Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

61

22.06.2012, 19:22

Zitat

Original von aspidelaps
praktisch jede schwizer wo es hus het, het en kredit, und do sait kei mensch was... aber bi 30-40`0000 fränkli für es guets auto, empört sich jede zweit drab....!

Dass Hypotekarzinse tüfer sind als jeni vo de Bank weiss jedes Chind, also macht das Sinn, en Kredit met 18 ufneh macht hingege gar ned Sinn. EN Hypothek het en langi Laufzyt also fallt sie ned so es GWicht wie en Kredit, wo hingege bemene 18 jährige jede Franke zwei mal umdreit wird ;)

Es Huus chauft me ja au ned met 18, me chaufts denn wenn me Prespektive gseht.
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

Mandos

Fortgeschrittener

Beruf: Interieur Sägesser AG

• Nachricht senden

62

22.06.2012, 21:47

Und vor allem weme eigekapital zur verfüegig het, wo dr nur chasch erarbeite wed sehr guet verduensch oder ke kredite zum abzahle hesch hehe
Don't take life 2 serious.. you'll never get out of it alive..

63

22.06.2012, 22:53

Also ich han mir als 1. Auto es E36 Cabrio kauft, en 328. Sorry a alli BMW Fahrer wo sich jetzt müend schäme wil ein junge Schnuderi meh miteme BMW umefahrt... ;) .. dued mir jetzt also scho huere leid.

Wenn ich vernünftig wär het ich mir das Auto nöd kauft. Wil ehrlich gseit isch das Auto, obwohl scho 15 Johr alt, glich irgendwie chli über mine Verhältniss. Han so ziemlich alles gsparte Geld zäme kratzet und mir en unverbastlete E36 kauft.
PS: D'Versicherig isch schweineteuer, chani Dir säge. Und das isch en 328, kein 335.

Jetzt no zu dene Vorurteil. Ich mues mit dem Auto niemerdem öbis bewiise, im Gegeteil. Het no vor zwei Johr nöd im Traum dra denkt en BMW z'chaufe. Aber mitem wachsende Interesse für Autos han ich mich eifach langsam afange für die Marke interessiere. Und fast jede het mir gseit ich söll kein E36 chaufe. Unter anderem wil hauptsächlich üsi Fründe usem Oste, oder wie ihr die nenned, mit dene Autos umefahred.

Han mir glich eine kauft und han au vor de wiiterhin z'pflege, im Winter evtl ine Garage stelle. Eifach wil ich Freud han a dem Auto, anderi würed ihn vlt als e alti Chischte bezeichne, isch mir egal.
Und logisch fühl ich mich "cool" i mim Auto, ich bin extrem stolz druf. Aber söll mir eine do ine säge das er das nöd isch. Mir sind alles Autofreaks und Autos sind für üs jetzt halt es Statussymbol.
Chan mir jetzt ehrlich gseit au nöd vorstelle, dass ich mis erste Auto grad scho zämelegg oder irgendwie ständig e Büüle hol. Bin eig. sehr vorsichtig. Aber das behauptet wohrschinlich jede (18jährig). :P

Mini Empfehlig: Los do uf üsi erfahrene Lüüt im Forum und pass chli uf mit soviel Geld i dem junge Alter. Ich empfehle Dir halt en E46, wenn Dir de E36 nöd gfallt. Schöns, ziitloses Design. ;)
solo sangallo

Mandos

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

64

23.06.2012, 00:10

Also für mi isch mis Outo i erschter linie Lideschaft, u kes Statussymbol.
Das angeri villecht eme Auto nocheluege isch schön, aber lang nid dr Grund wiso i mi fr das oder jenes Auto entscheide.

Lue dr Astrag a, und sin Astra.
Er isch extrem Stolz deuf, aber chamer nid vorstelle das es fr ihn houptsächlich es Statussymbol isch.

Und mr hei nie gseit e Junge sell KEI Bmw choufe.. Sindern us 18 Jährig villecht nid gra en 335i.
U zwar wells us üsere Sicht pinlech isch, wen er voht afo langsm geld verdiene u denne afoht en Kredit abzahle fr nes relativ türs Auto.
Und es Auto wo haut 80000.- np het, u e 18 Jährige fahrt drmit ume passt nid so ganz.. Aber es
Wenis hät vermöge hätis warschinlech o gmacht. Aber eher dr 330i coupe e 92 mit 280 rössli. Langet förig gnue

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Mandos« (23.06.2012, 00:13)

AstraG

Meister

• Nachricht senden

65

23.06.2012, 09:04

Zitat

Original von Mandos
Das angeri villecht eme Auto nocheluege isch schön, aber lang nid dr Grund wiso i mi fr das oder jenes Auto entscheide.

