Zitat
Original von CONCEPT
SOFTWARE isch guet.....
Luftmassemesser zeigt kein Fehler........ aber wäre es möglich das er kaputt ist???
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »CONCEPT« (12.11.2008, 23:11)
Zitat
Original von 306er
wivil choschtet eigentlich so en neuä original turbo?
gruss
Zitat
Original von Evo 9 gt rs
aso jedä wo sich bi AMAG en ustusch turbolader holt ich würkli doof....döt zahlsch mindestens 20% meh, das dä Turbo no dä "Audi Stempel" druf het......
Audi verbaut meistens Garett Turbolader....Gang zu em nä Garett Stützpunkt und hol dir döt din Turbo...isch viiiel günstiger.....
han mol für en 3l Diesel Espace en Turbo brucht...bi Renault 3500.-....bi Garett direkt 1500.- für genau dä glich Turbo....![]()
Aber sötsch jo merke ob de LMM kaputt isch wenn s'auto laufe lohschund de LMM ussstecksch denn sött de motor druf reagiere. Also denk ich mol.
Zitat
Original von CONCEPT
SOFTWARE isch guet.....
Luftmassemesser zeigt kein Fehler........ aber wäre es möglich das er kaputt ist???
Ich cha nur sage, dass bi de Subarus z.B. dr LMM au immer kaputt goht aber kei fehler dargstellt wird. worum weiss ich au net, aber meischtens muess me de eifach blind wächsle und luege öbbs öppis brocht het!
Aber sötsch jo merke ob de LMM kaputt isch wenn s'auto laufe lohschund de LMM ussstecksch denn sött de motor druf reagiere. Also denk ich mol.
Zitat
Original von CONCEPT
SOFTWARE isch guet.....
Ich cha nur sage, dass bi de Subarus z.B. dr LMM au immer kaputt goht aber kei fehler dargstellt wird. worum weiss ich au net, aber meischtens muess me de eifach blind wächsle und luege öbbs öppis brocht het!