Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

14.04.2013, 17:16

Cannabis am Steuer

Hallo.

Ein Kollege von mir wurde heute vor einer Woche von der Polizei angehalten und musste einen Drogentest machen (er hat gekifft :451: ), dieser zeigte positiv an. Dann musste er in den Spital für die Blut- und Urinabgabe. Hat jemand Erfahrung? Wie lange muss er den Führerausweis ca. abgeben? Er hat die Autoprüfung 3/4 Jahre.

Danke und Gruss ;)
///M POWER!

2

14.04.2013, 18:11

wie lang daseren abgeh derf isch ungewiss er muess zerschma e Ziit lang go seiche und zeige daser Clean isch bevor er wieder as Stür derf.
D.h s gaht min. 6 Mönet und denn hetter de Uswiis ja uf Prob weiss ned ob de sofort weg isch oder ober d Probeziit nume es Jahr verlängeret bechunnt.

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

3

14.04.2013, 19:12

Oftmols chame mit ca.1 Johr rechne...aber wenn Prüefig mit Probe cha si dass es ganz weg isch und nach ä speerzyt vo X johre wieder Prüeffig neu mache...à Koleg het deswäge mol 5 Johr abgeh und wärend 1 Johr Urin und Alk test inkl. Psycho gspröch...alles uf sine köste...dä spass het ihm alles zämme locker über 10tusig kostet...schlussendlich het er sieni prüefig immernoni do es Ihm aschisst das ganze nomol mache....und agfange het das ganze vor 8 Johr!!! und isch sin erste vergehe gsi nach ca.8 Johr Fahruswies besitz!

Aber schlussendlich chame viel spekuliere und erfahrigsgschichtli verzelle...Dr Richter entscheidet das schlussendlich mit dä Fakte; wie lang het er prüefig, was het er für vorgschichte, mängi im bluet, wie sind umständ gsi wo er drigloffe isch usw.

Aber Sorry, recht so...alli Kiffer müend weg vo dr Stross...cha jo nit si das Tagelang beneblet uf dr Stross gfahre wird au wenn si dr Flash nüm gspühre!!!
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

4

14.04.2013, 19:28

Zitat

Aber Sorry, recht so...alli Kiffer müend weg vo dr Stross...cha jo nit si das Tagelang beneblet uf dr Stross gfahre wird au wenn si dr Flash nüm gspühre!!!

Klar und wemmer bsoffe fahrt chund mer de uswiis nach 3 Monet weder ueber ohni asmer irgendwelchi Tests mues mache, mal ganz vom Grenzwert abgseh wo beduetend ueber 0 liegt.
Aber bsoffe fahre isch ja vell weniger schlimm as bekifft fahre, gseh da au keis problem.
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

5

14.04.2013, 21:43

Zitat

Klar und wemmer bsoffe fahrt chund mer de uswiis nach 3 Monet weder ueber ohni asmer irgendwelchi Tests mues mache, mal ganz vom Grenzwert abgseh wo beduetend ueber 0 liegt.
Aber bsoffe fahre isch ja vell weniger schlimm as bekifft fahre, gseh da au keis problem.
I Finde eui Meinige hend da nix verlore diskutieret das imene eigne Thread, er het um Rat gfraget und ned um eui Meinig bete. Das lenkt nume vom Thema ab.

6

15.04.2013, 09:30

Deputy, dir flashts auch ganz ohne im Gehirn, wie ich seh... :407:

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

7

15.04.2013, 22:20

*Lach* Deputy zum glück muen ich mich nit täglich mit sötige lüt usenandersetze und han kei erfahrig dermit :)
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

8

16.04.2013, 14:06

aso ich hann en kolleg wos au verwütscht hend, und wenns a im ned speziell es exempel statuiert hend, denne werdetds din kolleg recht in schwitzchaschte näh.

er het müesse de uswiis für 3 mönet abgäh und denn 1 jahr lang uf abruef go pisse in Spital.

also vorewägg: mit kiffe isch nüt me be dim kolleg. well im urin chasches no en monet spöter nachewiise.

i dere ziit hends en denn emmer weder verwütscht bem pisse (weller im uusgang ned het chenne widerstah). es werd denne emmer grad "gresetted und sogar verlängeret". Wenns weder vorkunt mueschen grad weder abgäh. Er isch nach em 2te mal als "süchtig" igstuuft worde und het no müesse Workshops bsueche. Was sie derte effektiv gmacht hend weisi ned, aber er het übelscht drüber abglah, wells emmer am samschtig morge sind.

Er het jetzt s billet weder und isch fertig met dem. isch aber total ca. 3 jahr lang uf abruef go pisse (aber mengisch ischer au monatelang in ruhe glah worde - so daser ebbe gmeint het jetzt chani weder) und het de check secher eppe es jahr ned gha.

Also es tuet mer werklich leid für din kolleg, aber jetzt wird er wortwörtlich "gfisted" wenns gliich sträng sind wie mit mim kolleg.

d chöschte tragt er zu 100% ... ich wür also schomal geld uf d siite legge. Er het nie welle säge wievell daser total bläched het ... aber de fakt heisst schomal: meh als gnue!!!

Muess aber säge dass das ganze no vor dere "halb"legalisierig passiert isch. aber ob sich was gänderet het?
Er het aber de definitiv füererschii gha und ken grüene ....
zuesätzlich werd momentan huere schaarf gäge strassevergehe gschosse weg de ganze hetzjagt!!!

Ich bin emmer völlig drogefrei wenn ich fahre, chan epis anders werklich ned verstah (und au ich hülle ab und zue s grüene zeugs ine tüüte - aber denn mach ich chilligi spaziergäng!!!). Bringsch di nur selber ume egge!!!!!

Vo mine erfahrige (3 mal im Militär) und vo dem woni ghört hann vo dem schnelltescht muesi säge, daser werklich nur agitt, wenn minimum e stund vorher eine inezoge hesch .... vo dem her ischer ned unschuldig und ghört für so was au ganz klar bestroft!!!! Dassd met kiffe so hert dra chunsch isch halt ... naja was sell ich säge ... pech ....

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »icetealight« (16.04.2013, 14:19)

9

03.05.2013, 11:22

Er hat Post bekommen. Ausweis war drin.. :) Denke mal er hatte zu wenig THC im Blut/Urin. Auf jedenfall hat er was gelernt!
Danke für eure Antworten. Gruss
///M POWER!