Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Mörphi

Schüler

Beruf: einiges...

• Nachricht senden

21

22.01.2008, 11:01

Ja, aber sovil geld für en lufi, wo eigentlich nüt bringt, uszgeh find ich chli schad...
für da geld gits sinnvolleres für en 3er Golf... ;o)

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

22

22.01.2008, 11:09

Ich hatte auch nen Offenen Filter.

Also, mit dem hatte das Auto im unteren Drehzahlberreich, dh bis ca 5000 Umin gar keine Leistung mehr und der Benzinverbrauch war auch viel höher.

Zudem, ist ne Busse eifach schon hoch.
Lieber das Geld in einen guten ESD oder Komplettanlage Investieren.

le_male

Fortgeschrittener

Beruf: F+E

• Nachricht senden

23

22.01.2008, 11:10

i ha jetzt do chli mitglese und cha dir nur folgendes empfehle:

spar dir die 500.- und defür gohsch mol mit de fründin schö go esse, tanksch din golf voll und mitem reste chasch no mit de kollege eis go suufe....

nöd bös si, aber mit 500.- und so wenig ahnig chunsch echt nöd wiit
-=Blasen ist geiler als Saugen=-

24

22.01.2008, 11:14

us genau dem Grund hani mi ja imene tuningforum agmolde dasi nöd übers ohr ghaue wird. Ich ha gse, dass Bastuck und Sebringuspüff in DE um ca 20-30% günstiger sind. wühred ihr empfehle vom usland zimportiere?
Golf 3 GTI 8v

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

25

22.01.2008, 12:26

Zitat

Original von 77er
us genau dem Grund hani mi ja imene tuningforum agmolde dasi nöd übers ohr ghaue wird. Ich ha gse, dass Bastuck und Sebringuspüff in DE um ca 20-30% günstiger sind. wühred ihr empfehle vom usland zimportiere?

und viel vom tuningforum sägid geld spare!
nützt? neee..

also entweder verschrotteti occ.
meh geld id hand neh
importiere? ja why not! wenn sguetachte vom säbe Uspuff au bi dinre MFK akzeptiert wird.
[SIZE=7][/SIZE]

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

26

22.01.2008, 12:47

hallo

ja würd ou eher e guete ESD dra due aus e Lufi! är möget zwar huere, aber bringt dir nid würklech viu.
Ig würd scho eher zumne Bastuk oder so griffe, isch füre Gouf öpe z beste. In DE montiere das die meiste. Klar chasch ou e anderi dra due, wie scho erwöhnt worde isch varriert sech dr sound extrem. Ig ha jetzt zb nume e remus esd gha, gar kei ungerschid ghört. Jetzt hani e msd attrappe mau dri da und jetzt hetr e schöne Ton druff. Nid zlut und nid z lisli!
auso mitemne Bastuck esd wirsch äuä problem ha, wö das gruppe A isch sprich 63mm. Aber wenns eine het mit 50mm de isch ja guet.
Schüsch chöntsch ou e FOX esd dra due, schins si die no lut. Oder CSC,Supersprint etc da gits viu Möglechkeite. Muesch haut chli uf youtube, myvideo usw go luege. Ev i Dütsche Fore nachefrage.
Säg dir eis, nim dir Zit und die die erkundige.Nid eifach dr erst esd nä wod gsesch.

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

27

22.01.2008, 13:31

Ja, Problem isch, dass wet usem Usland beziehsch, die Papier öfters nid agno werde, dh de leisch eifach de fürnes CH Guetachte öppis druf.

Am Beschte lasch Dir vo Verschiedene Firmene e Offerte mache.

Empfehle due ig vorallem Edelstahl ESDs oder Alage, wie FOX, Prowler, Inoxcar, ROAR ect...
Si chli türer, aber hesch ou öppis da derfür.

Bastuck ESD 1x 90 mm choschtet um die CHF 580.00 (Preis 07).
Inoxcar 1x 80 mm, isch bi CHF 520.00. (Preis 07)

CSC nicht Edelstahl, isch de nid Billiger, gseh ig grad.

Also, wet jetzt e Offene Filter choufsch u nä id Kontrolle chunsch, gisch dert meh us, als für dä ESD.
Vorallem, chasch ou ohni Bedänke umefahre.

28

22.01.2008, 15:03

Dann wäre das hier wirklich perfekt oder?:

http://www.auto-master.ch/product_info.p…oducts_id/25852
Golf 3 GTI 8v

StiiG

Schüler

Beruf: Schüler

• Nachricht senden

29

22.01.2008, 15:15

Hab jetzt nicht den gesamten Thread durchgelesen, da keine Zeit, aber:

Ist das für dich brachial genug?

http://www.youtube.com/watch?v=y4UYMUW1Ugs

P.S. Dieser Auspuff ist neu und wird noch viel lauter.

