Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

09.04.2012, 17:44

Was mich am Strassenverkehr aufregt

So, ich muss mal Dampf ablassen:

Was zum Teufel ist mit dem Schweizer Strassenverkehr los in den letzten Tagen?

Musste heute 2x eine Vollbremsung machen um einem nicht reinzuknallen. 1x fährt mir so ein Affe ohne zu blinken, ohne zu schauen einfach vom Parkplatz auf die Strasse. Ein anderem Mal zieht eine am Stop von der Neben- auf dei Hauptstrasse.

Des weiteren wird in letzter Zeit immer weniger und weniger geblinkt. Gefühlt schaffen es noch knapp 10% den Blinken zu betätigen. Besonders am Kreisel.

Sorry, aber die Disziplinlosigkeit nimmt merklich zu und keinen scheints zu kümmern. Hätte heute ein paar Mal Lust gehabt einzelnen einfach ist Gesicht zu schlagen. In der Hoffnung, dass sie es dann begreifen.

Die Polizei ihr Augenmerk wieder mehr auf solche Geschehnisse richten.
Macht die Polizei bei Nutten auch eine Halterabfrage?

2

09.04.2012, 18:14

Ich gehöre ja auch nicht gerade zu den Vorbildsfahren und Erfahrung hab ich ja auch noch nicht wirklich sehr viel.
Allerdings muss ich dir da recht geben. Ich sehe das schon alleine an unseren Arbeitern wenn wir zusammen auf die Baustelle fahren. Wenn die die dritte Ausfahrt im Kreisel nehmen wollen wird einmal kurz links geblinkt mehr nicht.
Zudem blinkt mitlerweile wirklich kaum mehr wenn er den Kreisel verlassen will was sehr mühsam ist.

Hoffen wir mal das wird sich wieder bessern und die Polizei wird wieder mehr darauf achten das im Strassenverkehr alles mit rechten dingen vorsich geht.

3

09.04.2012, 19:02

Das im Kreisel fasch kes Schwein me blinkt regt mi au emmer tödlich uf !

Ju-52

Profi

Beruf: Gesundheitsbranche

• Nachricht senden

4

09.04.2012, 19:41

wennmer innerorts überholt wird vo Töfffahrer im 50-er und sälber scho fasch 60 het .

Oder wemer im kreisel isch und eim d velo fahrer eifach innedrucket so e meter vorem outo.

oder Fussgänger wo eim vore charre gumpet und wemer hupt oder se uf ihres fählverhalte ufmerksam macht den no so fräch grinse.

oder polizei wo eim de vortritt nimmt im kreisel ( oni blauliecht) :315:

oder lüt wo am fussgänger stöi und nid wüsse obsi jetzt übere wei oder nid und den ufzmau eifach loslaufe wemer wieder langsam afahrt.

@ D4xX6 jup si sötte ds ougemerk ou mau ufd fuessgänger richte wosech nid richtig verhalte , weu wenns tätscht isch e immer de mitem motor tschuld;)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (09.04.2012, 19:44)

5

09.04.2012, 19:50

naja vell schlemmer fend ech d Velofahrer.
Ich wohne imene 30er Quartier mit vill Füessgängerstreife und Stopp-Stellene.

Aber die verdamte huere Velofahrer haltet sech eifach an kein einzige Regle.
Do werd gfahre ond gmacht wie mer grad wott.

Han amigs als Fuessgänger nedmol me 1 Meter abstand zum Velofahrer wo henter mier durefahrt. Wenn ech stohblibe wör wöred die all i mech inefahre.
Aber ebe das innteresiert ja anschinend au niemmer bi de Polizei.
Es werd jo zumindescht nüt degäge unternoh.

SPACE-X

Schüler

• Nachricht senden

6

09.04.2012, 20:49

Das isch me au letscht Zit au ufgfalle.

Ich cha me au Vorstelle vo wo das chunt, Sit de Personefreizügigkeit hämmer immer meh Usländer uf eusere Strasse vorallem vo nördliche Nachbarländer, die nemed natürlich ihri Gepflogenheiten au i euse Strasseverkehr mit und färbt au ab.

Finds schad das die Entwicklich i die Richtig gaht aber isch woll nümme ufzhalte.