Er isch extrem Stolz deuf, aber chamer nid vorstelle das es fr ihn houptsächlich es Statussymbol isch.

Chani der nur zuestimme. Ich ben stolz druf und freu mi jedes mal mis Auto dörfe zgseh und de Zöndschlüssel dreihe. Ich fahren ja relativ selte aber ich ben eine wo zwar gern an Treffe gaht (-> aber um mit de Lüüt rede) aber widerum Bahnhofsplätz midet oder au dMusig lisliger stellt a de Ample welis ned nötig han.

Anyway, mir drifte ab. Fakt esch, ich ben au froh het min Vater mir es Beginnerauto mit 101Ps kauft, han dennoch met dem Auto gnueg Seich chönne baue.

En anderi Story am Rand, ich hans Billet 3 Mönet früsch gha und han am Vater sin M5 mal us de Garage entwendet wo er e de Ferie gsi esch und ben uf Dütschland ufd Autobahn goh drucke. Spitze hani 250 gha und Durchschnitt irgendwie be 190. Woni dehei gsi ben hani vom Vater en Monet Fahrverbot becho, ich has ned verstande. Mer esch ersch spöter klar worde wie gfährlech die Aktion gsi esch.
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

66

23.06.2012, 09:51

Zitat

Original von Mandos

Statussymbol isch vlt falsch usdruckt. Aber ihr wüssed was ich meine. 8)

Zitat

Original von MandosUnd mr hei nie gseit e Junge sell KEI Bmw choufe.. Sindern us 18 Jährig villecht nid gra en 335i.
U zwar wells us üsere Sicht pinlech isch, wen er voht afo langsm geld verdiene u denne afoht en Kredit abzahle fr nes relativ türs Auto.
Und es Auto wo haut 80000.- np het, u e 18 Jährige fahrt drmit ume passt nid so ganz.. Aber es
Wenis hät vermöge hätis warschinlech o gmacht. Aber eher dr 330i coupe e 92 mit 280 rössli. Langet förig gnue

Ich wöt Dir au gar nöd widerspreche.
solo sangallo

Mandos

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

67

23.06.2012, 10:55

I wet no es Argument zuefüege wisos ke 335i müesst si.
I ha itze en m3.
420 ps.
Dörft mr aber gloube: ab dem Tempo wo dr m3 eme angere Auto drvo fahrt (bi glichem gwicht u sege mr 350ps) hesch dr Uswis scho weg, u i rede vor Autobahn.
I cha mitm nidemau recht eme neue sti drvo fahre grad us.
Woni dr 335i ha kha hani das o teschtet, und uf 100 isch dr 330i fasch glich schnell.

Fazit: wen performance wosch uf Schwizer Strass, u din Grüene L nochli phalte bzw dr Uswis, de
Langet en 325 oder 330 laaaaang.. Well dir fahrt eh öbbe nie wer drvo.

Und no was wo mr en Rennfahrer het gseit woni 18bi gsi:
Es chunt oft chum ufs Auto druf a, sondern ufe fahrer.

Grad us cha (fasch) jede gas geh.
Aber lue au die sport chärre a wo dr d Stass versperre wes kurvene het..

68

23.06.2012, 18:09

Isch de Untersched vom Spass, em Power und so sehr gross zwöschemene 325 Carbio und Coupe Baureihe E46.. ???
///M POWER!

Mandos

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

69

23.06.2012, 18:27

Nid sehr, aber emel i merkes. Am beschte geisch das cabi go probefahre!

Elliot

Schüler

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

70

23.06.2012, 18:36

Cabby isch haut eifach im Winter blöd. Höchstens du hesch es Hardtop...
Natürlich bin ich gegen Rasen auf der Autobahn! Wer soll den scheiss mähen?

71

23.06.2012, 18:59

dänkemol währed em wenter wird mis baby eh i de garage blibe ;)))
///M POWER!

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

72

23.06.2012, 20:58

Zitat

Original von AstraG

Zitat

Original von aspidelaps
praktisch jede schwizer wo es hus het, het en kredit, und do sait kei mensch was... aber bi 30-40`0000 fränkli für es guets auto, empört sich jede zweit drab....!

