Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

21

27.06.2011, 16:36

Echli? das Teil het fasch 250'000km uf de uhr und isch 13 jährig...

s einzige wo do zahlsch isch zuebehör, und das chasch normalerwis nie verrechne...
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

22

27.06.2011, 17:02

vorher heds gheisse ech sell ned so uf d km luege...
///M POWER!

Heavens

Profi

• Nachricht senden

23

27.06.2011, 17:21

aber wenns auto baujahr 1998 isch, 250'000km het und du praktisch nur nos zuebehör zahlsch isches en witz.

git en hufe site im internet wod chasch de restwert berechne, also de aktuelli marktwert. de bmw het vermuetlech en wert vo knapp 1000.- , de rest isch eifach nume zuebehör wo blechisch...
Eat, Sleep, Shift.

24

27.06.2011, 17:30

baujahr ist 91

kannst du mal eine posten? bitte
///M POWER!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Pete« (27.06.2011, 17:32)

TSCHiWiK

Fortgeschrittener

Beruf: Fahrzügschlosser

• Nachricht senden

25

27.06.2011, 18:25

also mer gfallt er no ganz guet für serst auto... denk isch en gueta pries wen echt alles so gmacht isch vu wega service und tuning itreit tip top grad neh...

glaub am häwen nöd alles...;)
MFK vorfühera...2013? Hmm...

Heavens

Profi

• Nachricht senden

26

27.06.2011, 18:52

lueg, du muesch mers nid glaube, i han jetz 3 jahr bime autoimporteur gschaffet. wenn marktwert vu dem bmw aluegsch (250'000km, verbastlet, gli mol 20 johr alt) denn chunsch uf gueti 1000.- de ganzi rest zahlsch nume zuebehör, und das chasch normalerwis nie verrechne. das isch en tatsach.

schön ischer sicher, und guet zwäg vermuetlich au, aber rein nach zahle isch das auto um gueti 2000.- ztür...
Eat, Sleep, Shift.

27

27.06.2011, 19:27

ech han jetzt betzeli gluegt es ged halt huere wenig agebot wo mer gfalled med wenig km und guete pris.... :/
///M POWER!

28

27.06.2011, 19:46

http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/…/w/an648417844/ hier auch top angebot doch auch mit einem haken.. kein serviceheft.. ach man schade...
///M POWER!

29

27.06.2011, 20:59

Also BMW ist sicher immer eine gute Wahl, zumindest für mich :D Nein, der E30 ist sicher nicht schlecht, aber wie man dir ja bereits gesagt hat, musst du halt einfach mit Aufwand rechnen. Du findest fast keinen mehr, ohne die bereits erwähnten Mängel. Zudem haben viele im Bereich der hinteren Stossdämpfer, der Reserverad-Mulde und der Schweller Rost.

Ich würde dir eher nen E36 ans Herz legen. Aber auch hier, der 320i ist eher lahm, daher am ehesten ein 325i oder 323i. Hier gilt aber auch, für nen Fahranfänger im Winter nicht gerade "ungefährlich". Wenn du Hilfe beim E36 brauchst, melde dich einfach bei mir. Beim gezeigten spricht für den Preis nicht viel dagegen. Am besten einfach mal anschauen gehen, ein Serviceheft sollte aber schon da sein.

Gruess

tschane

Fortgeschrittener

Beruf: Bauzeichner

• Nachricht senden

30

27.06.2011, 21:06

Aso weni mol zämäfasse, du suechsch än BMW, bisch in Usbildig innere BMW-Garage...als Mech denki mole.

Wiso frogsch du nid afach dini Mitarbeiter was Sie vo dim Wunschauto haltet? Diä söttet das doch am beste wüsse...
U au wenn du dir jetzt en 325 E30 ziehsch und ihn halt mol öbe muesch flicke, do däbi lernsch du als Stift am meisste, isch zumindest bi mer so gsi ;-) u wends en BMW isch häsch jo gad dReperaturaleitige u sSpez-Werkzüg au zur Hand u no Teileermässigung.

Vo wägä Fahrafänger, dVersuechig isch halt shco do wemer en charre mit Pfupf hät, aber wend dumm tuesch chasch au ohni witers en 1.0ltr Corsa id Schneemade setze . Meine Meinung!

Gruess Manu
Alle sagten: Das geht nicht.
Dann kam einer, der wußte das nicht
und hat's gemacht.

31

27.06.2011, 21:12

Da gebe ich dir recht tschane. Der Winter ist aber mit dem Corsa (Fronttriebler) ohne Dampf leichter zu überstehen, als mit nem BMW (Hecktriebler) mit etwas Dampf.

