet für 43 Fr^^ So spari 250-300 Fr .... mues zwar 30min früehner ufstoh...aber das isch mrs wert!!!

PS: Mir im Gschäft luege sogar, das unseri Trucks so wenig wie möglich bi Ample und Kreisel dure fahre müend...das koschtet sunscht schnell 50 bis 400 l mehr Benzin (400l, wenns durch Europa fahre müend)....

8

10.05.2008, 11:34

Ein Teil des Preises ist eh von den Ölmultis beschissen, sie haben den preis konsequent angehoben wenn der Rohölpreis in Dollar gestiegen ist. Dass der Dollar aber mehr als 10% gegenüber dem Franken verloren hatte wurde dabei aber immer verschwiegen....

Ich hab das Glück dass meine neue arbeitsstelle nur noch 4.5km weit weg ist, da kann ich bei schönem wetter das velo nehmen.

Zudem nutze ich reka scheck, da hat man vorweg schon mal 20% eingespart :)

Ich hab mein Budget wieviel most ich jeden monat verbraten kann und nutze dies auch mit den jetzigen Preis nur selten aus, von daher stresst mich das nicht so....

mete1989

Schüler

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

9

10.05.2008, 13:38

MIr sind priise egal ;) und es heisst ned das en 1.4l wenig brucht, mine brucht au sini 10-12liter/100km ;)

mfg: Mete

10

10.05.2008, 13:48

Mich stören die Preis so auch nicht extrem. Und das Bedürfnis, mein Auto in den unteren Gängen stundenlang rund um EInkaufszentren und Tankstellen zu bewegen ist auch sehr wenig ausgeprägt, von daher, was solls.
:D 8) Meditieren ist immer noch besser als rumsitzen und nix tun ;) :P

Grüssle
Cupra :499:

djwildwave

Fortgeschrittener

Beruf: Hilfs Laborant

• Nachricht senden

11

10.05.2008, 13:55

O mit 2.- wird jede fahre! Und solang es so esch wärde prise numeno stiege...

12

10.05.2008, 15:15

Tagtäglich sind unsere Autobahnen vollgestopft mit Autos. In Zürich und Umgebung ist Stau nichts verwunderliches.. Doch trotzdem kommen viele mit dem Auto... -- .. Und mekern über Benzinpreise... Ich sehe da irgendwie ein Widerspruch... Mekern, aber dann doch überall mit dem Auto hin ?
Solange das so ist, wird der Preis sicher nicht sinken...

Bruno

Schüler

Beruf: Hyundai (Büro)

• Nachricht senden

13

10.05.2008, 16:52

Naja, Wennt z.B. zu normale Büroziite aafangsch schaffe und mit em öv vo Winterthur uf Züri inefahrsch (S12) hesch jetzt nie en Sitzplatz!! Darum gits Lüüt, wo extra en Zug früener vo Winti ei Station id Gägerichtig fahred und dört uf d'S12 umschtiiged, damit sie en Sitzplatz hend.

Und i sonere Truckete jede Tag 25 Minute z'Fahre, da verzichte ich uf de öv und schtane lieber mit em Auto im Stau, han platz um mich ume, chan Sound lose, Kafi und Gipfeli gnüüsse und han eifach miin Friede!
Hubraum statt Kofferraum______________Viva la Rönolucion

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

14

10.05.2008, 17:57

Zitat

Original von djwildwave
O mit 2.- wird jede fahre! Und solang es so esch wärde prise numeno stiege...

richtig! guet klar gits immer es paari die stige ufe disu um. aber was söus, wenn me z auto brucht, de chame nüt mache.
chunt chli so vor wie mit de zigarette... 2fr pro litr fahri kes benziner meh usw. :D

15

10.05.2008, 18:48

Zitat

Original von Bruno
Naja, Wennt z.B. zu normale Büroziite aafangsch schaffe und mit em öv vo Winterthur uf Züri inefahrsch (S12) hesch jetzt nie en Sitzplatz!! Darum gits Lüüt, wo extra en Zug früener vo Winti ei Station id Gägerichtig fahred und dört uf d'S12 umschtiiged, damit sie en Sitzplatz hend.

Ja, ich kennes... Chume teils au vo Winterthur... Und ja, ich schaffe zu normale Bürozite...

Zitat

Original von Bruno
Und i sonere Truckete jede Tag 25 Minute z'Fahre, da verzichte ich uf de öv und schtane lieber mit em Auto im Stau, han platz um mich ume, chan Sound lose, Kafi und Gipfeli gnüüsse und han eifach miin Friede!

Ja, aber so öper muen eifach nid motze über benzinpreise... klar isches friedlicher mitem auto, aber defür muemer de kompromiss mitde benzinpreise iga...

ich gang halt lieber mit de öv, spare benzin, han als kompromiss aber es gedränge im zug..

jedem das seine...

16

11.05.2008, 10:55

Also CHF 0.20 meh send of 50l 10.-!
Ob i jetz 80 oder 90 Fr. zahle spellt mer e ke Rolle. Die 10 Stotz gebi sost au tömmer^us. de nemi lieber de Charre ond dreie es Tüürli (-:
Wer Rechtschreibefehler findet, darf sie gerne behalten

17

11.05.2008, 10:59

Zitat

Original von modul500
Also CHF 0.20 meh send of 50l 10.-!
Ob i jetz 80 oder 90 Fr. zahle spellt mer e ke Rolle.

Da schlüss ich mich doch a, meine die Diskussione gits ständig, früehner i de Mustang ziite sind d'auto ztür gsi, denn s'Benzin und das isch bis jetzt blibe.

Ich hass vorallem d'ÖV mittlerwile und gnüss min gölfi det drin hani nid scho am morge am 7bni en Bsoffne Bauarbeiter und en Vollkotzte Sitz oder am abig eine wo sich ufem näbedsitz eine Abeholt!

Da zahli lieber de Benzinpris dasi cha musiklose, esse und trinke etc... Komfort will bezahlt werden
NEIN! Ich bin nicht die Signatur, die ist ein Zimmer weiter. Ich putz hier nur!

AKTION TUNER GEGEN RASER!

18

11.05.2008, 11:59

Was mich hier grad erschreckt.. ziemlich viele Leute die hier während dem Fahren noch esen, Trinken etc.... :315:
:D 8) Meditieren ist immer noch besser als rumsitzen und nix tun ;) :P

Grüssle
Cupra :499:

19

11.05.2008, 12:07

Cupra: Im Stau mache cih das jedesmal wenn ich was dabei habe.

Alle: Mir ists egal, cih fahre auch weiterhin mit den Amis.. Jetzt sind sie günstig zu kaufen was mich doppelt freut! :)
US- und EU-Import zu Top Preisen: SAMM-Import

20

11.05.2008, 12:48

@Cupra

Heisst ja nid das all während em fahre essed oder? Meine wennd im Stau stahsch und issisch isches nid s'glich we en Big Mac vom Drive-In verdrucke während em fahre..
NEIN! Ich bin nicht die Signatur, die ist ein Zimmer weiter. Ich putz hier nur!

AKTION TUNER GEGEN RASER!