Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

04.04.2008, 07:44

Montage !

Ciao zäme,

ich han folgendi Frog. Es geht sicher au es
paar under euch wo autoteili extrem günstig
chönd bezhie dor en kolleg, aber nachher problem
händ wo lönd er das loh montiere ? Natürlech dued
jedi garage blöd wemmer frogt öb sie einem nume
Teili chönd montiere verstohni au. Aber mich schissts
ah wenn ech gsehne das ich för teili rund 40-60% meh
bim mech zahle als privat. Also sueche eigentlich
öber wo en Lift hed und nix degäge hed wenn de chund
Teili selber bstellt. Es wär guet wenner noh Erfahrig hed
uf Seat.

Ich weiss das wird paarne Automeche oder Gargebsitzer
schlecht uf de mage stosse, aber wemmer ah Teili bis
zu 60% spare chan.....

Gruess

chregi

mete1989

Schüler

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

2

05.04.2008, 00:48

würde mich auch interessieren, aber für fiat :P

balduin

Profi

Beruf: Hersteller Rennsport-Scheiben aus Makrolon

• Nachricht senden

3

05.04.2008, 11:07

@Chregi und Mete

was möched ihr brueflich?

Gruess
if you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem!
über Google auffindbar...

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

4

05.04.2008, 11:41

Wow 40-60% uf Teili.....Denn wäri jo Rich.....Marsche im Tuningberich isch nit so rosig wiä viel meinä....
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

5

05.04.2008, 13:26

Nee sind ned Tuning-Sache sondern Ersazt- udn Verschleissteil woni
teilwiis 60% han.

@balduin : Was hed das zur Sach ?

balduin

Profi

• Nachricht senden

6

05.04.2008, 13:35

naja.....wenn z.b Wirt bisch, würd ich amigs mit mim Schnitzel und em 10erPack Bier zu dir id d'Beiz cho. Chöntsch es denn Koche und uf dim Gschirr serviere...gib der denn au es Trinkdeld :308:

Ihr gsehnd immer nur de Pris vo de Teili, und was de Mech verlangt. Aber hei...e Garage hätt Betriebsköschte, Personal, Werkzüg usw.
Mit em meche wirsch nümme rich...isch en Chnochejob! Und damit so e Werkstatt ned Pleite macht, muess vo überall es bitzeli inne cho...vom schaffe, vo de Teili usw.

E Garage hätt scho nüd me a Pneu, will ja alli bi Reifedirekt oder zu nem Discounter ghot....weg dem Geiz isch Geil Gedanke.

Wenn scho Teili selber ihchaufe.....denn selber dreckigi Händ kriege und das Züg selber montiere.....

Und jetzt chasch wieder losloh....ich weiss, es Interessiert di e nöd was ich zu dem Thema säge will.....isch mer aber au glich. Wenn du i mini Garage chämtisch, würd ders mache.....hätt eifach grad es bits länger :319:

Gruess

7

05.04.2008, 20:21

interessant wär natürlich z wüsse, wo du gnau wohnsch?!

richtig, ebe grad bime service isch für ä garage au mit ersatzteil nüm viel fleisch am chnoche. wür mich als garagist au weigere. au de zwüschehandel isch es gschäft, de ufwand mag zwar nid soo gross si, aber d lagerhaltig etc. chost nun mal geld.

wo ich min händlerrabatt s erstmal übercho ha hends au gseit: gang ja nie mit eusne teil ine offizielli garage!

ich mach das au so wie du und bezie mini teil direkt. han aber e eigeti werkstatt. klar, ich mach au mine kollege zügs, aber für grossi arbete müends mer öppis gä, da ich die bude ja mues miete und sie mir im gegezug z. t. ebe kei arbet chönd mache.

wenn i minere nächi wohne würsch, würi der das scho mache, keis thema. wenn aber es neuers auto irgendwenn wotsch verchaufe, söttsch für wartige en garagestempel ha, oder ebe eine kreire, da de taxwert susch sinkt.

mete1989

Schüler

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

8

06.04.2008, 23:28

Zitat

Original von balduin
@Chregi und Mete

was möched ihr brueflich?

