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61

23.07.2013, 08:34

Da hesch recht Jessy :) im Winter gits Usbesserigsarbeite am Lack und ade Karosserie, denn wird au grad bördlet.
Zudem isch na en Satz WORK Meister in 8x17" bim rbiest79 zum ufbereite, spötischtens denn bruchi sowieso chli breiteri chäschte ;)

Öbis denn aber au würkli montiere gsehni na ... bi ken Fan vo 17"er.
Haters gonna hate.

62

23.07.2013, 09:22

Guete Tag

I finde das Wägeli recht schlicht und chic!
Klar, für es Stanceproject müesst de aaaaabe, aber sone EK4 fahrt sich verdammt gschmeidig und das würd i nid mit zviil Tüüfi zur Sau mache...
SGliche bi de Räder, wenn weniger Querschnitt druffe hesch fahrt er sich nu schlechter und dank brutal wenig Nm wirked 17Zöller wie e Bremsanker...
Ideal sind liechti 15er mit 205/50 (da gits au gueti Reife zB Federal RSR und jensti Semis, wenns es Fahrauto si sötti)
Oder ebe 16er, hesch ja scho... Öb goldig oder nid isch di ander Frag, goldig isch für mi dFarb bimne blaue STI;)

Gruess Dani

Rinaldo

Profi

Beiträge: 1 324

Wohnort: CH-ZH | IT-TA

Beruf: Automechaniker

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63

23.07.2013, 12:44

Gefällt mir:-)
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64

23.07.2013, 16:15

Guete Tag

I finde das Wägeli recht schlicht und chic!
Klar, für es Stanceproject müesst de aaaaabe, aber sone EK4 fahrt sich verdammt gschmeidig und das würd i nid mit zviil Tüüfi zur Sau mache...
SGliche bi de Räder, wenn weniger Querschnitt druffe hesch fahrt er sich nu schlechter und dank brutal wenig Nm wirked 17Zöller wie e Bremsanker...
Ideal sind liechti 15er mit 205/50 (da gits au gueti Reife zB Federal RSR und jensti Semis, wenns es Fahrauto si sötti)
Oder ebe 16er, hesch ja scho... Öb goldig oder nid isch di ander Frag, goldig isch für mi dFarb bimne blaue STI;)

Gruess Dani
Sali Dani,

Merci für de Input! Das isch eso, er fahrt sich scho jetzt sehr guet und ich wött das au gar ned zur Sau mache mitere extreme Tüüfi, aber 1-2cm abe wär für mich visuelli Perfektion.
Mini 16"er sind mit 6,2kg Liechtgwicht (Alleggerita HLT) und d 17" Meisters sind nur minim schwerer da geschmiedet, also werded d Pneu s meischte Gwicht usmache.

Underschied zum STI und mim isch, dases bim STI scheisse usgseht. Höhö.
Haters gonna hate.

AstraG

Meister

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65

23.07.2013, 17:46

*drischiss on* was het gschmidet mitem Gwicht ztue? *drischiss off*
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Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

66

23.07.2013, 18:53

*drischiss on* was het gschmidet mitem Gwicht ztue? *drischiss off*

Zitat

http://www.oz-racing.de/technology_det/p…/SCHMIEDEN.aspx


Beim Schmieden werden die Aluminium- oder Magnesiumlegierungen unter hohem Druck zu hochfesten Teilen verarbeitet.

Vorteile des Schmiedens:
Im Vergleich zu Gussrädern sind geschmiedete Räder sehr viel leichter. Darüber hinaus wird das Massenverhältnis (ungefederte Massen) verbessert. So werden Aufhängung, Fahrzeugleistung und Bodenhaftung des Fahrzeugs, insbesondere in Kurven und bei schlechten Straßenverhältnissen, optimiert.
Das isch bi WORK ned andersch.
Haters gonna hate.

67

23.07.2013, 19:24

Guete Abig

Au glich schweri 17Zöller fahred sich nid gliich gschmeidig wie 16 oder 15er, weil halt de Querschnitt sehr wenig wird, und d'Reife dämpfed schlussendlich meh als me denkt.... Und wo s'Gwicht liggt spilt natürli au e Rolle, je chliner desto wiiter ine im Normalfall...

Aber ebe, tues am beschte mal testfahre, öbs sich mit dim Fahrwerk für das wod du wettsch mache vertreit....

Schmiede und Gwicht hett wenig mitenand z'tue....
Enkei RPF-1 sind nid gschmiedet und ghöret wohl zu de liechtiste Felge überhaupt...
Und no wichtiger, nahmesse isch immer besser als Herstelleragabe... OZ Ultraleggera in 15*7 ET37 4*100 hetted luut OZ sölle 5.3kg schwer si, in echt sinds meh als es Kilo schwerer gsi! 6.4kg und denn no Unwucht vom beschte, aber das isch ja bi dene bekannt, defür sinds sehr günstig...

Grüessli Dani

PS: Wenn 17er teschte wettsch bevor Geld alangsch chönt der e Satz Enkei GTC01 usleihe, passed a di EK4....

68

23.07.2013, 20:17

Also schlecht rede würi mini OZ-Felge jetzt überhaupt ned. Bin meh als z Fride, sind gwoge wie ageh 6,4kg und hend ke usserordentlichi Unwucht drin gha.
Für mini Asprüch langed das uf jede Fall ;)

Ufbereitet werdeds bereits, also Geld hani uf jede Fall scho aglanged. Aber merci vill mal fürs agebot :thumbup:
Öbis montiere oder ned isch di ander frag. Bin wie scho gseit ken Fan vo 17"er und mag mini 16"er sehr!
Haters gonna hate.

Rinaldo

Profi

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Beruf: Automechaniker

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69

24.07.2013, 12:30

Ich würs eso lah.
17 würked nacher z gross..
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70

24.07.2013, 17:24

Ich würs eso lah.
17 würked nacher z gross..

bullshit sorry

71

29.07.2013, 07:57

Findi na e hübschi Idee :)


72

29.07.2013, 17:10

@Jessy: Isch mir persönlich scho fasch wider z vill ;)

So, hüt ufem Leischtigsprüefstand gsi ... und zimli enttüscht. 170PS ade Kurbelwelle.

Fazit: Zruggbaue uf Stock. Ha ke Bock uf Stress weg sonnere chliine Usbüti. De ganz Umbau het sich 0 glohnt und d Garage wo mi beratet het und mer das gmacht het wird mich als Chund nüme dörfe erwarte.
Leischtigstuning lohnt sich absolut nöd bi N/A-Motore.
Haters gonna hate.

73

29.07.2013, 17:35

Guete Abig

Was isch denn alles gmacht worde?

Es lohnt sich scho, chostet eifach unwahrschinlich viil... Und chunt au immer chli ufe Motor druff ah, je effizienter und giftiger de Stock isch, desto schwieriger wirds... Und 170PS isch doch ordentlich öppis, wieviil hett er vorher gha ufem Dyno??

Gruess Dani

PS: Das mit de Hube passt mer irgendwie no