Sie sind nicht angemeldet.

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

21

24.03.2011, 11:51

Guet hani erst die Wuche vom Canonball erfahre dass Du e Grövette häsch :D

Aber chasch gärn mal verbiiluege und mitmer rede, chunnt öfters mal öppert vom Forum verbii. Bisch ja i 5min bi mir ;)

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

22

24.03.2011, 12:04

Zitat

Original von Villani
@Aspidelaps, chum mal vo dim hohe Ross obenanbe. Häsch würklich s Gfühl will du im Tuning-Forum jetzt moderator bisch, bisch plötzlich dä Superman?! :rolleyes:

goht doch ned um ofem höch ros sitze!!
du frogsch nach meinige, den muesch au demit chöne umgoh!
esch aber definitiv ned dini stärki, da merkt me immer wie meh!

du drohsch do lüt quer durchs forum, wen du vor ihne stosch saige sie ruhig und traue sich kei wort me z`säge und was weiss ich!!
da züg jo gewaltig vom ne "seriöse" fotograf!
chom du mol chli vo dim ross obenabe.... ;)

du verbocksch der jo selber, und merksch es ned mol....
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

Villani

Profi

• »Villani« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

23

24.03.2011, 12:12

Zitat

@villani
hmmmm...
ich weiss au ned!!
mann du machsch es huere drama für nüt!
lueg für dis züg und guet esch!
und jeder ander cha sech schlussendlich au selber melde wen ihm öpis ned passt..
send alli gnueg alt!

Zitat

alli andere stelle ihri föteli in extra föteli thread, und tusche sogar gägesitig über ihri föteli us!
nei, du ned! du machsch es riesssssse theater wäg paar föteli wo jo scho im tf sind!
keine werds lösche, keine werd öpis dra mache!
was fangsch den grad "du" a blöd tue???
du darfsch jo immerno praktisch glich viel wie vorhhär!
überzüg mit dine föteli, dim "produkt"!!

Wow riese Kritik. Ich han übrigens ä Frag gstellt, die isch vo dir nöd 1x beantwortet worde. S einzige wo gmacht häsch isch am Speedsta dä Rücke z Sträche (isch au dis Guete Recht) ... und darum frögi ja öb evt. ufeme Superman Heftli gschlafe häsch, will ussert eine uf Cool mache, machsch ja nüd :rolleyes:

Und ich bin sehr Kritik Fähig - nur wasi nöd chan ha isch wenn eine es falsches Spiel spielt wie dä Herr Speedsta. Da chunt eine wo wett gratis Shootings mache, und mer macht alles mögliche um ihm Stei in weg z lege, hauptsach er chan sis Hobby nöd mache.

Wenn ich würd welle Geld verdiene übrigens, würd ich das nöd da Abüte wo ja 90% vo dä user Studente oder Lehrling sind und sowieso nöd gross Geld ume isch, sondenr mich i dä Ferrari und Lambo Fore amelde und dete werbig mache. Machi aber nöd, ich han das Agebot i 3 Forum abote wo ich scho länger debi bin und d Lüt scho kenne. Die andere 2 Fore hend das doch mit Handkuss agnoh, und zwar will ich ja scho wie gschribe wohl immer wird gratis mache... Wenn halt öppert mit sim Citroen Saxo chunt muessi eifach säge nei sorry lohnt sich nöd, das Auto isch kei Referenz für mich. Aber wenn wetsch dassi dis Auto shoote chunsch mi go hole oder zahlsch mer s Benzin.

Aber izy, gahn jetzt an es Shooting miteme Nissan GTR. Uete zämme.
Saluti
Villani

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

24

24.03.2011, 12:12

Das isch chli ds Problem Internet.
Mi het da e gwüssi Anonymität.

Mängisch hilft de glich es Persönlichs Gspräch um wieder glich d Welle ds Beruhige.

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

25

24.03.2011, 12:17

är wohnt 5min vo mir, mega anonym :rolleyes: usserdem hani immer en offeni tür.

Villani und no es letzts mal: Dir hät niemert Stei in Wäg gleit, Du häsch eifach es riese Drama um Dini Adrässe/Tel + Usbildig gmacht, isch jo alls sträng gheim und sowieso, was erlaubi mir überhaupt das zfröge. Natürlich häsch nur Du rächt...

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

Beruf: Strassenbauer

• Nachricht senden

26

24.03.2011, 12:27

Hey Jungs,so wini gläse ha sind ihr nur 5 min vonand entfernt!! Also nämed beidi euri Eier id Händ :-) und redet zeme,i gloub das sött gah oder sit jo beidi gnue alt, und nid do inne mit dem schriebe die ganzi zit!!