Ich kann da aus eigener Erfahrung sprechen. Ich möchte mein Sperrdiff nicht mehr missen :D

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

32

27.06.2011, 21:34

also himmeli....
es auto wo no guet 1 johr mfk het, im grosse und ganze ned so schlecht zwäg esch. esch glaub scho nochli meh wert als 1000.- .......
ich find da agebot vo dem wisse ned schlecht.
notfalls kriegsch da ding secher no für 2000.- weg, und no sitz usw secher au no 700-1000.- .
ich wörd dä of jede fall goh aluege!

bmw met 200tkm esch easy, die hebe no viel viel länger..... ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

Beruf: Polygraph

• Nachricht senden

33

27.06.2011, 22:03

han sälber en Winter lang en E30 gha (automatik, 2l).

Muen säge so als ersts auto ischer nöd überl, solangs nöd en z dicke motor isch.

S einzig ishc halt s sehr unberechenbare Fahrverhalte bi Eis und schnee.

han mine famals ine Strasseplanke inegfahre, willer dank fehlendem ESP und wäg automatik binere vollbremsig halt eifach vor sich hiigschlitteret isch.

und will ein schiiwerfer halt scho 600 stutz kostet, hanen dänn abgschobe und mer es billigers zweitauto gholt :D
untersteuern = den baum mit der front treffen | übersteuern = den baum mit dem heck treffen
PS = wie schnell triffst du den baum | Nm = wie weit reisst du den Baum mit

260 km/h? -> Zeit in den 5. zu schalten.

Heavens

Profi

• Nachricht senden

34

27.06.2011, 22:24

Zitat

Original von aspidelaps
also himmeli....
es auto wo no guet 1 johr mfk het, im grosse und ganze ned so schlecht zwäg esch. esch glaub scho nochli meh wert als 1000.- .......
ich find da agebot vo dem wisse ned schlecht.
notfalls kriegsch da ding secher no für 2000.- weg, und no sitz usw secher au no 700-1000.- .
ich wörd dä of jede fall goh aluege!

bmw met 200tkm esch easy, die hebe no viel viel länger..... ;)

ich säge jo, er isch sicher nid schlecht zwäg. aber bi dem alter und bi dere kilometer zahl, wenns 1x afang hörts nüme uf... denn chasch jedes teili afange wechsle..

aber wennen für 2000.- bechunsch chasch sicher nid vill säge... wenner denn 2 johr hebt chasch immer nochli spare näbebi...
Eat, Sleep, Shift.

35

28.06.2011, 08:46

ja ich frage den verkaufer mal ob er einen lift zu verfügung hat..
///M POWER!

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

36

28.06.2011, 09:39

Also mis erste Auto isch en E36er 320i gsi.
Die 150PS hend füre afang ämel glanget und s'Fahre het mer immer spass gmacht.
Bin knapp 3 Jahr mit dem umegrösslet, het am schluss knapp 230'000km uf de Uhr gha. Und wäred dere ganze Ziit hani genau ein Reparatur müesse mache (Kupplingsdruckzylinder).
Ich bin au nach wie vor BMW-Fan, mached zum Fahre eifach en heide Spass :-))

@heavens: D'Priise vo de BMW hebed sich doch relativ Stabil, au für die alte guezliu mit viel km. En E36er wo guet im Schuss isch und ab MFK isch, gsesch so zimlich gar nie für unter 2'000.- (km-unabhängig) müesstisch grad glück ha wennt so eine schüssisch!
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

37

28.06.2011, 15:59

Zitat

Original von crx_ed9
Also bimäne CRX han ich jetzt gar kei Schiss... Dä chasch eifach immer heize... Da passiert nüt...!!! Dä brucht das...
Die wo am beschte laufet, sind die wo immer gheitz werdet...

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

38

28.06.2011, 22:08

Was mer au immer unter "praktisch keine mängel" verstah chan ;-)
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

39

29.06.2011, 08:15

Zitat

Original von Mici
Was mer au immer unter "praktisch keine mängel" verstah chan ;-)

umso besser, wenmer den mängel findet het mer handelspielruum ;) wer es auto kauft ohni besichtigung isch eh selber gschuld, vorallem für de eher günstig priis ;)

Zitat

Original von crx_ed9
Also bimäne CRX han ich jetzt gar kei Schiss... Dä chasch eifach immer heize... Da passiert nüt...!!! Dä brucht das...
Die wo am beschte laufet, sind die wo immer gheitz werdet...

40

29.06.2011, 09:30

ja ist klar sollte man immer anschauen
///M POWER!