Mi mue immer no me uf de Huet si. i Junge Alter gaht das no guet aber i paar Jahre chamer nid au no für alli andere Autofahrer mitdenke.
Tigra C20XE + Astra H OPC

7

09.04.2012, 21:00

Chunt doch au no de immer stärkeri Ziitdruck bi allem dezue, wo gwüssi Lüt dezue verleited zum umefahre wie die grösste Vollmongos, anderi händ eifach sGfühl die ganzi Welt müess wiiche wens chömed, aber die gits ja scho immer.

Schlussendli chan ICH persönlich au nöd meh mache als so zfahre, wie ichs vo anderne Persone ufde Strass (egal ob zFuess, per Velo, Auto, Töff oder was au immer) au wür erwarte! Da gahts mer au nöd drum ob jetz eine 55 oder Strich50 fahrt, sondern ums Blinke, im Fiirabig au mal ufde Hauptstrass dene us de Nebedstrass de Vortritt zgäh, uf Fuessgänger z achte und und und.. Git doch au gnueg Lüt wo sich seged "Wenn de da vorne nöd blinkt, muess ich ja au nid" und so wiiter.

Ufzähle, weli Situatione all gfährlich sind muesmer ja nöd, mer gsehnds ja tagtäglich.
Wasi aber fasch am Trurigste finde isch, wenn Kinder am Fuessgängerstreife stönd und zahlriich dAutos durefahred, au wenn ich bereits mitem Auto ufde Gägespur im Stillstand bin und warte, bis de Gegeverkehr au endli mal ahalted dass die Person übere chan.
Bricht eim doch kein Zacke us de Krone, wennmer kurz e halbi Minute muess ahalte!
Bin ja nöd de grösst Kinderfan, aber ich finds soooo süess, wenns amel wartet bis würkli beid Autos im Stillstand sind und denn meeega stolz de Autos winked :D

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

8

09.04.2012, 21:38

jessy das bide chinde isch e frog vor erziehig , und die lueget ou alles ab was die grosse mache und wenn die sich nid richtig verhalte luege si das ou ab:(
drum im verkehr"slow down and take it easy" oder "shift down and take dem all"^^

9

09.04.2012, 21:46

ju, lies doch bitte min Bitrag richtig. Ich han nüt vome Fehlverhalte vo Kinder gschriebe, sondern vom Fehlverhalte vo Autofahrer.

s Wichtigst isch doch eifach, das mer sich immer vorig Ziit sött ihberechne wennmer en Termin het unds au susch lieber gmüetlich nimmt. Ich lahn mi no lang nöd abme Stau störe, gnau so wenig wenn mal es Auto zmitzt ide Strass langsamer wird und und und.. dLüt sind im Strasseverkehr eifach zu gestresst und hend zwenig Nerve für die viele Persone wos ufde Strass mittlerwile halt het. Susch gäbs kei toti Passante wo verkarred wärded, nur will irgenden Vollhonk en am-Fuessgänger-stehende-PKW muess überhole und de Passant mitschleift oder suschtige Scheiss. Ich warte oder bräms lieber eimal zviel als ewig grad überreagiere.

10

09.04.2012, 21:55

Zitat

Original von SPACE-X
Ich cha me au Vorstelle vo wo das chunt, Sit de Personefreizügigkeit hämmer immer meh Usländer uf eusere Strasse vorallem vo nördliche Nachbarländer, die nemed natürlich ihri Gepflogenheiten au i euse Strasseverkehr mit und färbt au ab.

SVP-Wähler? Die schieben doch immer alles auf die Ausländer? ;-)

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

11

09.04.2012, 21:57

i has scho gläse ;)
i mein nume das mir ältere semester es vorbild für di nachkommende verkehrsteilnehmer Si müesse.
"ich bremse auch für ... tiere"

GUIZ

Fortgeschrittener

Beruf: Logistiker

• Nachricht senden

12

09.04.2012, 22:42

hed öppis eg glaube das lid a de Ostere .... hei äuä ned aui d Eier gfunde :P

ha höt sett langem au weder e Nr ufgschrebe... :409: so öppis hani no nie erlebt wie de gfahre esch hedmi ufem Pannestreife rechts überholt und hed de voll überezoge nocher escher diverse andere ufghocket (Autobahn) au innerorts 2-3 Auto überholt med öppe 90 :506: de Fahrer esch öppe 40gsi rote Citroen Familiekombi :507:

schad hani d Carcam ned montiert gha :-(
TUNER gegen RASER

13

09.04.2012, 22:45

Zitat

Original von SEEdER

Zitat

Original von SPACE-X

SVP-Wähler? Die schieben doch immer alles auf die Ausländer? ;-)

Es sind meistens au immmer d Usländer! Sit de Personefreizügigkeit isch alles Bach ab.. nid nur ufde Strasse.

