Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

21

22.04.2013, 21:45

du bisch ja de wo uf Ratschläg resistent isch, du hesch dini meinig und s einzig wod willsch isch Zuestimmig nix ander.
S isch immerna es Tuning-forum und kes Minderwertigkeitskomplex-Kompensations-Forum.
Das was du da machsch isch nume dich selber profiliere richtigi Ratschläg anäh duesch ned, nei du nutzisch die Lüt wo so nett sind und dir helfe wennd dezue us dir z bestätige was für en geile Hobel du bisch.
Gah doch in OBI hol der es Brett und due dete chli Düble.

Es hat sich bereits 1 registrierter Benutzer bedankt.

Benutzer, die sich für diesen Beitrag bedankt haben:

Villani (22.04.2013)

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

22

22.04.2013, 21:51

Gah doch in OBI hol der es Brett und due dete chli Düble.

Beherschet euch e bitz, ich ghei susch no abem Stuel :366:
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

t-raps

Anfänger

• »t-raps« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Informatiker EFZ Applikationsentwicklung

• Nachricht senden

23

22.04.2013, 21:54

seinzige woni wüsse will isch ob slüt git wo a sowas interesse hend, und wens lüt git wo die erfahrig scho gmacht hend den a was es gschiteret isch... alles andere intressiert mi ned, weder was igendöper vo mir haltet na ob du mich magsch na susch was... und das alles spillt au kei rolle.. und ich verstah echt ned wo da dra sproblem si söll? ich glaub bis ez isch eimal öpis gseit worde, vowege problem vom AstraG (und das sind bis ez seinzige wommer als ratschlag aluege chönt), und die problem sind lösbar...

aso chammer bitte die problem uf persönlicher ebeni efach weg lah und das ganze objektiv agah, luege was für problem es git und luege wiemer die löse chönt? isch das so viel verlangt? e liste mache vo problem, die problem aluege und luege obs e lösig git?
<= the reason to drive with RWD

AstraG

Meister

• Nachricht senden

24

22.04.2013, 22:36

@t-raps

Es isch lächerlich wie du da de Moralpostel spillsch, dini Ratschläg sind fürd Katz. Lies doch nur mal de ander Thread genau dure, da hets gueti Problemstellige wo echt nid eifach zbewerkstellige sind.

Dini Lösige döne wunderschön, sind aber recht naiv und nur Schall&Rauch i de Realität. Es isch leider nid so eifach. Ich han bereits 3 Ahläuf gnoh für so en Garage. Entweder isches am Vermieter gschiiteret oder a de andere Lüüt. Richtig glücklich bini ersch gsi woni selber öpis gha han, denn han ich chönne entscheide wenn wer chunt. Ich probiers nomal dir zerkläre.

Fall 1
und wen jede jetzt grad uf sim recht beruet de lift jetzt zbenutze, den het das für mich mit egoissmus ztue... chan ja en wucheplan mache wo sich all iträge müend und guet isch...

Du hesch en Wucheplan, wosech jede schönbrav ihtreit. Jetzt gaht dir unverhoft de Turbo kabut und du hesch de Lift nid, heschdi ja nid ihtreit. Okey, denn frögsch halt de Kolleg churz öb glich druf dörfsch, isch ja en Notfall. Jetzt passiert dem nette Kolleg au en Schade, söt er also doch sin Liftplatz beahspruche, er forderet ne also zrug -> ergo es git Dikussione, chan aber muess nid zu Striit füere

Fall 2
DIn Kolleg isch fertig mit sim Auto, brucht Garage nur na sehr selte. Er beklagt sech darum wieso er immer na de voll Ahteil bezahle muess da er ja eigentlech dä isch wo de Garageplatz am wenigste brucht -> ergo diskussione (ja du wirsch sege es sind Regle da haltet me sich dranne, wie bringsch das dim Kolleg bi dass ihr euch doch no id Auge chönd luege?)

Fall 3
Din Kolleg lehnt din Lufthammer regelmässig us, genau denne wenn du ihn mal bruchsch gaht er kabutt. Wer zahlt de neu?

Fall 4
Ihr bstellet es Fass Öl, du bruchsch 20 Liter, Kolleg 30 Liter und Kolleg 2 garkei da er anders brucht, komischerwiis fehle 10 Liter uf de Abrechnig, wer het die echt gstole? Wer zallt sie?

Fall 5
Du schlachtisch es Auto, dini Teili belagere 30% vo de Halle, din Kolleg het lediglich sis Auto drinne und wechslet ev mal sÖl us. Wer zahlt wievill Ahteil Mieti?