Gruess

Informatiker... und ja, es beziend ned all eusi Chunde d "Teili" vo eus... somit verdienemer bi dene au nur ade Arbet, aber eus macht's nüt us.

mfg: Mete1989

9

07.04.2008, 00:04

Isch ou Garantietechnisch nid ganz unkritisch. Als Garagischt würdis defenitiv nid mache, will mer ussert viel Ärger nüüt cha gwinne derbii.

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

10

07.04.2008, 01:59

Hani grad äs aktuells Biespiel: nöii Front u Heck wöue choufe. Dr Carrosserieinhaber gseit: Du choufsch das Züg über üsi Firma, bechunsch drfür dr Rabatt. Luegsch dases passt u guet isch. Zahlsch üs dr ufwand u fertig. Wieso nid!?

Bstellt, di erscht Front passt nur bis 1998 u mis isch ä 99er. Umegschickt....Nöchscht Front cho, passt nid fürs Facelift (no 120.- fürs DTC zahlt, dr lieb Kolleg vo däm Tuningteilishop eifach im Katalog fautsch gluegt) Umegschickt u DTC glich müesse zahle!! Angeri Front usegläse u o glieferet worde. Äs Telefon becho vom Shop, dasses gar ke Front für mis Auto git!!!! Afo düredräie. Scho 2 mou Versand zahlt u DTC.
da i mi chli mit GFK abgibe, hani när diä Front a mis Facelift säuber apasst. Süsch wär das ganze eifach unmöglech gsi (nid bezahlbar) Choschtevoraschlag isch 2'400.- gsi fürs Apasse.

Koschtet het dä ganz Spass knapp 5'000.- inkl Material. (2 mou zur Carrosseriefirma, abmontiere vor Front =nid passt, umeschicke, Schlussmontage inkl. 2 mou lacke wills z'erscht mou het dr Lack glüpft schiens wieu i dr Gelcoat nid völlig wäggschliffe ha...)

Fazit: Kunde säuber lo organisiere isch mängisch glich nid so übu. Usser, me verdien o würkli öppis dranne.

Aber git jo immer wi weniger Garage, da gibi am balduin rächt. Diä müesse o luege u Kunde, wo nüt wei zahle brucht niemer. U wemer ehrlech si, isch d'Choufkraft ir CH vorhande, o we das neimer wott wohrha.

Gruess Jerry

PS: ha diä 5000.- Hämmer astandslos zahlt, eifach wieu i jo gwüsst ha, uf wasi mi ilo. Bim überwiese hani trotzdäm chli Zähne knirscht;-)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »greenstan99« (07.04.2008, 02:00)

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

11

07.04.2008, 08:16

Zitat

Original von balduin
naja.....wenn z.b Wirt bisch, würd ich amigs mit mim Schnitzel und em 10erPack Bier zu dir id d'Beiz cho. Chöntsch es denn Koche und uf dim Gschirr serviere...gib der denn au es Trinkdeld :308:

Ihr gsehnd immer nur de Pris vo de Teili, und was de Mech verlangt. Aber hei...e Garage hätt Betriebsköschte, Personal, Werkzüg usw.
Mit em meche wirsch nümme rich...isch en Chnochejob! Und damit so e Werkstatt ned Pleite macht, muess vo überall es bitzeli inne cho...vom schaffe, vo de Teili usw.

E Garage hätt scho nüd me a Pneu, will ja alli bi Reifedirekt oder zu nem Discounter ghot....weg dem Geiz isch Geil Gedanke.

Wenn scho Teili selber ihchaufe.....denn selber dreckigi Händ kriege und das Züg selber montiere.....

Und jetzt chasch wieder losloh....ich weiss, es Interessiert di e nöd was ich zu dem Thema säge will.....isch mer aber au glich. Wenn du i mini Garage chämtisch, würd ders mache.....hätt eifach grad es bits länger :319:

Gruess

Wow schön gschribe.