Nefret

Fortgeschrittener

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

30

22.01.2008, 15:57

also eben du musst sagen was du mit BRACHIAL meinst!!!
mit dem golf wirst du das LEGAL nie hinbrigen,da fehlen dir noch ein paar zylinder! aber wenn du mit einwenig sound einverstand bist,dann remus und gehst mit dem zu R-S-K-tech und die machen dir was daraus! oder anfertigen lassen...

gruss
el_turko 8)

31

22.01.2008, 16:51

Ich glaube du hast das mit dem neuen Budget nicht gelesen :-(

http://www.auto-master.ch/product_info.p...oducts_id/25852

wenn mir jmd ein feedback über dieses produkt sagen kann wäre ich sehr froh. Bin stark interessiert um es zu kaufen
Golf 3 GTI 8v

StiiG

Schüler

Beruf: Schüler

• Nachricht senden

32

22.01.2008, 17:14

Zitat

Original von 77er

wenn mir jmd ein feedback über dieses produkt sagen kann wäre ich sehr froh. Bin stark interessiert um es zu kaufen

Link geht nicht.

Und gib mir mal Antwort zu meiner Frage.

Ret(r)o

Fortgeschrittener

Beruf: Liquidator

• Nachricht senden

33

22.01.2008, 20:27

Zitat

Original von 77er

naja - en Universal ESD wo für Benziner und Diesel iigsetzt wird, chan nid vill bringe, ussert dass Chole defür verlochsch...

nimmsch em Kolleeg de Remus ab, da hesch schomal öpis

für de brachiali Sound mechsch lieber en grobi Sound-aalag ine

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ret(r)o« (22.01.2008, 20:29)

34

22.01.2008, 20:38

Also wenn sowieso den es angers outo wosch würdi ou dr Remus näh.
D göufle si mire meinig na die einzige wo mit Remus nid mau so schlächt töne.
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

35

23.01.2008, 08:56

Komisch Schwager het e Golf 3 GTI u da tönts immer no nid extrem.Het sicher scho siner 40000 km gmacht.
Bim Suzuki Swift Gti, bis ca Bj 96, dert isch Remus guet.

36

23.01.2008, 10:41

komisch ja ich denke ich kauf am kolleg sin uspuff. allerdings en Bastuck Edelstahluspuff für 100.- er isch aber scho 30000km demit gfahre. Das sött trotzdem no es zitli hebe...

vorher bruchi aber no e bestätigung vo eu, dass dä uspuff nüt taugt(seit min schwager):
http://www.ricardo.ch/accdb/viewItem.asp?IDI=526574756

ja din sound isch no recht geil
Golf 3 GTI 8v

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »77er« (23.01.2008, 10:43)

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

37

23.01.2008, 13:43

FK Üspüff wärde ou viu montiert... aber öb jetzt dä ESD guet tönt weissi nid. Auso wasi vo FK ghört ha, dassi nid schlächt töne. Gseh haut ou zimlech glich us wine Jetex esd. Vorauem isch das öpis wine uni esd, auso ev muesch schweisse.Weiss drum nid wele Durchmesser dä ESD het.

RiderStyle

Schüler

Beruf: Bauzeichner

• Nachricht senden

38

23.01.2008, 14:13

Zitat

Original von 77er
komisch ja ich denke ich kauf am kolleg sin uspuff. allerdings en Bastuck Edelstahluspuff für 100.- er isch aber scho 30000km demit gfahre. Das sött trotzdem no es zitli hebe...

Ich würdi dä Bastuck nä!

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

39

23.01.2008, 14:34

Tieferlegen durch Federn
ESD
Nette Felgen

Und das wärs... würde da wohl lieber bei den Angel Eyes, böser Blick etc sparen.... Vorallem nette Felgen mit kombination einer Tieferlegeung reicht meist aus, um eine schöne dezente Optik zu kriegen.

Und wenn du schon einen schönen Komplett Originalen 3er GTI hast, würde ich diesen auf keinenfall mit billigem Plastik-Tuning verbasteln... ;)
Saluti
Villani

40

23.01.2008, 18:07

Wenn dr Bastuk inox isch wirder no lang häbe. Und wener nume
Stahl isch... Git soviu Outo wo nach 10 jahr no dr erst drunger hei.
Und e aute isch vom sound här sicher geiler aus e nöie.
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!