Fall 6
Kollege fiire zobig nachli i de Halle, du gasch aber amigs hei, de eint Kolleg gaht am 12i hei und de ander am 2 und de letscht am 4i. Am endi böses Erwache, fetti Rechnig Strom. Jede schiebts uf de anders, wer wilang blibe isch weiss niemert sogenau.

Fall 7
Thema Suberkeit gseht jede andersch. Die einte möchte jede Obig putze du nur jede Monet. Dini KOllege nerve sich drüber. Was machsch? Di ahpasse? Du findsch es aber unnötig sovill putze.

Fall 8
Du hesch en Getriebeschade und muesch darum sAuto über en Monet churzfristig ufem Lift loh das nüme rollbar isch, was machsch mit dene wo reserviert hend?

Fall 9
Verschlissni Böhrer und fehlends Chlebband muesch ersetze, wer zahlt was? Denn chunt de eint und seit ich ha die Böhrer nie brucht, de ander chunt und seit hasi vielweniger brucht als de ander und nomal eine seit, er nimmt immer sini eigete obwohl er sicher au mal froh gsi isch da churz eine uslehene

Fall 10
Thema Ornig, ich han au nid immer Bock alles Werkzüg sofort ufzrume, anderi möchte das aber gern

Mischt, chönt die ganz Nacht Fäll schribe. Klar du seisch natürlich wieder, het alles mit flexibilität und akzeptanz ztue, aber hey du weissch sicher au wies isch wenns hart uf hart chunt, da isch ebe nümme alles so roosig und chan greglet werde. Grad du als super Unternehmer sötsch doch wüsse was unfairi Mittel sind, wies zue und her gaht i de Wirtschaft. Jedi Person isch andersch und jede het anderi Wertvorstellige. Wenn sowas würklech dureziesch denn bravo, aber es brucht verdamt viel Ihsatz und Zyt, öpert wo alle Fäde i de Hand het und de andere au mal chan ufd Finger chlopfe ohni dasser ad Decki springt. Alles nid so easy.

Machs, suech der passendi Lüüt aber jammere nid mir heiges der nid gseit.

p.s. So am Rande, schomal öpis amene Auto gmacht selber? 25Qm lange hine und vorne nid für en Arbetsplatz. Du hesch ja Wageheber oder en Autotür wo i de Breiti Platz bruche, denn het jede Felgestapel, denn bruchsch Rangierplatz und es Center für Werkbänk, denne Platz für de Lift und und
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »AstraG« (22.04.2013, 22:46)

Es haben sich bereits 3 registrierte Benutzer bedankt.

Benutzer, die sich für diesen Beitrag bedankt haben:

Villani (22.04.2013), balduin (23.04.2013), bodom (23.04.2013)

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

25

22.04.2013, 22:51

danke! die problem verstahni all, us dem grund wür ich das versueche andersch ufzzie. wie gseit ich wür ned allgemeins werchzüg mache, da sind genau die problem wo du gnennt hesch. ich wür grob gseit efach e halle miete, igendwas, gömmer mal vo 200m2 us. und ez teilsch da ganze uf, 8 x 25m2 (ich weiss ez ned ob da e wücklich gueti zahl isch, aber da spillt ez ned sone rolle). und die 25m2 werdet wieder vermietet (undermieti). ziesch a jede platz e steckdose und den chammer für jede platz separat abrächne. und jetzt cha sich jede sini 25m2 irichte. jede het sin eigene strom, seperat abrächnet. smiet verhältnis isch suber greglet. und de lift de het mer halt wemmer in itreit het. ich mein, wend bi sowas ned mitmachsch hesch ide regel gar kein lift, aso bisch immerna besser dra, wend en so igendwie nutze chasch, alls wend gar keine hesch.

ich weiss ned wie viel lüt a sowas interesse hend/ha chönted, aber findet mer kei ahnig, 30 lüt, den wird das ufsmal interessant für immobilie verwaltige (zb fische imo, mached viel so spezielli projekt). und sinds halt nur 8 mummer da selber korrekt regle.

den isch dornig im eigene berreich jedem sini eigeni sach. und den sache wie es fass öl mummer hald efach im vorhinein abmache, luege wer interesse het und das den im vorus regle.

ich glaub wend sowas "gsetzlich" korrekt machsch, und ned igendwie kollegschaftlich machsch den chönt sowas funktioniere, wie halt bi eus au im music-huus. den spillds au ke rolle, ob de wo platz xy mietet en kolleg odr susch wer isch, du hesch en mietvertrag und fertig. was det drin staht wird zahlt. und ob den zwei lüüt ein platz zämä mietet chan dir eich glich si. sie münd den underenand usmache wie sie de platz nutzed.

edit: wie gseit zahle spilled ja ned sone rolle, obs ez 20, 25, odr 40qm pro fläche sind. ich ha sglück gha das bis voremne willi immer e vol usgstatti werkstatt zur verfüegig gstande isch. aber nur scho 25m2 sind massiv me als die meiste parkplätz wo lüt a irne autos schaffed. das es ned e vollusgstatti pro werchstatt si chan verstahni scho, aber du chasch relativ viel mache uf 25m2.

