Sie sind nicht angemeldet.

Vivi

Anfänger

• »Vivi« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Barmaid

• Nachricht senden

1

04.08.2015, 01:22

Folierung und Lackierung

HeiHei

I hoff dasi da bi euh antworte uf mini frage krieg :>

aalso folgendes:

Ich hab derlaubnis vo mim ma kriegt dasi sin SEAT LEON CUPRA R 1M komplett optisch umgstalta derf.
ich weiss auh wasi und wia is gern hätt, nu sproblem ish da i a absoluti beginnerin bi was tuning ahgaht hani 0 ahnig zu wem i gah chan mit was i selber shaffa chan was qualitativ auh hiihaut.

i bi sehr pingelig was sauto ahgaht und det derf nix absolut garnix schief gah wenn ichs am plana bi hihi :)

also NR 1: ma faaht ja chlie ah xD es gaht um d'motor! i möcht smotor vom auto schick macha damit ma auh evtl dmotorhuba öffne chan wemmers ustellen. mini frag ish da.. ishes gshieder wenis lackier oder chani da auh mit folie arbeite? gits da teili wo me evtl bstelle chan damit no geiler usluegt?
wasi auh no drih möcht sind halterige. ideen tipps?

NR 2. innen ausstattung... i möcht dina auh chlie farbe ha... nur weisi ne wasi da alles macha chan... wasi unbedingt will ish en neua lenkrad. seb wär auh a geburi gschenk für ihn..:3 wwo chani das bstelle? und wia muessi mitm airbag luege?

NR 3: fall nüt meh dazwüsche chunt skomplett auto foliere. undzwar suechi nachere schöni kräftig lüchtendi metallic ROT farbton wo soger im dunkla lüchtet! glänzend uf jeda fall. i bi auh was am zeichne was denn ufd beidi siite chunt. fürd motorhube bini no unentschlosse da es ja heisst weniger ish mehr..^^

kennt da eper en guete folier/hobbyfolier wem me vertraua chan und bi gelegenheit ich selber auh hand ahlege chan? ish das überhopt möglich folia fürs auto zdrucke lah wo die fertig digitalisiert zeichnig druff ish?

bittebitte es ish a sehr a wichtigi projekt vo mier und i will langsam wüsse uf was ich ahspare muess. sush chumi niene..

ich dank euh im vorus scho ufd antworte.

mini e-mail adresse ish : seryn.scarlett@gmail.com

2

26.11.2016, 17:04

Und was war am Ende ?