Sie sind nicht angemeldet.

SPACE-X

Schüler

• »SPACE-X« ist der Autor dieses Themas

• Nachricht senden

1

11.01.2011, 18:23

Höchstgewschwindigkeit 50 generell abschafen?

Hallo Zämme

Bin ich der einziger wo das Abschafen der Taffel 50 Generell sehr
schlecht findet?

Finde das einen totalen Mist, nacher herschen so verhälnisse wie in Deutschland wo man nicht weiss ob jetzt 80,60,50 herscht weil eine Ortstaffel übersieht man ja doch recht schnell als eine 50ger Taffel vorallem bei locker überbautem Gebiet.

Mit der Begründung das man das von der EU übernehmen müsse verstehe ich auch nicht wir sind ja NICHT in der EU und ob man damit jetzt Geld spart? naja glaub ich echt nicht.

http://www.politik.ch/der-schilderwald-s…ch-lichten.html

http://www.20min.ch/talkbacks/story/20928233

Gruss
Tigra C20XE + Astra H OPC

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SPACE-X« (11.01.2011, 18:26)

2

11.01.2011, 18:42

So wie ich das verstanden habe, ist Ort-Eingansschild = 50, Ort Ausgangsschild = 80

Ivan

3

11.01.2011, 18:48

Ich hoffe doch sehr, dass d50er Tafle bliibt! Luegsch doch eher uf e rooti Tafle mit Zahle druf als uf irgendes Ortsschild..

4

11.01.2011, 19:03

Wenn si öbis wänd übernäh söllets Usserorts 100 mache=) Isch doch so im dütsche oder?
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

5

11.01.2011, 19:12

Usserort 100 dafür :D

50ger taffle sind mir lang wie breit... >_>
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

6

11.01.2011, 19:23

I wär eher für Richtgschwindigkeit 130.

Allerdings wür das ir Schwiiz sowieso nid funktioniere... "ich fahr ja scho 120 de ander mues sichr nid schneller fahre"
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

7

11.01.2011, 19:31

Ich find dGschwindigkeitsreglige so wies sind ganz ok.. denn gnüsst mer Östrich und Dütschland richtig und chunt sich so meeega schnell vor Überland... hahaha :D

kiowah

Fortgeschrittener

Beruf: KV, Student

• Nachricht senden

8

11.01.2011, 19:41

finds eifa biz e lächerlichts argument... 50er-tafle füehred doch nöd zur verwirrig..ehner wenn kenni meh det staht und niemmert weiss wi schnäll mer ez fahre def... naja, wird eh nöd so wit cho!

9

11.01.2011, 19:58

Es gad ja drum, zum generell d Schilder weniger mache (Mainstream redt vo Schilderwald), z.B. au s Symbol für die gfährliche Fuessgängerstreife söll verschwinde, indem alli gföhrliche Fuessgängerstreife saniert oder ufghobe wärded.

Ivan

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

10

11.01.2011, 21:47

Zitat

indem alli gföhrliche Fuessgängerstreife saniert oder ufghobe wärded.

Genau :D
Das het bi eus dezue gfüärt, dassmer währed 7km genau a einere einzige Stell d Hauptstrass offiziell chan überquere. Super Sach :D

SPACE-X

Schüler

• Nachricht senden

11

12.01.2011, 05:21

Zitat

Es gad ja drum, zum generell d Schilder weniger mache (Mainstream redt vo Schilderwald), z.B. au s Symbol für die gfährliche Fuessgängerstreife söll verschwinde, indem alli gföhrliche Fuessgängerstreife saniert oder ufghobe wärded.

Gege das ha i au nüd aber mit de 50 Generell isch irgen es Fadeschinigs Argument...Ortstaffel bleibt ja witerhin bestah.

Weisch was das kost?

Jedi Orts Ein und Ausgangs mue me neu mache wil isch ja zu 90% ä kombinierti Taffle, ussert Ortstaffle isch de 60.....und das hoffi schwer blibet au so ni ddas plötzlich 50ger Zone gege use wanderet!

