Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

C-WEST

Meister

Beruf: AVOR/TV

• Nachricht senden

21

30.07.2012, 13:18

Han jetzt 2-3 Autos gse wo komplett mit Plastidipp lackiert wurde send und mues sege esch ned grad de Hit :) Has nur Uf Fottine gse aber wennmers det scho bemerkt den esches Live meischtenz no besser ersichtlich.

Und ade Front gats genau 5 minute bes ergendwo en Steischlag hesch und nacher fangts a Blättere und sobald eimal mit Hochdruck dragosch chund en recht Blätz weg.

Han mini beide Nummerrämli demit gmacht! Hinde emmerno perfekt vore aber scho nach 3 Tag agfange blättere wegeme Steischlag :(
POWERED BY MASTER-TUNING

22

30.07.2012, 15:53

Z guete ich ja, dass mers repariere cha. Wenn mers richtig macht, ischs stabil ;) für mich passts 8)

23

30.07.2012, 23:52

Jo das isch e Super Sach. Isch i de USA scho sit 2johr Trend. I jedem Forum Wo ich bi isch das momentan Thema nr1.
Plastidip chasch günstig us England bestelle, zahlsch ca 300.- und Cha fast jede selber spraye.
Isch hält viel rauher als Lack und nu Matt gseht guet us.
Günstigi Alternative zum Foliere aber kein Verglich zu Lackiere.

Fals öpert nö es testfahrzüg suecht, ich stell Mini corvette gern zur verfüägig...
:314:

GEPAL

Anfänger

Beruf: Carrossier Lackiererei

• Nachricht senden

24

31.07.2012, 22:03

top bude:

Auto Hauser in Zofinge.. ich bi nid vo dört aber si si ächt top. Spengler-, Lackierer- und Folierarbeite..

http://www.hauser-ag.ch/home-003-00-de.htm

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »GEPAL« (31.07.2012, 22:04)

25

06.08.2012, 16:06

Macht die Polizei bei Nutten auch eine Halterabfrage?

b-w-tuning

Fortgeschrittener

Beruf: Autoverschönerer

• Nachricht senden

26

06.08.2012, 22:05

Also cih würd jetzt nie mis auto mit so Folie-Spray behandle de chasch gad e normali Spraydose neh und was mache. Mer seit ja nid am falsche Ort spare.
Zahle lieber chli meh defür isches Pärle ;-)

Sissach ich chume nechst WEEK ;-)
:315: Opel Vectra B V6 Fahrer :315:

27

07.08.2012, 13:24

Zitat

Original von GEPAL
top bude:

Auto Hauser in Zofinge.. ich bi nid vo dört aber si si ächt top. Spengler-, Lackierer- und Folierarbeite..

http://www.hauser-ag.ch/home-003-00-de.htm

Also mich het de Hauser nid überzüügt. Ich han en Peugot aglueget. Die händ nid ei boge ganz gmacht. Überall händs e kante gmacht. Me hets nume gseh, wenn mer id nöchi isch. Ich han denn gfogt werum sie nid um die kante ume send. Antwort: Die Folie dörf nid zvell spannig druffe ha, sösch risst si oder lot irgendwenn lo gho.