Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

02.12.2014, 21:32

Neue Frontscheibe?

Hi Leute

Mal e ganz blödi Frog, evtl kennt sich grad öber demit us oder het scho selber Erfahrige demit gmacht.
Es gaht um Steischläg ide Frontschiibe. Isch mir grad na vorem Winterschlaf passiert und wird denn im Früehlig behobe.
Ich weiss, dass es diversi Garage git wo e Frontschiibe ersetzet. Au wenns nur en chliine Steischlag isch.
Ich han vor gha zumene Profi go, also Carglass oder so, wil die täglich demit z'due hend und das au sicher 100% guet machet. Jetzt isch mini Frog, ersetzet die au sofort d'Schiibe oder chämtet die evtl uf d'Idee das z'repariere (Steischlag het e grössi vomene 2 Fränkler oder so)? Wenn das nämlich de Fall isch lohn ich s'bliibe zumene Schiibe-Profi z'goh. Wil e neui Schiibe. :)

LG
solo sangallo

don_pt

Fortgeschrittener

Beruf: Stv. Filialleiter

• Nachricht senden

2

02.12.2014, 21:41

Wenns uf de fahrersiite isch, den DÖRF mer das nüm repariere. Es wür schins s licht zu sehr streue ah dere stell und e klari sicht wär nüm möglich.
Sust fahr chli ume bis es no meh kaputt gaht, den chunsch e neui über :D

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

3

04.12.2014, 23:57

Wenns uf de fahrersiite isch, den DÖRF mer das nüm repariere. Es wür schins s licht zu sehr streue ah dere stell und e klari sicht wär nüm möglich.
Sust fahr chli ume bis es no meh kaputt gaht, den chunsch e neui über :D

Stimmt so nid ganz, ich han au scho en Steischlag uf de Fahrerwite repariere loh. Es git klari Richtlinie wenn en Reparatur möglech isch und wenn nid (Abstand vom Rand, Grössi und und) aber wenn dus nid willsch denn muesch nid, denn ersetze sie dir dSchibe au. Es isch jedem frei gloh.

Na en Tipp nebebi. ich wür mer würkli überlegge obs nid willsch repariere loh. Klar chostet dich das so oder so nüt aber denk au bizli ad Umwelt, so en Schibe verschlingt recht vill Energie bi de Produktion und die hütige Reparature sind sehr guet, da gsehsch garnüt meh.

Übrigens mache fasch alli Versicherige die Reparature und Ersatz vo Schibe vor Ort
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

4

05.12.2014, 18:26

Okay, danke für d'Antworte. Und danke au für de Hiiwis uf d'Energie. Aber het scho gern e neui, es isch e alti Schiibe (17 jöhrigs Auto) und die isch au nüme so ganz de Hit.
Also de Steischlag isch fahrersiitig direkt im Sichtfeld, also denn wird sie vermuetlich scho ersetzt. Und sust gits ja no Durschlag und Hammer (nei, das wür ich natürlich nie mache!).
solo sangallo