Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

30.05.2013, 07:22

Suche: BMW Kombi + Empfehlungen

Hoi zäme,

bin momentan chli am Umeluege wägme neue alte Alltagswage und bi Frage zude Marke BMW chumi da inne wohl wiiter als in andere Forene.. :)
Da ich aber bi dere Marke absolut ahnigslos bin, hoffi mal uf chli Erfahrigswert vo eu!

Ahforderige:
- Kombi
- Klimaanlage
- Sitzheizung (wäre toll, muss nicht)
- Leder (wäre toll, muss nicht)
- mind. 140PS
- Diesel/Benzin vorerst egal
- Handschaltung

Aso s Wichtigste sind würkli Kombi und Klimaalag. Bim BMW möchti zuedem NUR eine, womer chan dHeckschiebe separat öffne - nur weissi nid, bi wellne Modell das de Fall isch ?
Budget isch irgendwo bi 3-5000.- und dKM-Laufleistig, naja, sött eifach chli im Rahme ligge. Wie gseit, bin absolut kein Kenner vo BMW und weiss au nid, weli Laufleistige bi wellem Modell guet sind.
Wär also sehr, sehr dankbar, wenner mer chönted Modell empfehle, wo die wenige Ahforderige erfüllt, +- im Budget liit und mer vielich gad schriebe chönd, wo das dMackene ligged.

Danke jetz schomal :)
Jessy

2

30.05.2013, 07:52

Für de Priis findsch minere Meinig na genau garnüt vo de Marke BMW wo sich z kaufe lohnt bzw. dine Ahforderige entspricht. Ich wür guet 10'000 drufflegge wenni dich wär. Teilti Heckklappe gitts glaubs numme bide X modell und ned bide Kombis, chan mi au tüsche.

Pasci

Anfänger

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

3

30.05.2013, 10:03

Teilti Heckklappe han ich bis jetzt nur 5er und SUV's gseh. Und das au nume bi de aktuellere BMW (glaub ab E60, 2003). Da wird mit dem Budget scho grad chli sträng.

Lueg doch lieber für en 3er Kombi (z.B. E36). Det hesch zwar kei teilti Heckklappe, defür gits die wie Sand am Meer und si sind nümm so tüür.

Oder tuesch der (so wie ich) en Passat zue :D

4

30.05.2013, 11:06

Danke eu schomal..

dHeckschibe zum Ufmache gits au bi ältere Modell, zmindest hani das scho bide Kollegin ihrem gseh.. Isch halt irre praktisch mitem Hund, statt de ganzi Deckel offe zlah.. Ich tuen mal luege!
Und Pasci, Passat, Bora und Octavia stönd natürli au ufem Zettel :)

M Motorsport

Fortgeschrittener

Beruf: Techniker

• Nachricht senden

5

30.05.2013, 11:41

abem e46 3er und em e39 5er hets teilti heckklappe geh. i würd dir aber klar dä 3er vorschloh. bim 5er hets gern mol chli rost um dheckklappe, isch döte chli es problem.

priise weissi halt nöd gnau. am beste luegsch selber mol bi autoscout und so. chunt halt uf johrgang, km, usstattig, etc druf a. vo dä leistig her würdi min en 320er neh.

F*CK show and shine!