Dass Hypotekarzinse tüfer sind als jeni vo de Bank weiss jedes Chind, also macht das Sinn, en Kredit met 18 ufneh macht hingege gar ned Sinn. EN Hypothek het en langi Laufzyt also fallt sie ned so es GWicht wie en Kredit, wo hingege bemene 18 jährige jede Franke zwei mal umdreit wird ;)

Es Huus chauft me ja au ned met 18, me chaufts denn wenn me Prespektive gseht.

so so, aber ob 1000.- für es hus zahlsch oder für es auto esch schnurzpiep egal! 1000.- sind 1000.-...... ;)
im gägeteil, es auto esch sogar no schneller zahlt als hüsli...
oser du chaufsch der grad en veyron oder so, den gsehts weder anderst us......
und warum söt me 18 jede rappe 2x mol dreie???
es git au familie wo ihri chind chli witer als nur bis 18 unterstütze.....
ich persöndlich han jetz au nie gross geldsorge gha, weder met 12,16 no met 18 oder so. neus auto vor tür becho, wohnig,und met 21 chöne s`hotel in laax übernäh und mis eigne geld verdienne.

nur wel me da "vielleicht" selber so erläbt het, heisst da no lang ned das es jedem andere au so muess goh! ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

Elliot

Schüler

• Nachricht senden

73

23.06.2012, 21:16

Steudi nid so a.... Fürnes outo hesch no schnäu mau z gäud zämegspahrt. Spahr mau fürnes huus.

AstraG

Meister

• Nachricht senden

74

23.06.2012, 21:28

Sorry aspi du machsch di grad mega lächerlich...denk mal chli witer als vor de Nasespitz......Wertverlust, Relevanz, persönlechi Aspekt und und.....

Bös gseit, du besch da en grossi Usnahm....98% e de Schwiiz chunt keis Auto und Hotel vord Füess gschisse über.... ich mags dir gönne aber das Glück hend die wenigste.

*** back to topic ***

Zitat

Original von Shanis

Elliot

Schüler

• Nachricht senden

75

23.06.2012, 21:50

Edit: i sött gloubs besser mitläse^^ sorry;)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Elliot« (25.06.2012, 12:22)

aspidelaps

--alpenpirat--

• Nachricht senden

76

23.06.2012, 22:50

98% esch massiv übertriebe.
ich kenne sehr viel lüt wo ihre elterebetrieb übernoh händ,oder sicherlich wänd/wärde übernäh!
meh han ich au ned gmacht. ;)
aber da esch au ned s`thema...

wertverlust hesch bi allem!
und de threadstarter wot es gebruchts auto kaufe,grösst velust esch do scho weg.
wen er da auto die nächschte paar johr fahrt esch doch da egal! den het sich da längstens uszahlt,und er het no was cools vor de tür stoh !
vellecht werd en in 1-2 johr nach de lehr en super job ha, und den esch da doch erst recht alles kei problem!
klar, zämeschiesse darf en ne ned grad, da wär blöder...
aber, "ich" han of mis neue auto ufpasst wie blöd! dem het keine dörfe z`nöch cho,drin esse,oder so sache. ;)
ich gseh da of jede fall ned so eng....
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

Mandos

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

77

24.06.2012, 19:12

Aspi do bisch Du scho e Usnahm.. Nidemau jede 2 hets eso wie Du.
I ha s Gschäft o überno.. Aber mit 0.00 .- ufm Konto.
Schaffe wie gatört, ha nie meh aus 3 Wuche Ferie, u ha mis erschte Outo über2/3 müese selber chönne zahle. Das isch scho supwr gsi, aber o eher d ausnahm

aspidelaps

--alpenpirat--

• Nachricht senden

78

25.06.2012, 02:09

mandos, ich han au genau darum es gschäft übercho, zum "mis" geld verdienne!
han 13 feriewohnige und 23zimmer selber putz, scheisse vo irgendwelche touris us de wc kratz! ja tatsach, wel ich ned gwösst han ob mer en putzfrau chan leiste, und wo mer sie han chöne leiste esch da dumme ding den lieber goh stämpfle! ta, so chans goh.....
bin genau so wie du(vermuet ich jetz eifach mol), jedi nacht stundelang wach im bett gläge wel ich ned gwösst han wie ich die rechnige vo dem ganze verdammte hus söl "selber" zahle! mer rede vo rechnige vo ca 20`000.- ufwärts jede monat!
klar, ich han den au guets geld verdiennt, da esch tatsach. und sicher au wiederum meh als gnueg vorteil gha, viel boarde, ferie usw usw;)
aber glaubet mir, ich werd dert glich mängs mol lieber goh schaffe für mini 5000-, und defür am wocheend frei gha und in usgang gange!
ich han genau so verzichtet of vieles, defür halt viel anders gha..... ;)

