Sie sind nicht angemeldet.

Mici

Profi

Beruf: Verkaufsleiter

• Nachricht senden

61

13.04.2011, 08:43

Zitat

Original von BlackEclipse

Zitat

Original von Mici
Ach du Sch***! Das isch ja ned nur en chliine Riss, da isch jo gröber...

Ja scho so. Und ebe es hät rechts obe eifach um d'Schruube ume nahgeh. Wahrschinli lieht das scho am scheiss Strassebelag kurz vor Uusfahrt Lenzburg. Dete rüttlets eim ja richtig dure. Aber zum hei cho mussi det verbi. Ob de Balke une sich au weg dem glöst hät, weissi nöd.

Also die setz gliich nid grad usrisse...
Han a mim BMW au GFK Stosstange gha und bin jede Zistig vo Lenzburg uf Zofingen id Schuel gfahre und bi mir het nie was gloh...
Ich steh auf geile Schnecken die blasen......Turbolader!

• »BlackEclipse« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Lehrling

• Nachricht senden

62

13.04.2011, 08:54

Zitat

Original von Mici

Zitat

Original von BlackEclipse

Zitat

Original von Mici
Ach du Sch***! Das isch ja ned nur en chliine Riss, da isch jo gröber...

Ja scho so. Und ebe es hät rechts obe eifach um d'Schruube ume nahgeh. Wahrschinli lieht das scho am scheiss Strassebelag kurz vor Uusfahrt Lenzburg. Dete rüttlets eim ja richtig dure. Aber zum hei cho mussi det verbi. Ob de Balke une sich au weg dem glöst hät, weissi nöd.

Also die setz gliich nid grad usrisse...
Han a mim BMW au GFK Stosstange gha und bin jede Zistig vo Lenzburg uf Zofingen id Schuel gfahre und bi mir het nie was gloh...

Ja dänn weissi ehrlich gseit au nöd uus was fürme andere Grund es chönnd sich glöset ha. Ebe wenni irgendwo übere Bodewelle brettered wär, würdi das verstah oder wenn das Auto susch irgendwo am Bode ahcho wär. Aber das isch ja ebe nöd de Fall. Drum ehrlich gseit KEI AHNIG. Und genau DRUM nervt mich das eso extrem.

@linemaster: ja ich hoffe au, dasses bald es endi nimmt... -.-

@red_devil: chann chönne ide zwüscheziit originali frontstossstange uuftriibe für 40chf..... ich lah de mal vom kolleg lackiere und montiers mal ane. wahrschinlich gsehts auto dänn beschisse uus aber was sölls...
"Bombs for the Peace is like Fuck for the Virginity"

63

13.04.2011, 09:00

ja egal öbs beschisse usgseht oder ned .. hautpsach chasch umenand fahre! ned? und ich wott ja ned P Performance ahgriife oder so .. aber ich würd das Problem au mal mit ihne ahluege. .. chan au sie das sie da ned was "guet" gmacht hend, egal öb sie dir jetzt sympatisch oder ned überecho sind .. Villicht sinds ja parat irgendwie dir entgegezcho .. Und suscht würdi im schlimmschte fall de ganz Bodykit wegneh .. Eclipse gsehnd eh au ohni Bodykit guet us .. :) e gschiidi Ahlag drunter und langet au ;)
VW Golf V GTI Edition 30

ABT Stufe 1 (270PS/350NM)
Dach, Spoilerlippe, Heckansatz, Spiegel und Embleme Schwarz (fertig) 18" RS4 Felgen in Schwarz (fertig) H&R Federn (fertig)
F-Town ab Turbo und Software by TurboPerformance (in Planung)

C-WEST

Meister

Beruf: AVOR/TV

• Nachricht senden

64

13.04.2011, 09:02

Same heer .... Min Stange esch ja es Unikat us GFK wo dezue schomal repariert wurde esch. Chumme au gern mal mite Front am Bode a, aber bes uf en Miniriss esch na nix passiert :) Komisch dasst nüt gmerkt hesch, i meien das ghörsch ja guet wenn det was i dene Usmass risst.
POWERED BY MASTER-TUNING

