Sie sind nicht angemeldet.

1

25.09.2005, 11:07

Scheinwerferblenden

Hoi zäme!

Han mal vorgha schiiwerferblände a min Punto anezmache! Aber irgendwiä hät sich das schwiriger usegschtellt als i dänkt han! 1. Weissi nöd woni so settig überchum? Und 2. hät mer en Kolleg gseit das segi nume bedingt erlaubt i dä Schwiiz..Schtimmt das????

LG Cassia

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Cassia« (25.09.2005, 11:39)

2

25.09.2005, 11:53

sali

jo diä wo du wötsch zgfinde wird sicher kei problem si.hät viel do ine wo dir witerhelfe chönd.

was das abelangt ob legal oder ned.das isch glaub vo kanton zu kanton und je noch prüefer verschiede.git glaub äs paar wenigi wo legal si.

ha bim einte 306er vo mir breiti und über dä ganz schiiwerferlängi blende dra,det händs nüt gsait.aber bim andere 306er vo mir wo dblendä dezent und ned über di ganz siite goht,do händs blöd tue.....do hät dä vo dä garage ä unterschrift abgeh,er dägs dänn "wegneh". :358:

i würds eifach anemache,aber eifach ned klebä,fals mol müesstisch wegneh.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Peugeot306GTI« (25.09.2005, 11:54)

Silver

Car- & Casemodder mit eidg. FA

Beruf: System Engineer Advisory

• Nachricht senden

3

25.09.2005, 16:10

ich han a mim A3 zerscht die vo JE design gha

d'garage isch s'auto go vorfüehre mit dene draa und nö durecho. sie händ denn gseit, dass aber die vo kamei scho händ chöne durebringe und die müessted kei problem geh:

das isch mini erfahrig. han die vo kamei nonig druff, aber bisi s'nächstmal muess s'auto go vorfüehre, hani sie sicher druff.
Greetz

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

4

25.09.2005, 16:29

Novitec und wie es ,ir isch Kamei, hei Erloubti!

VwGolfVR6

Schüler

Beruf: Mal dies mal das;-)

• Nachricht senden

5

25.09.2005, 17:29

Han letst Jahr au d Schinwerferblände vo Kamei dra gha a mim Golf!
Git bim Golf 3 2 verschideni grössenä, bin uf jede fall mit de breite Version nid dur d MFK durecho :320: