Sie sind nicht angemeldet.

41

25.10.2010, 19:25

hmmm also gschider en msd chauffeee... was gits so buessene? chan au im schlimste fall sauto beschlagnamt werde?

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

42

25.10.2010, 19:33

es geht eifach en azeig, und choschtet ca 900.- , ohni messig.
mech händs vor ca 3johr met me rohr anstatt msd usegnoh ha. ;)
muesch halt eifach aständig tue, den lönds au d`messig loh si...
mer het er dazumols au gseit, ich chön jetz unterschriebe, oder blöd tue.
wen ich blöd tue, chöne mer au schnell no zuesätzlich en messig of d`mfk goh mache.
oder ich unterschrieb jetz eifach do schnell,und guet saig.
natürlich hani unterschriebe... ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

43

25.10.2010, 19:35

was hasch müese underschribe? dasen wachsletuesch? haschen dan müese bim poste go zeige?

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

44

25.10.2010, 19:44

ufde Strass nöd, aber ufem Strassi well sonen Oberheld meint är seg zluut :rolleyes:

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

45

25.10.2010, 19:44

d`azeig hani müesse unterschriebe.... ;)
wel er hets au ganz klar gseh gha, das de msd fehlt.
er het sich bückt und unters auto gluegt, und hets natürlich grad gschnallt gha.
nei ich hans nedmol me müesse goh zeige, azeig und fertig...
nur für azeig selber hani am nöchschte tag schnell in die interni polizeigarage chur müesse,no es föteli goh mache vom rohr.

2monat spöter hani en brief becho, 880.- inkl schriebgebühre. ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

Villani

Profi

Beruf: Informatiker

• Nachricht senden

46

25.10.2010, 20:06

Zitat

Original von Speedsta
richtig und wenns nur 1db lüüter isch nützder s ganz biiblatt nüüt ;)

bimne originaltopf gits no e gwüssi tolleranz, bi jedem sporttopf aber gar keini!

Das stimmt leider nöd, ich han a mim alte Alfa GTV ä Powerfull Alag ab Kat gha - bin go vorfüehre han es Biblatt gha alles Tip Top. Wonnen den han müesse alah hät dä Prüefer denn gmeint das isch grad chli lut, er holt mal dä DB Messer. Simmer den go mässe, dä V6 hetti dörfe 85 DB ha, ich han denn 88 DB gha... Het mi denn aber dure glah "knapp no i dä Toleranz Grenze" ...

120 DB chasch aber vergässe, wobi ich mir nöd chan vorstelle dass en Fiat Punto Abarth (isch ja en Turbo Motor) 120 DB anebringt... Bzw. chunts halt druff ah wie mässe, aber wies s Strassi misst (so öppe wies dä Caymano gseit hät +/-) wirsch ganz sicher kei 120 DB ha .... Chas mer nöd vorstelle, vorallem nöd bimene Turbo Motörli.. :)
Saluti
Villani

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Villani« (25.10.2010, 20:08)

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

47

25.10.2010, 20:09

glaubmer isch so. Nur wellmer Glück hät heisst das nöd dasses immer so isch ;) Has sogar schriftlich becho dazumals, Sporttöpf händ kei Tolleranz gäg obe ;)

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

48

25.10.2010, 20:09

Zitat

Original von Villani

Zitat

Original von Speedsta
richtig und wenns nur 1db lüüter isch nützder s ganz biiblatt nüüt ;)

bimne originaltopf gits no e gwüssi tolleranz, bi jedem sporttopf aber gar keini!

Das stimmt leider nöd, ich han a mim alte Alfa GTV ä Powerfull Alag ab Kat gha - bin go vorfüehre han es Biblatt gha alles Tip Top. Wonnen den han müesse alah hät dä Prüefer denn gmeint das isch grad chli lut, er holt mal dä DB Messer. Simmer den go mässe, dä V6 hetti dörfe 85 DB ha, ich han denn 88 DB gha... HEt mir dure glah "knapp no i dä Toleranz Grenze" ...

120 DB chasch aber vergässe, wobi ich mir nöd chan vorstelle dass en Fiat Punto Abarth (isch ja en Turbo Motor) 120 DB anebringt... Bzw. chunts halt druff ah wie mässe, aber wies s Strassi misst (so öppe wies dä Caymano gseit hät +/-) wirsch ganz sicher kei 120 DB ha .... Chas mer nöd vorstelle, vorallem nöd bimene Turbo Motörli.. :)

han die uspuffalag us de und de het gseit ka er hegsch gmasse und seg de umenand bi ca 120db.. aber ebe ich wots salber mal masse. und ich bin salber erschrocke woni de serste mal ahglah han. extrem tüf und blubbere alsoo wanen körsch wirsch nöd meine dases en 1.4 isch.. mach mal es videooo. aber ich chan nienets anefahre ohni da sirgendöper luegt au uf de autobahn nödd.. schlimmmm

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

49

25.10.2010, 20:25

Fabio... es isch möglich! und wie isch das möglich! die sind brutal lut... nur scho mitme sport msd und esd!!!

=)
[SIZE=7][/SIZE]

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

50

25.10.2010, 20:38

Es git zwei verschiedeni Offizielli Messarte.

Die ersti Messig isch in dr Arena, und wird vom Typeschien abgläse, z.b. 78db bi 3850 U/min. Bi jedem Automodel gits anderi Wert und dreihzahle wo im Typeschien vorgeh sind, also es git kei Pauschal Grenzwert! Dr Einzig sind Fahrzüg wo vor 1970 baut worde sind und dört gits kei Lutschtärki regelegig!

