Sie sind nicht angemeldet.

21

20.04.2012, 09:01

Zitat

Original von shanis
Aber bittebitte denn mit echtem Carbon ...

Namal als Vergliich:

FAKE Carbon // REAL Carbon

ja häsch rächt... er wött ja uf d rennstrecki :P..

ABER wänn ma ECHTS carbon nimmt.. dänn söll ma au s ganze TEIL us carbon nä und nöd so billig laminiere....>> ma isch nöd besser als foliere, sondern hät eifach meh gäld usgä für ä verchleidig ;)

usserdäm choschtet ja folie glich viel wie echtcarbonlamination inkl lack und poliere .....*ironie*

22

20.04.2012, 09:02

Brauchst auch ein DTC dafür, damit du es prüfen kannst. Kann nicht jeder anbieten. Ich kenn eine Adresse die es anbieten können.
Haters gonna hate.

Haschiwu

Fortgeschrittener

• »Haschiwu« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Immobilien

• Nachricht senden

23

20.04.2012, 09:17

Zitat

Original von shanis
Brauchst auch ein DTC dafür, damit du es prüfen kannst. Kann nicht jeder anbieten. Ich kenn eine Adresse die es anbieten können.

Ja das esch wörklech en rechte unterschied...
Ja wott unbedengt uf d rennstrecki mit mim ps monschter XD
Wenn denn möchtis scho met echt carbon öberzirh wer na super wenn das öber zu 100% wör wösse öbs legal esh oder ebe ned... :)
Greez haschi
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat, es aufzuschließen.

don_pt

Fortgeschrittener

Beruf: Stv. Filialleiter

• Nachricht senden

24

20.04.2012, 09:38

also das z.b isch en carbonüberzug:

gesht minere meinig nah wie genau so echt us wie wenn das ganze teil us carbon wär. die firma wo das ahbütet chan dier es dtc guetachte defür geh und so chasch es ohni problem ihträge.

25

20.04.2012, 10:07

Wenns nume um Optik geit, eifach überzieh u luege dass me e Freigabe überchunt.

Wenns würklech um jedes Gramm geit, de muess me fasch es Teili us Carbon la härschteue. Das wird aber bi de meischte hie im Forum nid nötig sii.

Gruess

Haschiwu

Fortgeschrittener

• »Haschiwu« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Immobilien

• Nachricht senden

26

20.04.2012, 12:20

Zitat

Original von Haschiwu

Zitat

Original von shanis

Ja das esch wörklech en rechte unterschied...
Ja wott unbedengt uf d rennstrecki mit mim ps monschter XD
Wenn denn möchtis scho met echt carbon öberzirh wer na super wenn das öber zu 100% wör wösse öbs legal esh oder ebe ned... :)
Greez haschi

Könntest du mir dies per PN schicken? :)

und könntest du mir den Seitenschweller noch mit carbon bemalen:)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat, es aufzuschließen.