:314:
*** ÜBERHOL RUHIG,JAGEN MACHT MEHR SPASS***

Linemaster

Fortgeschrittener

Beruf: Fotograf in ausbildung

• Nachricht senden

27

24.03.2011, 12:33

:319:

ich find die ganzi Diskusion Unnötig. Und Villani, als guete Fotograf fotografiersch halt nun mal alles. Ich rede da us erfahrig, da ich sehr vill Hochziite Fotografiere, det hesch au ned immer super traum Paar und mega schöni Persone.

Dini Fotene sind guet, aber bedenke, Geld zverlange für öppis, da bruchts einiges meh als nume gueti Fotene. Guete Fotene mached 1000000000 Lüüt. Da bruchts halt de ganzi Service rund ume, Highend Prints, Color Management, High Res Bilder (Cams), ect ect...

Ich wet mich weder uf dini Villano no uf irgendwem anderi sini Siite stelle. Ich schriibe au lediglich nur will mich das Thema intressiert will ich selber Fotograf bin.

Am beste weris würlich, wen du mit dem Speedsta oder wem au immer grad würisch rede. Was ich allerdings ned so toll finde isch de Umganston wies im Moment da zue und her gaht. Schlussendlich hend mir alli sgliche Hobby sigs nun Autos oder Fotografiere und das setti im Fordergrund stah und ned so Diskusione.

Ich wünsche allne en schöne Tag

Grüessli
Dani

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

28

24.03.2011, 12:35

Zitat

Original von Speedsta
är wohnt 5min vo mir, mega anonym :rolleyes: usserdem hani immer en offeni tür.

Ig has eigentlich chli allgemein gmeint, äbe mit Forum und Anonym si.

29

24.03.2011, 12:46

@villani:
d infos zu der usbildig chönne insofern wichtig si, dass mir ehner e fotograf als partner näme wo us däm bereich chunnt, oder eine wo 5 jahr fotografie-erfahrig het, als öpper wo sich gester e digicam het kouft und chli wet fotografiere.
es geit ja nid um dini brueflechi loufbahn, sondern um di bezug zum fotografiere.

d handy-nr. isch ou pflicht, als absicherig wil wenn allgemein öppis schief louft bimene partner (wenn zb. öpper es auto schlächt lakiert) das ufs tuning forum cha zruggfüere. denn muesme chönne mitem partner in kontakt trätte.
das wird bim fotografiere nid unbedingt der fall si, aber es ghört zu de standardinfos für partner. also bitte machet fertig mit persönleche agriffe und däm chindergarte

mgzr160

eidg. dipl. Admin

Beruf: Treuhänder

• Nachricht senden

30

24.03.2011, 14:15

Meine lieben Leute

Es ist ja schon absolut unglaublich wie hier umgegangen wird.....Wirklich....Traurig so was!

Also nun von meiner Seite noch etwas.

Es gibt Regeln.
Diese Regeln gelten für alle.
Jemand der gegen diese Regel verstösst wird verwarnt.
Sollte es nicht besser werden, so wird er gesperrt.

So, und dann gibt es genau soeine Regel für die Aufnahme von Partnern. Ich schreib nicht nochmals alles nieder. Das Verhalten von Speedsta war absolut im Sinne des ganzen Teams, und vor allem und als hier wichtigster Punkt in meinem Sinne....Hier kann also die Diskussion beendet werden.

Dann noch etwas zu Kosten / Nutzen / Millionär werden und solche Wunschgedanken:
Hier im Forum geht's nun wirklich den Admin's und S-Mods und Mods nicht ums Geld. Habt ihr eigentlich eine Ahnung wieviel hier schon Banner für Geld schalten wollten....Was denkt Ihr, was würde ein Geldgieriger Admin (ja, da meine ich mich UND DAS GANZE TEAM) machen, wenn er wirklich Geld verdienen würde? Habt ihr vielleicht auch schon mal bemerkt, dass hier noch NIE ein Banner geschalten wurde? Habt ihr schon mal andere Foren besucht?? ....Gut, weiter muss ich nicht mehr erzählen. Wer ein bisschen mehr IQ als "en schluck sirup i dä kurvä" hat, der kann hier selber weiterdenken.

Und bezüglich Demokratie, da sage ich gar nichts. Diese Aussage / Meinung disqulifiziert jeden der sie nur schon denkt.....Es ist wirklich tragisch, sorry........ach nein, ich lass es lieber bleiben, es ist wirklich zu dumm!