12

07.04.2008, 09:23

Ich chume vo Elektrobranche und dete sind Marche defintitiv vell chliner als ih de Autobranche. Das wo du seisch isch mer klar, aber Autobranche wird au ned drum uhme cho sis Konzept öberdenke gnau glich wie Elektro und Textilbranche au hed müesse.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »chregi« (07.04.2008, 09:24)

phunker

Fortgeschrittener

Beruf: Maler

• Nachricht senden

13

07.04.2008, 09:35

Zitat

Original von balduin

Gruess

aso be mer esch das eso, da züügs selber anebaschtle u.s.w chönnti wohl na ohni problem, 1. beni ned de unbegabtisch und 2. hani mal als carrosseriespengler en lehr agfange, s einzige problem won ich be dere ganze sach han esch, da ide umgäbig getts ned ein garaschischt womer mal sini hebebühni würd "uslehne", au ned amne samschtig, werkzüüg müesstis ja au na ha, das isch doch en marktlücke, emel i de region bade, usrechne waser für da müend haa und klarstelle das wenn was kabutt gaht das ersetzt wird, es wär doch so eifach..

Beruf: Reisedisponent

• Nachricht senden

14

07.04.2008, 09:48

Also wänni ich es paar posts da ine läsä, wirds mir gad Übel.

Geiz ist Geil Gedanke. Hey Metz, los mal. Wänn ich für de glich Pneu 200.- weniger chan zahle als bimene Pneuhändler, dänn bstell ich de bi Reifendirekt. Mir doch scheissegal was de Pneuhändler dänkt.

En Bekantte vo mir hät 4 neui Pneu brucht, 235/40 18. Die Arschlöcher händ für 1 Bridgestone 1200.- verlangt?? "Aber mir chönd ihne 50% druf geh". Ja eh, will die Type a dem Pneu immer no gnueg verdienet. Im Reifendirekt chostet de glich Pneu wo ihm Garage offeriert hät, 220.-. Und ihr fröget üch no, warum di meiste nüme zumene Pneuhändler gönd?? Gsänds ih, au i de Schwitz wirds knapp ändi Munet mitem Gäld. D'Lüt wo "normal" verdienet, versuechet halt zspare was sie chönd spare!! Scho klar, wänn eine 7000.- bis 10000.- hei bringt, würi au zunere Garage, hät ja gnueg Gäld.

Aber wasi dänn glich muess ghöre, ich wo im Kuoni schaffe. "Also ich han mis Hotel im Internet buechet". Häsch zGfühl ich zahle so vill im Kuoni".

Isches nöd öppe zgliche?? Rücksicht uf Garagiste neh, aber dänn düfür irgendwo anderst go spahre!! Klar, d'Rächnig gaht uf. Dänn lieber umgekehrt, wänn ich im Kuoni bueche, dänn weissi warum ich so vill zahle, de Service vor Ort isch dänn halt 1000 mal besser, als z'Agebot im Internet. Aber en gliche Pneu günstiger im Reifendirekt isch mir egal. Isch ja genau zgliche Produkt.

Ooohh, all di arme Garagiste wo nüt meh verdienet. Höret doch uf mit dem scheiss. Die Garagiste und all die wo Tuningzüg verchaufet wartet ja nur druf, dass sie eine chönd abzocke!! Voralle d'Fraue werdet anderst abzockt wo denä scheiss Garagiste!! Klar gäll, 1h Pause mache und Zigis rauche, und dänn am chund 120.- pro Stund go verlange. Eifach öppis.

Also bitte!! Wie gseit, wänn ich für zgliche Produkt chan Gäld spare dänn machis. Ich nimm doch kei Rücksicht uf Garagiste, D&W und und und!!! Mir doch scheissegal!!

Sehr wahrschindli würi anderst dänkä, wänn de Unterschied nöd so gross wär. Wänn de Garagist 50.- meh wür verlange, ok, gangi zum Garagist. Aber d'Unterschied sind prutal.
Ich han für 2 Toyo Pneus 380.- zahlt. Bim Pneu Egger hetti für 1 Toyo Pneu 450.- zahlt!!!! HALLO???

Und zu de Frag sälber. Was häsch dänn gnau kauft??
Ich gseh jetzt keis Problem, egal was kauft häsch. Git gnueg Hobbygaragene wo das näbedbi machet. Und denä isch das dänn au scheissegal wo das Züg kauft häsch. Hauptsach du zahlsch d'Arbet.

Dieser Beitrag wurde bereits 5 mal editiert, zuletzt von »Coupe1996« (07.04.2008, 10:05)

200VVC

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

15

07.04.2008, 12:38

Ja de bini der gliche meinig wie der coupe1996. kennä da grad 2 aktuelli bispiu.

1. nachbar het uf sim Merc 17zoll fäugä vo dotz druf da mit pneu.U när hetemer gseit är heigi irgend 40% rabatt gha u glich 4400 zaut u dört hetsmer fasch einä gä.wou für dä pris würdme scho Work fäugä bercho

2. Ä Kund vore Partnergrage woni mau ha müesse go teili hole het si AMG ML i service pracht und zum montiere vo neuä fäugä ok es si irgendwie 21" dinger gsi aber glich die hei ihm z ganze getriebe usenang gno und alli lager u dichtige erstezt. Pris: 26000.- är seit nur danke git sini Kreditcharte u haut ab. Woni das ha gseh bini mau ä haubstund mit ofnigem Muu näbä dranngstande

balduin

Profi

• Nachricht senden

16

07.04.2008, 12:52

@Mete

Han au ir Informatik gschaffed....und ich glaub, das mer ir Informatik dütlich weniger Betriebschöschte hät als ir Garage. nebebi verdiened ihr ar Stund viel meh als jedi Garage....
Ihr möched de gwünn eigentlich nur mit em Stundeahsatz. Wenn de Mech ca. 200.- uf d'Stund verechnet...gosch ja au nümme.
Als Bispiel....min Pape verlangt 82.- uf d'Stund....als Garage!

@Coupe
fahr en Polo....die 165er 13" vermagsch au du no;-)
Wenns denn einisch nur no Internet-mechaniker und Pneuhüser git, häsch den es Problem zum dini billig ihkaufte sache zmontiere...wills kei Meche me git.
De Reifedirekt hät ja nedemol es Lager, sondern macht nur Bstellig und Lieferig. Was meinsch, wie gseht das inem Pneuhus us?

@200VVC
ja klar....umso fetter d'Chäre, desto gieziger d'Lüt :319:

@greenstan
So wies du verzellsch.....glaub ich, das de Carrosserie a dir scho no was verdient hätt......bi dem pris hätt er sich scho dim selber bringe ahpasst, wie ichs am Ahfang scho mol gschribe han. Velecht hätt er ja 2-3 Stündli länger gha, als suscht?

@Nasche
juhui....ich wird verstand :314:

Gruess

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

17

07.04.2008, 13:42

Ja, bi de Reife isches Extrem...

Beispiel Felge:

Katalogpreis: CHF 581.00
KV CHF 436.00
Ig als Händler zahle CHF 441.60 plus no Versand.

We ig am Chund entgäge wet cho, de muess ig i suur Öpfel bisse u öppis halt vo mit drufzahle.......
Macht wohl ke Garage oder Händler.

Denn es angers Beispiel.

Nenne d Firma jetzt nid.
Felge kouft, mit 50% Rabatt. Chund e Riese Freud.
Naja bis me alles genau het agluegt u vergliche.
50% hetter gha, aber das het die Firma zerscht ufe Katalogpreis drufgschlage.

Somt isch der Chund im Gloube gsi, er heig 50%Rabatt u d Firma het i dem Sinne e guete gmacht.

Wie gseit % isch nid ds Massgäbende, sondern was me am Schluss zahlt.

Ig maches so, dass ig uf d Rächnig kener % Zahle schribe, oder meischtens kener.