AstraG

Meister

• Nachricht senden

26

22.04.2013, 23:06

Ok ich verstand was du meinsch, dönt guet, gibi dir recht. Schlas doch mal dere Firma vor, ich denke aber trotzdem nid dass da öpert investiere möcht. Ich gseh aber witeri Problem

- Also mal grundsätzlich gseit, en Garage ohni Lift isch fürd Katz. Wer investiert sdooplet ine Garage als Garagebox wenn beides glichgross isch und kei Mehrnutze da isch? Wenn doch en Lift hesch, wie reglischs denn mitem belegge, denn hemer die Fäll wieder wie da obe....

- Bi Bandrum isch das ganze überschaubar. Da gaht jede ine und macht Musig aber beahsprucht kei Immobilie. Bi Garagene hesch du sooooovill Risikofaktore. Das ishc industrie, da gits Lärm, Staub und alles dezue wird Bode und alles beahsprucht. Das alles müesstisch ufd Mietchoschte abwälze -> ztür

- Wenn en Garage mit 200Qm hesch, chasch dört inne 4 Schruberplätz mache, weniger als 50qm gaht nid. Was au no muesch rechne, du muesch es so unterteile dass jede Mieter zu jeder Zyt chan usefahre. Suech mal en passendi bezahlbari Unterkunft ;) Denn bisch scho bald wieder ufem Level wosech jede en Schrubergarage chan miete und das möcht nid jede. Bereits 500.- fixchoschte isch sehrvill für die meiste, wosie lieber is Auto investiere... Viel bruche zwar en Garage, aber nur vorübergehend. Irgendwenn verflügt das Intresse wieder und du als Vermieter suechsch immer Lüüt.

- Ahja, jedi Ahstendig Garage brucht Druckluft, es Brünnli, es WC, ev sogar en Duschi und Starchstrom, wie lösisch das?

Zitat

Original von Shanis

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »AstraG« (22.04.2013, 23:14)

t-raps

Anfänger

• Nachricht senden

27

22.04.2013, 23:21

- de mitm lift isch schwirig, da gib der recht. chli en vereifachte verglich mit wohnblöck, die hend ja meistens im chäller en wöschrume mit tömbler nd co, und det muss mer sich au iträge. und ähnlich musch das au i somene projekt händle. und ja so speziall fäll sind schwirig zum regle, aber das din chlapf en monet ufm lift hesch liet efach ned drin, aber wo chasch din chlapf en monet ufm lift lah? dihei hesch ja ide regle kenne und ich glaub kei garage laht din chlapf efach en monet dobe.

- ja das isch scho so, velicht findet mer ja e hütte wos ke rolle me spillt? ;) ich weiss halt ned, wie gross die choste sind, det müssti mi informiere, aber ich denke, dass isch sicher igendwie machbar.

- müsst mer mal chli luege was so git. ich ha scho vo halle ghört wo für 5chf/m2 pro monet bechunsch (wered den öpe 250chf), lehrstehends züg wo kei richtigi verwändig me het aber de abriss ztür isch. mer muss hald chli i di dörfliche gebiet gah, nefti, embrach, fehraltorf, russike, oder susch igendwo im embracher taal.

im übrige sind all mietverträg bi eus uf e mindest dur feschgleid, aso isch ned so dasmer efach nach drü mönet widr use chan..

ich glaub s schwirigste isch e location zfinde, alles andere isch imene machbare berreich, und zum das finde gits nur eis sueche ;) muss ja ned vo hüt uf morn si

edit: starchstrom het ja nahezue jedi halle wo igendwie industriell gnutzt worde isch. wc hemmer ide claudia public, naja funktioniert mängmal besser, mängmal schlechter, da isch hald so. sgliche gillt fürs brüneli (duschi gsehni ez alls sekundär, wie gseit, es isch ja ned profesionell, sondern lüt wo chli bastle wend - chli sehr überspitzt gseit)