Nun hoffe ich vielleicht auch aus der Sicht des "schwaren Geldes Administrator" einwenig Licht ins Dunkle (oder besser weisse Farbe) gebracht zu haben.

Echt, das gibts doch alles gar nicht. Aber irgend jemand hat mich mal gelehrt. "Meistens bekommst du, auch wenn du's nur gut meinst, einfach auf den Kopf geschissen!!". Hiermit herzlichen Dank!!

Gruss Reto
Lieber ein Haus im Grünen als ein Grünen im Haus!!!

DJ Tarek

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

31

24.03.2011, 15:06

Weise & Wahre Worte von Reto alias mgzr160

Daumen Hoch!
Alter Nickname: DJ Tarek

nasche

Erleuchteter

• Nachricht senden

32

24.03.2011, 15:09

Ich bin in einem Forum (kein Autoforum), da bezahlt man für Werbung, sprich Banner. Auch als Mitglied des Forums kann man Donator werden, dh musste CHF 100.00 einmalig bezahlen , hab aber somit auch Zugriff auf geschlossene Treads.
Auch dort gibt es Regeln, dh Werbung in eigener Sache nicht erlaubt, dh auch Verwarnung.
Hab letzthin einen Link eingefügt, dh vom Fahrzeugpflegeforum und ein paar Stunden später war ich schon verwarnt, obwohl in diesem Forum auch nur Member bin, also nicht Admin oder Besitzer.

Miss-Celica

Foren-Prinzessin

Beruf: Dispo

• Nachricht senden

33

24.03.2011, 16:04

Zitat

Original von greenstan99

Fakt ist, dass es wohl um Geld geht (auch "schmutziges" Geld;-)

Antrag meinerseits: Wer eine Partnerschaft mit dem Forum hat, darf nicht gleichzeitg Admin sein. (auch Zweit-User unter privatem Namen!!)

Wäre die Lösung für viele Probleme denk ich weil diese Personen dann eher neutral beurteilen würden.

Grüsse stan

Hallo Greenstan

Diesem Post kann ich leider überhaupt nicht zustimmen. Ich habe das Gefühl das hier diverse Personen aus dem Team komplett falsch eingeschätzt werden.
Das liegt häufig daran, dass sich die meisten überhaupt nicht mehr persönlich kennen, was ich persönlich sehr schade finde. Ich denke man sollte einfach mal ein bisschen "slow down" walten lassen.

Man muss sich doch nicht immer sofort angegriffen fühlen von allem und jedem.

Ihr wollt doch hier alle gleich behandelt werden oder?

Zitat

Original von Mephisto
Das ihr überhaupt über sonen scheiss diskutiere @Speedsta ^^

Wemm die Regle ned passed söll go, das Forum isch jo ned e öffentlichs Institut wo alle isproch recht münd ha ^^

Irgendwie triffst du es sehr gut auf den Punkt! ;)
www.renault-streuliag.ch

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

34

24.03.2011, 16:55

läck die diskusion.

was ich nöd cha verstah das mer was vo demokratie schriebt.

hey keine zahlt da inne en rappe für mitgliedschaft. somit isch das es privats forum und dä besitzer seit wies söll lauffe.
somit kein diskusionspunkt.

da ja so forum chostst und mer ja das ja chli will abfedere gits doch die partner.
dä entscheid wer söll unter welne bedinnige söll partner werde isch entscheid vo dä forumsbertieber.
staht allso au nöd zur allgemeine diskusion.

und zudem kenne ich au anderi forum wo die ganz ziet muesch werbig für produckt wo keine will, chasch wegklicke. was ich pers. sehr störend finde.

was dä ton abelangt verstah ich einigi da inne nöd.
wenn ihr eu so öffentlich luft verschaffed, ab sache wo euch störed, müend ihr hald damit rechne das ihr agriffe werded.
so wiemer in wald rüeft so chunts zrugg.

@vallani
mach dir mal gedanke über das wo du gschriebe häsch vo wege
" ich fotografiere nur es auto gratis wenns mich au interessiert, so 0815 schüssle hani kei interesse, mach ich nur gege bezahlig"

lug es isch kei kunst es geils foto vome geile auto zmache. aber es isch schwer es guet foto vome popelige auto zmache. ich frag mich obs dir ums fötäle gaht oder darum nacher chöne mit dä fotos go bluffe?
mer cha au vome normale auto geili fotos mache, liegt alles a dem wo hinder dä kammera staht.
klar isch es interessanter en 34gtr zfötele also en orginal golf. wenn du aber nach gut dünken entscheidisch wäm du das gratis abütisch und wem nöd, bruchsch dich nöd wundäre das bim eine oder andäre a ecke tuesch.

und wenn ihr wänd schutzigi wösch wäsche mached das per pn oder inere wöschmaschiene. :368:
wer später bremst fährt länger schnell

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

35

24.03.2011, 17:29

So, jez händer für min gschmack, ALLI gnueg gwüetet und DAS reicht.

i will kei Aficketi meh läse, kei stichelei und kei rösser meh gseh.

wäner nöd wännd sachlich blibe - dörfander das, i werd bim nögste verkehrte buechstabe afange verwarne und lösche.