und dass mer da mit dem auto au grad no klarstelle!
der saxo het 30.000.- (met jenste zuesätz)kostet, esch also au ned alli welt gsi..
aber hey, ich bin met 18 huere stolz gsi of die chischte!!!
und han da ding no hüt und bastle an ihm ume... sind zwüschezitlich scho 12johr, ud ich wörd mol meine da het sich meh als uszahlt!!
und warum söt me an me junge die freud au ned mache?
was esch do dra immer so falsch!
immer heisst du schiessisch ne eh grad zäme,und blabla.. bin ich den so guet, wel mir esch da ned passiert.. ;) ich han ne den erst mit 24zämegschosse und halt au weder gflickt.......
au met 18 cha me verantwortig zeige, sicher eschs aber nid immer so eifach wie höt met 30 ig.und sicher verstoht me au ned immer alles so guet wie höt..
aber hey, früher het meh met 18ghürotet und den kinder of d`welt gstellt! paar johr spöter es hus kauft usw usw...
do rede mer vom lächerliche 40`000- kredit!
mich nervt eifach da ewige gschnorr vo die junge chöne nüt me höt...
me traut dene jo au nütme zue, keis wonder chomes so use wie wens us zucker sind..
ich chönt mi jetz no ewigs drüber nerve, aber ich glaub die meiste händ verstande was ich meine..... und süscht halt ned, au egal.....
esch eifach mol en asicht vonre andere site, oder wie me dem au immer wot säge...

so und wen jetz no öper meint er wöl mit mir über da diskutiere!
mis pn het no viel platz! wel ansich esch da eigentlich nüt für dä thread.....
der jung wot es auto kaufe, ned ich(ich hets scho gmacht)!;)

guet nacht mitenand
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

79

25.06.2012, 09:35

hei, das isch völlig falsch. Die junge hüt werde emmer früener riifer, wells emmer meh leischte müend (lol, wie das töönt, bin selber au "ersch" 25). Mini fründin isch lehrerin, und weni gseh was die ir primar jetzt müend chenne, tschau läbe ich fürner met mine Wölfli-Ufsätz :D

Jedefalls beachtisch du 2 Sache komplett falsch.
Hypothek ufnes Huus & Grundstück isch TOTAL epis anders als e Kredit ufnes Auto.

1. Wenn s huus ned grad mitere Gas-Explosion id Luft jagsch, werd das uf alli ewigkeite mit em Grundstück en Wert ha. (d.h. chasch es au no I 20 Jahr guet verkaufe well, Land et emmer wert).

2. E Hypothek isch günschtig en Kredit huere tüür, und füre 18 jährige wo well es auto koufe no tüürer! genau well epis met langfrischtigem Wert dem "Kredit" hinterleit isch. Chasch ja mal go afrage ob sie der au e langfrischtigi hypothek mache für es auto wo nach 5 jahr no 20% vom Wert

und es gaht bitteschön ned da drum dass en Neulenker ned chan autofahre! sondern daser eifach noni so vell erfahrig het. guets biispil ... jede wo im Aargau/Züri sacho länger Autofahrt weiss, dass es am Morge nach em Baregg uufstaut. Darum beni au automatisch emmer vorsichtig derte. und mer isch vor eppe 1 jahr en neulenker hinde ine tätscht. Ned weller ned chan bremse, sondern well er ned demit grechnet het, dasses derte stau het.

genau s gliiche mit Blitzchäschte / Abstand / etc. das choschted alles.

Es get emmer biispil wo guet verlaufe. ..... Nur wells gsundi 80 jährigi git wos läbelang marlboro rot graucht hend, heisst das no lang nid da rauche guet isch. Alles usnahme ...