Da isch der Katalogpreis und der Endkundenpreis.

Er chas nä mit angerne Firmene vergliche und sich Entscheide.
Dennoch ig ha Stammchunde u denne isch der Service, d Vertruensbasis wichtiger als der Preis.

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »nasche« (07.04.2008, 13:48)

Beruf: Reisedisponent

• Nachricht senden

18

07.04.2008, 13:59

Alles was ich sägä wott isch, wänn ich merke, dass mich en Garage nur abzocke wot, dänn gahni irgenwo wos günstiger isch, sorry.

Aber wie vill mal hani scho ghört, dass en Garage arbete amene Auto gmacht händ, wo eigentlich gar nöd nötig gsi währet. Das isch doch abzockerei i mine Auge. Klar, wänns kei Garagene meh hett, dänn hettemer all es Problem, aber warum muess mer d'Lüt abzocke? Ich säg au nöd, dass all Garage so sind.

Klar, es Tuninggschäft dänki wird nöd so vill amene Teili verdiene, wänns zu günstig verchaufet. Aber ich glaube, dass wie gseit Garagene und Pneuhüser rächti abzocker sind. Mis Bispiel nervt mich mega. 450.- für 1 Toyo. Scho klar chauf ich sie über Reifendirekt. Und ich bin mir sicher, dass das zimli vill au so machet. Sust wür Reifendirekt nöd so guet laufe, oder??

Aber ich verstah au d'Lüt wie d'Nasche. So Gschäfter händs halt au mega schwierig. Ich gsehs ja au bi üs. Sits so günstigreise im Internet git, sind Europareise keis gschäft meh. Aber versuech mal mit somene Mänsch zdiskutiere, wo im Internet buechet. Chasch sägä was du wottsch, wänn eine billiger wott reise, dänn buecht er im Internet. Aber was wottsch mache?? Chasch de Chund au nöd zwinge, oder?

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Coupe1996« (07.04.2008, 14:03)

19

07.04.2008, 14:16

Wenn ich inne garage gane und bi ihm es teili bstelle, denn zahl ich ihm:

1. De ufwand zums bsorge, = Arbeit
2. S Teili selber, = "Hardware"
und 3. d arbeit, inlusive benötigtes Werkzeug. = Arbeit

Wenn ich jetzt aber id Garage gane und s teili scho mit nimm, denn erwart ich nur de teil:

Zitat

3. d arbeit, inlusive benötigtes Werkzeug. = Arbeit

---------------------------------------------------------------------------------
Wür ich ihm bim 2. Beispiel au no de ufwand und s teili zahle, wär das e riese abzockete.. Ich zahle öper fürd arbeit, und die nim ich ihm ab wenn ich s teili selber besorge.. Schliesslich han ich den ein teil vode arbeit scho gmacht.. = mini kosteisparnis...

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

20

07.04.2008, 14:26

Ja, grad weme äbe ke Werksatt het, wome a der Arbeit ou no chli verdient.

Nur mit Verchouf...bhuuu, extrem schwer.
Betriebschöschte si de glich ou da.

Obwohl ig bi sehr Mönschlich u wer mi kennt, weis was ig jetzt meine...*gg*
Ufwand fürs Bsorge??? Verlange ig nie, isch Chundeservice.

Ig ha mängisch sehr Unentschlosseni Chunde, wome Stundelang naja mängisch Monatelang duet Telefoniere, Maile ect...
Das würd ig nie am Chund de Verlange.
Wener denn mau Bstellt, zahlt er eifach für ds Teili, dh mit chli Rabatt und fertig.
Räschte isch mis Problem.

Aber es git eifach ou d Abzocker, dass isch so.

Verchoufe Ware (Bodykits) gä am Chund kener Papier mit. Chund wot ga Prüpefe, geit nid. Zrüg zur Firma, si hei es Papier u verlange no CHF 350.00...
Türs Druckerpapier, wöu es isch nume e Kopie gsi.

Dä Chund geit nieme zu dene....

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »nasche« (07.04.2008, 14:31)