Da inne bini SMod und will RUEH gseh!!! und vo allne sittene!!! mir sind do alli volljährig und wüssed üs z'artikuliere. wer das nöd kann, dem lernis gern und verwarne solang bismers halt lernt - wenn das nix nützt händ mir au anderi Variantene...

wobi das sehr schad wäri... EIFACH SCHEISSE schnure isch jez fertig.

Dä rescht wird per PN diskutiert... und eifach drigschisse wird au nüme.

Mir wänd das Forum suber bhalte, und nöd zuegschisse mit werbig wo kei sau will, darum hämer au wänig, und das womer händ sind zwägi sieche wo humani prise abütid querbett für jede Bereich.

wer das nöd akzeptiert, söll bitte uslogge und eifach nüme da inne schribe...

Mir händ die Regelige, wo todsicher nöd verkehrt sind, wo zum beachte sind und jede frei läse ka bisers kapiert...

schöne obet.

gruess
pane
[SIZE=7][/SIZE]

SiLvEr_25

Fortgeschrittener

Beruf: Bauarbeiter Betoncoupe

• Nachricht senden

36

24.03.2011, 18:12

Zitat

Original von panebianco
wenn das nix nützt händ mir au anderi Variantene...

Also wenn du scho defo redisch, das mir volljährig send, denn settisch aber au du bitte sachlich bliebe und ned mit somene Satz atanze.. Das tönt fasch so (oder sogar so??) wenn verwarne nüt bringt, stömer demnächscht vor de tür..

Zur Diskussion:

Das do, isch nur es Forum, und ned euches Läbe.. verträged euch weder, und wenns dir @Villani ned passt, denn machsch halt imene andere Forum Werbig, bisch a Tuning Treffe, oder sonschtigi Treffe awesend und verteilsch Flyer, redisch mit de Lüt, bietisch dini Fotokünscht ah, isch doch e kei Problem. Wichtig isch halt immer, Regle imene Forum z'befolge, und wenn das ned machsch, denn machsch halt eifach immer 2.

Mfg
FeHLeNdEr HuBrAuM WiRd DuRcH WaHnSiNN ErSeTzT
Alles über meinen Galant und den Umbau!!

panebianco

• Nachricht senden

37

24.03.2011, 19:17

Zitat

Original von SiLvEr_25

Zitat

Original von panebianco

Also wenn du scho defo redisch, das mir volljährig send, denn settisch aber au du bitte sachlich bliebe und ned mit somene Satz atanze.. Das tönt fasch so (oder sogar so??) wenn verwarne nüt bringt, stömer demnächscht vor de tür..

zitier doch dä ganzi absatz????? anstatt dhälfti? ;)

wenn s'verwarne nix nützt, gits halt no s'sperre!!! das hani damit gmeint... falls mich nöd verstande häsch ;)
[SIZE=7][/SIZE]

SiLvEr_25

Fortgeschrittener

Beruf: Bauarbeiter Betoncoupe

• Nachricht senden

38

24.03.2011, 19:24

Zitat

Original von panebianco

Zitat

Original von SiLvEr_25

Zitat

Original von panebianco

wenn s'verwarne nix nützt, gits halt no s'sperre!!! das hani damit gmeint... falls mich nöd verstande häsch ;)

Sperre isch aber 1 Variante, und ned Variantene '^^
FeHLeNdEr HuBrAuM WiRd DuRcH WaHnSiNN ErSeTzT
Alles über meinen Galant und den Umbau!!

panebianco

• Nachricht senden

39

24.03.2011, 19:31

Zitat

Original von SiLvEr_25

Zitat

Original von panebianco

Zitat

Original von SiLvEr_25

Zitat

Original von panebianco

Sperre isch aber 1 Variante, und ned Variantene '^^

und banne?

müemer über das rede? isch das im sinn vo dem Thread?
nei ...
also belömmers do bitte.
[SIZE=7][/SIZE]