Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

61

06.04.2012, 10:29

Ihr machet weder totali Fehlüberlegige:

Wieso mueme Nummere sperre! Luut Ussage vom Bsitzer esch alles legal also wür en gsperrti Nummere nur komisch übere cho. Ich häts ned andersch gmacht wenn ich gfilmet worde wär. Mini Nummere esch sowieso gsperrt em Autoindex.

Das ,,Wild@7,, esch so es Jugendteam. Vor und hinder de Kamera schaffe alles Laie. Dass de Kamerama ned alles perfekr macht chunt ganz guet übere, so machts en lockere Ihdruck.

Ned jede esch en Profi wie mer und kenne sech us metem ganze Fachchinesisch, also mueme das ganze so eifach wie möglech gstalte. Hät de RS-Fahrer ahgfange vo sim ECU-Tuning, Downpipe etc rede, benimer secher dasses bereits da inne Persone het wo nömme wöre drus cho. Genau so gahts scho villne mit LED, LSD etc. also muemes so eifach wie möglech gstalte.

Ich gseh das gar ned so, dass sie eus weder e de glich Ecke hend welle werfe. Sie hend en These widerleit und das usemne neutrale Ahsichtspunkt. Ich fends super.

Wo ich euch rechtig gebe, okey de Skorpion hät ned müesse si, aber hey SF hets ja au chli met Humor gnah. De Golf esch jetzt ned das super Tuningauto deför fendi het de Fahrer guet gredt. De Hummerfahrer hätti nochli bessers Schwizerdütsch chönne rede. Weg de Felge wod Moderatorin fragt ob sie schnell mache, fendi au ned schlecht... es esch en berechtigti frag wosech secher scho vell gfragt hend was Tuning eigentlech genau bringt und die rechtig Antwort esch gfalle.

Nemed doch ned emmer alles so negativ und bringet konstruktivi Kritik und ned eifach das und das esch scheisse.
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

steelheart

Schüler

Beruf: Service-Techniker

• Nachricht senden

62

06.04.2012, 10:47

Vilicht wär's ned schlächt gsi wenn d'moderatorin öpper debi gha het wo würkli druss chund. De het sie chönne chli understütze mitfachwüsse und ihre zeigt wo mer würkli die guete locations findet wo sich d'tuner treffed.
Deteil mit em sandro hani na guet gfunde, andersch di teil mit em Golf oder em Scorpion.
Ihre lockeri Art isch ja scho guet gsi, und au witzig zum teil. Wie wo sie bi de felge ganz erstuhnt bemerkt het, dass mer da ja durregseht..! :D
..:: Opel Vectra Caravan OPC ::..

63

06.04.2012, 10:53

Zitat

Original von AstraG
Nemed doch ned emmer alles so negativ und bringet konstruktivi Kritik und ned eifach das und das esch scheisse.

Liegt villicht dodrah, dass ich allergisch bi uf Journalischte, wil sie die Tuningszene sau oft is negative Liecht brocht het (also die Doku jetz nit, aber die vergangeni Dokus).
Drum bin ich ener en skeptische, wenn ich so öpis gseh :D

Ich sag jo nit, dass alles scheisse isch, gwüssi Sache sin halt doch überflüssig gsi und gwüssi Sache hän sie guet gmacht.
Wie gseit, bi allergisch uf Journalischte oder SF, schwierig sie ins positive Liecht zstelle :319:

Decent Tuning Style

"Es wird Wagen geben, die von keinem Tier gezogen werden und mit unglaublicher Gewalt daherfahren" - Leonardo da Vinci

Micha

Profi

Beruf: Logistikfachmann

• Nachricht senden

64

06.04.2012, 11:05

Die söll mal am ne Mittwoch is Schützehuuuus z wange ar aaare cho xD

Im grosse u ganze isch de Biitrag nit mal so schlecht gse.

a die Wo immer nur deu Mekere.... Wiso händ ihr euch de nit gmolde u gseit ja, chunsch mich cho filme ?

währi velech besser als immer nur dumm z motze...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Micha« (06.04.2012, 11:10)

GUIZ

Fortgeschrittener

Beruf: Logistiker

• Nachricht senden

65

06.04.2012, 11:15

luege selte TV (vorallem SF) :P trotzdem hani die andere par Sendige gluegt vo wild@7 wo de Ufruef gsi esch, ned dases weder heisst mehr motzed über öppis wome ned kennt.. esch mues sege si nedmol schlecht... meh gsed i de andere Videos dases im Konzept esch das d Moderatore wenig ahnig vom Thema hei do drus geds jo au intressanti Froge för die Zueschauer wo gar ke ahnig vom Thema hei und so wird au s ganze lustig und chund besser übere...
TUNER gegen RASER

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »GUIZ« (06.04.2012, 11:24)