• Nachricht senden

65

13.04.2011, 09:39

@red_devil: Ja ich bin sowieso am Friitig nomal bide P Performance zum Auto vom Kolleg bringe und dann luegi das mal mit dene ah. Muss nur überlegge wieni am beschte die scheiss Frontschürze chann befeschtige. So wie es jetzt abelamped channi ja nöd umefahre. Und kei Luscht druff, dass es uuf einmal unterwegs uuf de Autobahn ligge bliebt. Und ebe ich han jetzt scho Frontstossstange besorgt und evtl. kriegi grad siiteschweller und Heck au grad mit. Muss nur no luege wie tüür es wird das alles lackiere.

@C-West: Joa ich bin ja nöd übere Bodewelle und au suscht bini nöd an Bode ahcho. Bzw. ich lose zur ziit eh kein Sound im Auto willi de CD Player uusbaut han zum en neue ihbaue und daher hetti es hundert pro ghört, wenn mis Auto am Bode ahcho wär. Das isches aber nöd. Drum wundert und ärgert es mich umso meh. :D

66

13.04.2011, 11:14

ja aber hallooo..... he das in eclipse und kes offroad monster!!!!! die isch ja wider voll im arsch ...... aso so wies usgseht hesch vorne une rechts öpis gstreift, will der schade isch neu.... en stei isch das ned gsi will der wer punktuell das gseht eher us wie am ne randstei na gschlife.... den ziehts der natütrliech dfont abe und risst wider..... aso uf em letschte foti gset mer ganz klar dast öpis gstreift hesch und was au immer das gsi isch heter das ganze ding wider abgrisse.... das isch hundert rpo kein stei gsi du gsesch ja uf em foti dasser richtig geg hindere gschliffe het und das zimli tüf... und das macht en stei nid... det bisch irgenwo hange blibe... dere seb schade isch au nid gsi vorher aso mus der de grund si worum da wider grisse isch demfall hetemer da sölle mit panzerstahl flicke:) das wer den dr erscht eclipse humvee! am beste bringsch ne nomal verbi den luege mer was mer da cha mache, aber die stossstange nomal flicke isch glaub sinnlos.... entweder mer nimmt eine wo nid tüfer isch oder mer schnit bi dere der under teil ab das sie so vill höcher isch das alli reh, elefante und randstei drunder dure passe wenn um kurve flizisch ;)
Premium Performance
Romanshornerstrasse 115
9300 Wittenbach

http://premiumperformance.ch

Tel: 043 444 13 10

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »viperrt10« (13.04.2011, 11:22)

• Nachricht senden

67

13.04.2011, 11:31

hmm scho meinsch? also ich chann mich nur adem stei erinnere wo mir ebe im weg glege isch. ich bin ja uusgstiege ide schuel und han das ja mit de schuelkollege woni id schuel gfahre han ahglueged. und det isch ebe de kratzer da gsi. aber ebe: es isch nöd grisse gsi und es hät sich au nüt glöst gha. ich han gseh, dass da vorne zerkratzt isch und hans easy gnoh will susch nüt isch aber dann ebe hei gfahre und nümm gross drüber nahdenkt bis nächscht tag woni im auto han wele navi grät go hole. da isch mer uufgfalle dass irgendöppis nöd stimmt und ich bin dann nomal vorne go luege und es isch am hange gsi.

naja was solls. mir gsehnds ja am friitig. ich hau erschtmal die standard stosstange ine sobald es abgholt han.

und ahja liebe herr carlo: bergstrass isch doch kein offroad :D

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »BlackEclipse« (13.04.2011, 11:31)

68

13.04.2011, 11:50

aso fakt isch rechts une isch en schade wo nid gsi isch und de chunt ganz sicher nid vome steinli...... aber easy chum am fritig den luegemer das ah
Premium Performance
Romanshornerstrasse 115
9300 Wittenbach