STRUJa

Schüler

Beruf: Schlosser

• Nachricht senden

14

09.04.2012, 22:49

E oma vor mir wo i de 80er 50 fahrt und sie dir de vogel zeigt und fluecht wen sie mit 70 überholsh findi tödlicher als eine wo ned blinkt -.-

Abr i hass es so wen am
Warte bish am kreisel und kei sau blinkt. Do fahri ie sheiss egal.
AUDI Turbo Fanatika

Transporter.

Ju-52

Profi

• Nachricht senden

15

09.04.2012, 22:49

muahaha de het dänk sir frou ds fausche uf doschtere gschänkt und isch jetzt uf der flucht^^
was schlimmer isch sit de flyer und offnige 50-erli die hei e blödi gschwindigkeit und mer chase nid mau guet überhole^^

Zitat

Original von GUIZ

ha höt sett langem au weder e Nr ufgschrebe... :409: so öppis hani no nie erlebt wie de gfahre esch hedmi ufem Pannestreife rechts überholt und hed de voll überezoge nocher escher diverse andere ufghocket (Autobahn) au innerorts 2-3 Auto überholt med öppe 90 :506: de Fahrer esch öppe 40gsi rote Citroen Familiekombi :507:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ju-52« (09.04.2012, 22:50)

GUIZ

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

16

09.04.2012, 22:57

Zitat

Original von Ju-52
muahaha de het dänk sir frou ds fausche uf doschtere gschänkt und isch jetzt uf der flucht^^
was schlimmer isch sit de flyer und offnige 50-erli die hei e blödi gschwindigkeit und mer chase nid mau guet überhole^^

Zitat

Original von GUIZ

jetz weisi au woner wohnt :308: Autoindex sei dank.. hedmi aber 1.- kostet :409: aber dä werd uf jedefall vo mer ghöre....
TUNER gegen RASER

STRUJa

Schüler

Beruf: Schlosser

• Nachricht senden

17

09.04.2012, 23:03

Zitat

Original von GUIZ

Zitat

Original von Ju-52

Zitat

Original von GUIZ

jetz weisi au woner wohnt :308: Autoindex sei dank.. hedmi aber 1.- kostet :409: aber dä werd uf jedefall vo mer ghöre....

Betriebe! :D :315:
AUDI Turbo Fanatika

Transporter.

Mandos

Fortgeschrittener

Beruf: Interieur Sägesser AG

• Nachricht senden

18

09.04.2012, 23:16

Het wer scho d Rennvelofahrer erwähnt ? :315: :315: :315: :315:
Don't take life 2 serious.. you'll never get out of it alive..

GUIZ

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

09.04.2012, 23:16

Zitat

Original von STRUJa

Zitat

Original von GUIZ

Zitat

Original von Ju-52

Zitat

Original von GUIZ

Betriebe! :D :315:

wär no e Idee :465:
TUNER gegen RASER

20

10.04.2012, 08:42

Jetzt vo die Moped-Saison wieder angefangen hat, finde ich das mit dem Nicht-Blinken absolut kriminell. Wenn einer vor mir ausserorts 50 fährt, wird er überholt. Wenn der aber nun links abbiegen will, bitte ich doch um den Blinker. Und da sehe ich das Problem. Sehe in letzter Zeit zu viele, die eben genau nicht blinken. Dabei ist es doch nicht soooo schwer diesen scheiss Hebel kurz runter zu drücken.

Die Faulheit am Steuer siegt.

Ich bin auch darum gegen viele dieser technischen Helferlein. Die Leute sollen sich nicht auf die Technik verlassen sondern auf ihr fahrerisches Können.
Macht die Polizei bei Nutten auch eine Halterabfrage?