GUIZ

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

66

06.04.2012, 11:23

Zitat

Original von Micha

a die Wo immer nur deu Mekere.... Wiso händ ihr euch de nit gmolde u gseit ja, chunsch mich cho filme ?

du wärsch au no eine vör vor d Kamera gsi :P

eg be sowiso z schüüch vör vor d Kamera :466:

aber d Vorschläg före guete Brecht hani der Dame gscheckt aber Antwort chame vo Medie jo leider ned erwarte, wimes i mim erste Post gsed :409:

ps: das wär mi Vorschlag gsi för d Scene ines ,,bessers,, Liecht z stelle :408:

Hallo,

wie du im Beitrag siehts ist die Presse nicht so beliebt in der Scene,durch die oftmals schlechte Darstellung der Scene....

ich kann dir jedoch empfehlen wenn für die Sendung Tuner gesucht werden am besten mal an ein Tunign Treffen oder an eine Messe zu gehen dort gibt es viel mehr Möglichkeiten für eine tolle Berichterstattung statt nur eine Person vorzustellen.

jedoch ist der Termin ja sehr kurzfristig ....

Anfang Mai wäre in Deutschland am Bodensee eine der grössten Tuningmessen von Europa das wäre doch mal was für ins Schweizer Fernsehen

Lowrider Shows, Miss Tuning Wahlen , Drift Shows, Tuning Clubs, Weltpremieren usw

http://www.tuningworldbodensee.de/

und alles rund ums Tuning unteranderem sind da auch viele Schweizer Aussteller / Clubs anzutreffen dort könnte ich mir gut vorstellen dass es für eine Sendung genug zu filmen geben würde :308:
TUNER gegen RASER

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »GUIZ« (06.04.2012, 11:26)

Lynn

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

67

06.04.2012, 11:30

Has etz au nöd so schlecht gfunde, d message isch mer ned ganz klar uf was das usega söll mit dene interviews... s fazit isch gsi tüüf, breit und luut.
dass s auto meh putzt wird als gfahre mitem pferd riite z vergliche, warum ned. s pferd staht die meist ziit au nur ume und frisst und schisst und mues pflegt werde...
i zwenzg minute chasch ned soviel zeige.
familiekutschene tuned ihres auto mit babychleber...
und das stopp schild übergset mer wen eim s fernseh filmt, hm? ;)

I am whatever you say I am, if I wasn`t then why would I say I am?

Micha

Profi

• Nachricht senden

68

06.04.2012, 11:37

Zitat

Original von GUIZ

Zitat

Original von Micha

:308:

HaHa mit was ? mitem Volvo woni am ufbaue bin oder der Primera wo sit em ne jahr am umbaue isch ? xD

GUIZ

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

69

06.04.2012, 11:58

Zitat

Original von Micha

Zitat

Original von GUIZ

Zitat

Original von Micha

:308:

HaHa mit was ? mitem Volvo woni am ufbaue bin oder der Primera wo sit em ne jahr am umbaue isch ? xD

ja do hättesi scho öppis gfunde zb e Reportage ,,der längste Umbau aller Zeiten,, :368:
TUNER gegen RASER

Micha

Profi

• Nachricht senden

70

06.04.2012, 12:01

Fagant.....

Mario_GT

Fortgeschrittener

Beruf: Fiat Alfa Lancia Mech

• Nachricht senden

71

06.04.2012, 12:45

Im grosse und ganze nöd schlecht.. I hami au gmolde gha und sie hend welle zu mir id Garage cho nu hani gfunde seg die falsch Location.. Aber das wer nochli besser gsie als irgendwo innere Stützliwösch... Aber sie hend sich müeh geh :D
Fiat Ferrari in aussergewöhnlicher Tarnung :)

72

06.04.2012, 20:09

Oh man isch de Alfa mit de Flügeltüre hässlich!

Suscht find ichs au ned schlecht, bis uf die "Tuning" Gruppe im Industrie gebiet!

Top Secret

Fortgeschrittener

Beruf: Top Secret

• Nachricht senden

73

06.04.2012, 21:13

Läck isch dä Bitrag eifach widermau nur schlecht gsi :D :D :D
....Neid ist die aufrichtigste Form der Anerkennung....

74

07.04.2012, 08:47

Ich find den Beitrag klasse - insbesondere die Moderatorin - hat keine Ahnung von der Materie und stellt rotzfrech ihre Fragen die zwar teilweise extrem doof erscheinen (beispielsweise wegen den Rädern am Hummer) oder aber dann so Fragen, welche die Protagonisten dazu nötigen ein wenig mehr über Sinn und Unsinn zu überlegen..

Und die welche meckern: Ich schliesse mich meinen Vorrednern an - wieso habt ihr euch nicht gemeldet?