Er het eus da gfraget, weller offesichtlich bedenke het, oder no fremde rat will bizieh ... s positive a somene auto isch em ganz und gar klar ... aber es isch au eusi verantwortig in druf hiizwiise, daser EBBE GENAU WIE DU, chennt mengisch schlafloosi nächt im bett ha und sich denke "wie zahli nur die chischte nächscht monet" ... mir isches doch prinzipiell gliich was de Pete schlussendlich macht! aber ich well em au klar mache, dass es nid nur einisch 30'000 CHF sind ... sondern mit em kauf en rechti bürd ufschultered wird.

Ich bin selber raucher und segem junge machs um himmels wille ned, wells eifach en riise dräck isch. und s glliche sägi au wegem auto ... machs ned: Well als Junge wellsch emmer weder was anders und drum spaar dis geld zum der au no anderi träum z erfülle wo bald chemed ... Reise / Uuszieh / Studiere / nach de lehr es halbs jahr lang umefuule und arbetslos sie / eifach sinnlos 400 Stuz versuufe ohni schulde / etc. ..... eifach epis für s läbe met all de tummheite wod no wellsch und wersch mache und die tummheite sind geil und werde der länger bliibe aus s erschte auto ...

Ich weiss jo wies früener gsie isch ... wo ich mini chischte gfahre bin ... hend mini kollege Alfa GTI / Nissan Z350 / Golf GTI / Mini Cooper S und sogar eine en M3 (de blächt hüt no) gha .... aber id ferie bini emmer mit mine "ÖV"-Kollege ... well d versicherig nunmal 800 statt 3000 koschtet het im Jahr ... und die 2200 differenz genau d ferie gsie sind :) en satz reife be mer grad mal 150 CHF anstatt 1000 ... demit hani mer denn emmer en geile LapTop oder es neus trendy-handy chenne chaufe .... etc.etc.

2 Hend kredit ufgnah für ere charre (mit hilf vom vater) sind alli jetzt schuldefrei ... aber eres Fazit isch: "ich wür nie meh so vell geld usgeh füres auto als neulenker"

Es isch min Rat a dich: Chauf nid sones auto usser autos sind dini volli liideschaft und du bisch glücklich wenn di nächschte 5 jahr s auto dr mittelpunkt isch vor freiziit / hobby / etc.! de kolleg met em M3 jedefalls het emmerno en uhuere freud dra und das freut mich selber au! aber weni vo sine finanzielle lag ghöre, denne machi mer haut als kolleg au sorge, und gibe de tipp wiiter, dases di böös chan uf d schnurre litze.
en 8 Jöhrige Clio Sport macht au huere spass und choschted di en bruchteil ... denn chasch de erschtens au im Winter fahre!!!!!! und zwoitens hesch e tuusiger meh im monet zum go versuufe ;)

Dieser Beitrag wurde bereits 6 mal editiert, zuletzt von »icetealight« (25.06.2012, 10:00)

simiko

Fortgeschrittener

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

80

25.06.2012, 16:18

Mir tut langsam der Hals weh vor lauter Kopschütteln, was hier alles für nonsens gepostet wird.

Ist man heutzutage eigentlich ein niemand, wenn man mit 18 nicht mindestens 200 PS durch die Gegend fährt? Teure Karre, Markenklamotten, das neuste Smartphone, 6 Monate Australien, was muss man noch alles so machen, um "dabei" zu sein?

Erschreckend, was die Pfuderis schon alles wollen, und das mit einem Lehrlingsgehalt. Bleibt mal auf dem Boden! Ein 5000 Fr. Auto tut es allemal. Auch damit kann man sehr gut fahren und ist schnell unterwegs. Ich weiss, es ist eine bittere Pille. Aber eine fette Karre zu fahren ist teuer, auch wenn man sichs nicht eingesteht.

Zum Thema Schulden:
Es gibt nur 2 Situationen im Leben, bei denen man Schulden macht: Man baut ein Haus, oder man gründet ein Geschäft. Punkt.

Icetea: Ich gebe dir recht bei deinem Post, nur etwas stimmt nicht: Eine Immobilie kann durch aus Wert verlieren. Siehe Immobilienkrise USA. Dann bist du mit der Hypothek am Arsch.
Fuhrpark im Moment:
MR2 2.0L
Bimmer 4.4L E39

Hatte schon:
Audi 80 V6, Audi 100 S4 Turbo, Audi S6 V8, BMW 540iA e39

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »simiko« (25.06.2012, 16:21)