Sie sind nicht angemeldet.

djwildwave

Fortgeschrittener

• »djwildwave« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Hilfs Laborant

• Nachricht senden

1

13.11.2005, 11:42

Neue Remus Hardline Auspuffe!!

Hallo zämä!!

Het das scho öper gse??
Remus bringt äntlech mau öpis geils ufe markt ;)!
Lueget mau uf der Page Remus när klicket unger links uf Hardline!!
Dsgeile esch es wird mi EG genemigung glieferet :D!!

2

13.11.2005, 14:15

hmmm, dieses produkt habe ich auch schon entdeckt. da ich aber von remus nur schlechte eindrücke hatte, muss dieses topferl schon einen gewaltigen service (sound, langlebigkeit, aussehen, etc.) an den tag legen.
ansonsten werden meine vorurteile bleiben...
bin einfach froh, wenn ich das beiblatt des remus für meinen nehmen kann..... :D:D:D:D

3

13.11.2005, 15:13

bi glicher meinig wiä dä phil,dä mue scho recht töne.

aber blieb so odr so ROAR treu :)

4

13.11.2005, 16:06

saaaali zäme!

aso generell binin gar nöd mal so gäg remus wil ich de sound vom punto gt vom brother mit supersprint msd ersatz und remus dtm esd abartig geil gfunde han,....aber jä ich weiss nöd, aso ich han de einti topf wo so usgseht als wer er mega heiss worde so à la rally style wo hinde so violet verfärbt isch au scho mal ame subi gseh/ghört,....und ja super tönt häts nöd wüki, da gits besseri optione füren subi oder allgemein gits besseri optione als remus,...find ich!

usserdem so wie de peugeot 306gti am roar treu bliibt, bliib ich am heiniger-concpts treu auuuuuu das isch sound heheh!

bye

eisi
tief ist nicht tief genug,...erst wenn es krazt, streift es!!

ThaFreshPrince

djwildwave

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

5

13.11.2005, 16:10

hmm ich gloub die Töpf vor Hardline chame de ned vergliche mit de angere vo Remus.. Den o wenns remus esch, feu cheu die Muffler ned dämpfe am Ton! Sösch wördme ned e Silencer dezue becho wies dert steit ;)! Janu jetz weisi wennigstens vo wo i es Pabier härbechume för mine :D!!

6

13.11.2005, 17:23

hmmm, mal schaun... sonst bleib ich meinem universalen auch treu... :D *lol*

djwildwave

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

13.11.2005, 17:48

@ phil
Genau wie ich :D!!

8

14.11.2005, 09:06

@djwildwave...
na dann sind wir ja schon zwei, die sich bei den japan-freaks unbeliebt machen... :D:D:D