Top Secret

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

75

07.04.2012, 13:19

Zitat

Original von SEEdER
Ich find den Beitrag klasse - insbesondere die Moderatorin - hat keine Ahnung von der Materie und stellt rotzfrech ihre Fragen die zwar teilweise extrem doof erscheinen (beispielsweise wegen den Rädern am Hummer) oder aber dann so Fragen, welche die Protagonisten dazu nötigen ein wenig mehr über Sinn und Unsinn zu überlegen..

Und die welche meckern: Ich schliesse mich meinen Vorrednern an - wieso habt ihr euch nicht gemeldet?

Wieso soll man sich denn melden, wenn schon die Moderatorin so extrem schlecht ist?
Ich meine, sind wir mal ehrlich, 98% wird eh nie so im Fernseh übertragen wie es aufgenommen wurde.
Ist in jedem Tuning Magazin dasselbe.

Das geilste ist ja der Fiat der Frau oder der originale blaue Golf 4....
Was bitte ist daran TUNING? :D :D :D

Meine Fresse ist der Beitrag wieder schlecht :D

Micha

Profi

• Nachricht senden

76

07.04.2012, 17:23

Zitat

Original von Top Secret

Zitat

Original von SEEdER

Wieso soll man sich denn melden, wenn schon die Moderatorin so extrem schlecht ist?
Ich meine, sind wir mal ehrlich, 98% wird eh nie so im Fernseh übertragen wie es aufgenommen wurde.

Sorry aber IIIbildig isch o e Bildig....

Was heist für dich Tuning ?

Zitat

Mit Fahrzeugtuning (abgeleitet vom engl. to tune) bezeichnet man individuelle Veränderungen an Personenkraftwagen, Motorrädern und auch Lastkraftwagen, die dem Zweck dienen, die Leistung oder die Fahreigenschaften zu verbessern oder auch das optische und akustische Design zu ändern.

Au e Skorpion chan Tuning sie, Tuning isch Individuel...

Und as d Moderatorin kei Ahning vo dem züg het machs i mine Auge spannender für lüt wo au kei ahnig hei der vo

Was bringts wenn eine seit i han e Kompression vo 6 bar, und e verdichtig vo 9:1, chan aber uf 12:1 verdichte...

chegget doch kei normal mensch...

AstraG

Meister

Beruf: Student Maschinenbau

• Nachricht senden

77

07.04.2012, 17:37

Zitat

Original von Micha
Was bringts wenn eine seit i han e Kompression vo 6 bar, und e verdichtig vo 9:1, chan aber uf 12:1 verdichte...

bravo :)
________________________________________________________________________________________________________________________

Zitat

Original von Shanis
Oder din Kompressor erzügt es Hochdruckgebiet und laht schnell mal all Wolke verschwinde.... 8)

Top Secret

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

78

08.04.2012, 06:52

Zitat

Original von Micha

Zitat

Original von Top Secret

Zitat

Original von SEEdER

Sorry aber IIIbildig isch o e Bildig....

Was heist für dich Tuning ?

Zitat

Mit Fahrzeugtuning (abgeleitet vom engl. to tune) bezeichnet man individuelle Veränderungen an Personenkraftwagen, Motorrädern und auch Lastkraftwagen, die dem Zweck dienen, die Leistung oder die Fahreigenschaften zu verbessern oder auch das optische und akustische Design zu ändern.

Au e Skorpion chan Tuning sie, Tuning isch Individuel...

Und as d Moderatorin kei Ahning vo dem züg het machs i mine Auge spannender für lüt wo au kei ahnig hei der vo

Sorry aber wenn ä Bitrag wosch bringe über Tuneti Fahrzüg u ner fingsch keni Lüt u steusch e originale Golf 4 ine wo LED-Kennzeichebelüchtig gmacht het....
Wie lächerlich isch das de?

Simer ehrlech, dr einzig würklech tunet Chare isch dr ALFA gsi....
Aus angere ( Dr Ami Schlitte, Focus RS, Golf 4 u dr Fiat) si aus normali Outos gsi....

Klar isch dr RS nid wüescht, u dr Ami Schlitte Hammer gsi, aber z Thema TUNING isch eifach völlig Fähl am Platz.

Und isch ja logisch redet niemer vo Downpipes, 200 Zellers usw....wieso ou? De wär d Polizei scho dranne...;)

Und Tuning isch i demfau dini Asicht, das wo zb für mi dr Ju macht, isch zwar aues schön säuber gmacht, guet und rächt, aber es isch für mi Baschtle u het nix mit Tuning z tüe....
U e Chläber ufenes Outo chläbe isch für mi kes Tunets Outo :D

Micha

Profi

• Nachricht senden

79

08.04.2012, 21:01

I gses... s isch sinnlos hie.... schad

Ju-52

Profi

Beruf: Gesundheitsbranche

• Nachricht senden

80