Sie sind nicht angemeldet.

curi83

Fortgeschrittener

• »curi83« ist der Autor dieses Themas

• Nachricht senden

1

15.06.2011, 22:22

Motorunterschied 120d vs 120i

Hoi mitenand !

Hüt hani es gspröch gha miteme Kolleg vo innere BMW Garage schafft. Han interesse am 1-er Coupé mitem chline Benzinmotor will meh Leistig bruchi grundsätzlich nid und dä 135 isch mit ztür.

Er meint sie verchaufte 70% Diesel will dä Diesel eifach besser lauft.

Jez i glaubem scho nur...hützutags no en Diesel chaufe ?? I mache ca 10'000 km pro Johr, wa meinet ihr ?

Und sus gits öpper wo mir was zum 2.0 Benzin und Diesel chan sege ? Im Bezug uf reale Verbruch, Verschleiss, Servicechoste etc etc ?

Danke

Gruss

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

2

15.06.2011, 23:03

wenn eh nur 10t km machsch würd ich mich eher frage ob nöd sogar en chlinere motor au würd tue.
aber en diesel lohnt sich nur uf lange streckene und zudem isch dä unterhalt au türer und dä aschaffigspries grad au.
sie hends mal in dütsche umgrechned das ca. 80tkm muesch miteme diesel gfahre sie zum die mehrkoste dinne zha (gleiche autos nur motoren anders)
würd i dim fall heisse du fahrsch en 8 jahr und bisch dän glich tür wie en benziner, erst danach spahrsch würklich geld. selbstverständlich gilt das nur bi neuwäge. bi ocasionsautos chn ders nöd säge wies dete usgseht.
wer später bremst fährt länger schnell

balduin

Profi

Beruf: Hersteller Rennsport-Scheiben aus Makrolon

• Nachricht senden

3

16.06.2011, 18:57

de Diesel isch ebe scho geil mit em Drehmoment, aber wenn au no bits Ton wotsch, und au mol was ghöre wotsch bim usdrehe würd ich de Benziner neh.

bim 125i ghörsch aber bits viel, das d'Hochdruckpumpe ärger macht....weiss ned, wie das bi de andere Motore usgseht.
if you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem!
über Google auffindbar...