Gruss Marco

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »SPACE-X« (12.01.2011, 05:22)

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

12

12.01.2011, 07:18

Innerorts uf jedefall 50, aber da derfür Usserorts 100 bis 110.

13

12.01.2011, 07:21

Ich raffe eifach ned, werum mer jede Furz vo de EU ums Verrecke wot übernäh. Was das nur wider choschtet, die Schilder abenäh. Am Schluss mönds wider welchi anemache, wil suscht d Lüüt nümm druss chömed! Es git ja au innerortszone wo 60 isch.

Si sölled lieber mal die huere Fuessgängerstreife wiiter weg vo de Kreisel neh, denn die sind vil znöch. I de Chreisel gats hektisch zue und her, da sind die Sieche eifach znöch. Mich frögts eifach, wievil mal eusi Regierig vo eus no muess uf d Schnurre becho das si akzeptiered, das mer ned id EU wännd! Aber alles dur d Hintertür......
Eat my Dust!

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

14

12.01.2011, 07:50

Zitat

Original von Cannonball
Ich raffe eifach ned, werum mer jede Furz vo de EU ums Verrecke wot übernäh. Was das nur wider choschtet, die Schilder abenäh. Am Schluss mönds wider welchi anemache, wil suscht d Lüüt nümm druss chömed! Es git ja au innerortszone wo 60 isch.

Zitat

das mached eusi linke politiker doch scho sit jahre eso... eu-beitritt mit salam itaktik duredrücke... eifach stück für stück überne und plötzlech heissts "also jetz send mer scho so ähnlich, jetz gönd mer au id eu".... tja aber denn sölles bitte au mol tuning und mfk, bzw. stva regelige überne -.-"
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

15

12.01.2011, 08:57

haha... klar, d Schwiiz chan ja au so guet ohni EU überlebe.

HONKS.

16

12.01.2011, 09:02

cha d EU überläbe? .... ohni Zämearbeit geits nid. Aber wär ds Gfüehl mir dörfi de meh säge wemer biträtte luegt dür ne komischi Brille, eifach meh zahle, das sicher.

Die Diskussion wird sowieso wieder hitzig wemer uf dere Schine witerfahre. D Idee vor EU wär nid schlecht, aber dr Bürokrate-Wahnsinn drhinger choschtet soviu Geld, dases eifach nid tragbar isch. U ja, es wird no meh verrüeble wie Griecheland. U ewig chasch ds nid zahle.

Gruess

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

17

12.01.2011, 09:30

Du hesch recht.. es gahd nid um Chönnä oder nid chönnä sondern drum we lang mer ohni de jewiiligi Partner chan überlebe bzw. wer zersch ufgid. Und wer do chli realistisch chan denke mues nöd lang überlegge, wer das wird sii.

SPACE-X

Schüler

• Nachricht senden

18

12.01.2011, 14:40

Überings mir chunt grad no öppis in Sinn

Jede wo im Dütsche scho Überland gfahre isch cha au es Lied davo singe.

Meisten chömets nehmli au nid ohne 50 km/h Bezeichnig us. Meist staht es risse grosses 50 uf de Strass......oder de stahti jedem 2te Kaff en Blitzkasten....wenns di blitzt weisch de au das 50g gsi isch :314:

C-WEST

Meister

Beruf: AVOR/TV

• Nachricht senden

19

12.01.2011, 14:43

Zitat

Original von SPACE-X
Überings mir chunt grad no öppis in Sinn

Jede wo im Dütsche scho Überland gfahre isch cha au es Lied davo singe.

Meisten chömets nehmli au nid ohne 50 km/h Bezeichnig us. Meist staht es risse grosses 50 uf de Strass......oder de stahti jedem 2te Kaff en Blitzkasten....wenns di blitzt weisch de au das 50g gsi isch :314:

Ja und die Buesse chömme den au neuerdings per psot it schwiz ; )