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

69

13.04.2011, 11:50

uiuiuiiui, die gseht wörkli chli zerschlage us!
da esch halt bi gflickte stossstange emmer heikel, wel sie sind eifach ned wie neu.
do muesch meh ufpasse, wel da goht schneller als vorhhär!

chan guet sie das die vo dem stei(oder felse) grisse si, und den vor fahrt hets es witer zerisse!

mer hets nur vo schnee,stossstange an de cleante stelle zerisse!
da esch halt wen teil sache stabiler sind als andere, de fangts an spanne und mache!
de goht da den schnell!

ich wörd:
vorne da schwert ganz durezieh(wie spolier) den esch da verstärkt und über die ganz breiti uftrait! den söt da scho hebe! bi de halter halt es metalplättli di mache! den hebt die scho, und es wär grad no en schöns einzelstück!

der stei sötisch aber glich besser uswiche in zuekunft! ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

• Nachricht senden

70

13.04.2011, 12:04

Zitat

Original von viperrt10
aso fakt isch rechts une isch en schade wo nid gsi isch und de chunt ganz sicher nid vome steinli...... aber easy chum am fritig den luegemer das ah

Ja wie gseit: De Schade isch vorher nöd da gsi. Aber jetzt ebe scho. Drum wunderets mich. :D Aber jetzt ischmer die scheiss Frontschürze piepegal. Ich hol mer sonen Standardscheiss am Samschtig und tuen erschtmal das druff. muss nur no wege lackiere luege.

By the way: Min Kolleg hät gfrögt obs für dich okay wär, wenn mir sis Auto am Samschtig bringed statt Friitig? So geg de Namittag öppe 16:00 uhr oder eso.

@aspidelaps: Ja natürlich wäri dem scheiss Stei/Felse/Hinderniss/Irgendwas uusgwiche wänns möglich gsi wär aber ebe... die bergstrass isch so schmal gsi und ich han no es auto gha wo mir entgege cho isch und drum hani MÜSSE de schade in kauf neh. wenni irgendwas am lenkrad gmacht hätti, wäri im grabe glandet. glaubmer ich han bluet gschwitzt wo de ander wage an mir verbi gfahre isch. eusi siitespiegel händ sich scho beinah küsst, will die verdammti strass so eng isch. später hani gseh wie en lieferwage det duregfahre isch und han mich gfragt was passiert wär, wenn er mit det würd entgege cho :D ich wär ganz berg rückwärts wieder abe :D

naja natürlich chönnti versueche die frontschürze wieder irgendwie anekriege aber ehrlich gseit hani jetzt echt kein bock meh. eis isch nämlich sicher: wenni das wieder würd mache lah und wieder öppis würd passiere, dann dreihi komplett dure :D

Btw: Es isch nomal öppis uuf de Strass glege während miner Fahrt. En leere Plastiksack. 8o Ob wohl das für de Schade verantwortlich isch? :376: :D

71

13.04.2011, 12:25

najawer auf bergstrassen rennen fäht muss mit den ein oder anderen felsen rechnen...... ;) kennsch die tütschi auto uf dr chilbi??? die hend au so ufprall schutz vore drA;) da wer au no möglechkeit...... ja samstig isch auok
Premium Performance
Romanshornerstrasse 115
9300 Wittenbach

• Nachricht senden

72

13.04.2011, 12:38

ich und renne? uuf autobahn gern aber doch nöd bergstrass :D ussert wenn die würkli breit gnueg isch und vor allem übersichtlich und leer :P aber nöd wänns so eng und kurvereich isch :D Ja ich chumme am Samschtig verbi fallsi e möglichkeit find Frontschürze so befeschtige, dass es währendem fahre nöd abegheit. suscht holi bevori zu dir chumme die standardstosstange und montier die ane..

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

73

13.04.2011, 12:41

9.90.- im coop und hobby bau, isolierband! da hebt! gehts au in schwarz. ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

• Nachricht senden

74

13.04.2011, 12:49

Danke für die Info. Wirdi grad mal verbigah nachem Schaffe. :D