Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

21

10.11.2004, 08:29

turtlewax und wiises züüg? du söllsch das nöd sälb abfülle :D :P

also das züg vo turtlewax isch durchsichtig und es perlt super ab ich bruchs ja scho 2 jahr ;)

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

22

10.11.2004, 08:29

Ich mit em alt bewehrte Super-Schabber :-P
Gruess Rubi

23

10.11.2004, 08:32

Zitat

Original von Speedsta
turtlewax und wiises züüg? du söllsch das nöd sälb abfülle :D :P

also das züg vo turtlewax isch durchsichtig und es perlt super ab ich bruchs ja scho 2 jahr ;)

he aber de ha ig äs alts fläschli verwütscht oder schüsch äs falsches.

mis isch wiess, wie dr waxx für ufs auto und wenn das igribe isch, denn wirds wiess und hert.. und me mues äs so wägputze und de isch dr ganz chare voll wiesse staub.

bim s2000 wo vor 1 wuche isch verkauft worde vonere garage, bildet sich kei ies. dä het sones mitel uf aui schibe becho, me brucht nidmal schibewüscher wenns rägnet. das mitel bruch ig.

24

11.11.2004, 20:19

Zitat

Original von BlackSaxo
hüt morge hani mit ice spray :D

wäääh, unnötig chemie bruche...

chratze isch ömu locker am morge, de hedme au grad e chli warm, wennme is kalte auto hockt. :)

und süsch - jo decki drüber isch e gueti sach. ha no nie eini gse wo agfrore wär...

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

25

12.11.2004, 11:45

blacksaxo genau das isch ja turtlewax clear vue. also wiis isch do gar nix und staub gits au nöd!

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

Dom

Anfänger

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

26

12.11.2004, 13:12

Ich hab das Problem nicht ....

Ich hab ne Heizbare Frontscheibe .... :D

27

14.01.2005, 11:05

Also ech han min autoplatz au dusse (vater brucht notürlech d garage :P). Ech han emmer en alu iso matte uf dr frontschiebe. Esch notürlech klar das alli andere schibe gfriere, aber ehrlech gseid esch das jo ned so schlem.

bes ech die 2 vordere sitefenster freu han esch mini heckschiebe au scho gnueg gheizt.

Met so entis spreis ond ice blockers han ech schlechti erfahrige gmacht. Guet ech han produkt ka wo scho alt send, aber trozdem. Bem entiser hani emmer no en rest felm ka, also siis esch weg gsi, aber derfür hani en schuum uf dr schibe ka. Met em ice blocker, das het au funktioniert, nor hani de flecke uf d schibe ka, also die flüssigkeit esch emmerno uf dr schibe gsi, hesch die wegwüscht, hets flecke ke.

Resultat: ech nemm mer die 2minute fürs kratze zit, chan glichzitig sauto chli wärme ond mech :)

jag_rip

Fortgeschrittener

Beruf: Mailsystem Admin

• Nachricht senden

28

14.01.2005, 11:47

und d sitzheizig! :D

29

17.01.2005, 07:03

also ich habe bisher gute erfahrungen mit dem enteiser spray...
früher hatte ich auch mal solche sachen, jedoch waren di niemals so gut wie di heutigen;)

peace
Keine Signatur vorhanden....

30

17.01.2005, 07:10

Zitat

Original von Space
also ich habe bisher gute erfahrungen mit dem enteiser spray...
früher hatte ich auch mal solche sachen, jedoch waren di niemals so gut wie di heutigen;)

peace

das könnte mein problem sein, mit den alten sachen und so

31

17.01.2005, 08:29

ja also wie gesagt, ich habe bis jetzt 1 dose verbraucht:D
und bin mehr als zufrieden....eventuell kommts ja auch darauf an welchen du benutzt..kann dir sonst ja mal den namen angeben..müsste heute abend mal nachscheuen;)

gruz space

32

17.01.2005, 08:39

:D also mitärä CD chan mär d Schibe sehr guät vom Ice befreie :P ;)

33

17.01.2005, 08:47

ja toll...nur han ich kei bock mich abzfrüüüre i dere kelti:D

i hau bitz sprayy druff und weg isch des is;)

so eifach gaht das:D

34

17.01.2005, 08:50

Dän chaufsch Dir äs heizchüssi ;)
-------

Zitat des Jahres von Drauzio Varella:

"In der heutigen Welt wird fünfmal mehr in Medikamente für die männliche Potenz und Silikon für Frauen investiert, als für die Heilung von Alzheimer-Patienten.
Daraus folgernd haben wir in ein paar Jahren alte Frauen mit grossen Titten und alte Männer mit hartem Penis, aber keiner von denen kann sich erinnern, wozu das gut ist.“

35

17.01.2005, 08:53

ja lol esch be mine spray au so, nor hani nocheter schuum uf dr schiibe anstatt iis. und de schuum hinterlost spure uf dr schibe = ech gseh trozdem ned use :P

Und wennd de met schiibeputzmittel dehinter gosch gets glich wieder flecke be dere chelti :P

Aber ech weiss ned wos problem ligt, ech han en iso matte uf dr frontschiibe, ond de dueni die 2 vordere sitteschibe kratze, d heckschiibe esch bes den au gli uftaut.

Das ganze durt 5 minute, ond met hendsche ondere chape esch das ganze jo au ke prob :-p esch emmer schön am morge am 6i go autochratze, werdsch wenigstens wach :P