Diä Zweiti Messig isch verbifahrtmässig...das wünsch ich keinem...kostet viel, wird amene alte Flugplatz gmacht und isch sehr schwer izhalte, zum teil sogar im Originalzuestand! Au das stoht im Typeschien wie lut es si darf!
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

51

25.10.2010, 20:47

und wan wird dan generell die 2. art gmacht? usemene speziele grund oder chönd das beamte entscheide?

52

25.10.2010, 20:51

wasi mi geng frage isch, wieso dases kes problem isch wenn e ferrari 130 dB het oder e viper, aber zb. e nissan 370Z oder so zb da gits huere lämpe wes scho 80dB si, futzdumm eifach!!!

bimne töff genau z gliche.....

aber isch o mitem itrage vo diverse teili so, e heckspoiler eifach so az outo aneschribe darfme nid, isch gfärlech, aber weme 10000 investiert het fürs prüefe u ner es blatt papier bechunt, ischer plötzlech weniger gfährlech, aus gäudmacherei!!!

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

53

25.10.2010, 21:19

Zitat

wasi mi geng frage isch, wieso dases kes problem isch wenn e ferrari 130 dB het oder e viper,

Das frag ich mich ebe au...
... i han grad hüt en S65 AMG gseh... he sehr nach Original usgseh, het au amne ~90jährige ghört. Uf jedefall isch de düütlich über 100DB gsih... die drü chlini Chind im Parkhus hend afa brüälä woner losgfahre isch...

... ich weiss ja nid aber irgendwas lauft do nid mit rechte ding...
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

Mandos

Fortgeschrittener

Beruf: Interieur Sägesser AG

• Nachricht senden

54

25.10.2010, 23:27

E Kolleg het nach dr Kontrolle müesse go mässe, und het dr Scheck abgä fr ne Monet + Fetti Buess (Mehreri Tusig Franke) wöu dr Top definitiv föu z Lut isch gsi. Kat isch no dinne gsi.
Gruess

PS: Das hani mi oscho gfrogt. Dr Anger Subi Kolleg het en Topf dranne, alles Legal, und macht jedem V12 Ehre.. wen är Fahrt khöri mi motor nümm egal wieni drücke ^^
Aber houptsach ke sou chunnt drus ;)
Don't take life 2 serious.. you'll never get out of it alive..

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Mandos« (25.10.2010, 23:29)

• Nachricht senden

55

26.10.2010, 20:40

Zitat

Original von stefano_gt
und wan wird dan generell die 2. art gmacht? usemene speziele grund oder chönd das beamte entscheide?

Diä zweiti Mässig muess uf verlange vo dr MFK gmacht werde, z.b. wenn ä Motorhuube montiert worde isch ohni Dämmatte falls das Auto ä Dämmatte söt ha oder wil Huubenochträglich öffnige het oder wenn am Expert diä ersti mässig an dr Uspuffanlag nit längt chaner diä zweiti verlange!

Zitat

Original von Just2Fast
wasi mi geng frage isch, wieso dases kes problem isch wenn e ferrari 130 dB het oder e viper, aber zb. e nissan 370Z oder so zb da gits huere lämpe wes scho 80dB si, futzdumm eifach!!!

aber isch o mitem itrage vo diverse teili so, e heckspoiler eifach so az outo aneschribe darfme nid, isch gfärlech, aber weme 10000 investiert het fürs prüefe u ner es blatt papier bechunt, ischer plötzlech weniger gfährlech, aus gäudmacherei!!!

Das isch ganz eifach, jedes Auto wo ind Schwiez inechunt vom Importeur z.b. Subaru Schwiez, muess dr Neuwage Homologiere...dass heisst mehreri Messige mache, wie Lärm, Abgas, Verbifahrtsmässig, Abauteili usw. Sprich es wird alles ufgnoh was denn im Typeschien drin stoh wird. Das Kostet viel Geld, wil es für jedes Model gmacht werde muess, nit nume Model sondern au ä Sonderusfüehrig muess diä Tests durch sich duregoh loh...und nach jeder Homologation entstoht ä neue Typeschien.
Denn wär jo Subaru blöd wenn si soviel Geld usgäbe wenn dir nume 200.- zahle müesstet zum ä grosse Spoiler iztrage!

Jedes Auto wird mit ä anderi Lutstärki Igfüehrt und Homologiert, darum gits soviel Unterschied unter dä Fahrzüg.

Sorry aber wenn ich en Ferrari fahr wo ich 250'000 zahlt ha, denn woti das mine exklusiv isch und au sieni 120db legal het...denn woti nit das sone Pisser für sin 40'000 fränkigi chiste au mit 120db legal umekurvt...

Es isch kei Geldmacherei...Ohni wölle Stritte aber unserei Gsellschaft isch bi allem immer scho so gsi....wer es sich leiste cha, dörf au Privilegie gniessä...schliesslich schaffe gwüssi lüt hart zum sowiet cho. und denä mag ichs gönne, dr rest muess sich füege isch leider d'Wohrheit.

56

26.10.2010, 20:49

Zitat

Original von carmania

Zitat

Original von stefano_gt

Diä zweiti Mässig muess uf verlange vo dr MFK gmacht werde, z.b. wenn ä Motorhuube montiert worde isch ohni Dämmatte falls das Auto ä Dämmatte söt ha oder wil Huubenochträglich öffnige het oder wenn am Expert diä ersti mässig an dr Uspuffanlag nit längt chaner diä zweiti verlange!

Zitat

Original von Just2Fast

Das isch ganz eifach, jedes Auto wo ind Schwiez inechunt vom Importeur z.b. Subaru Schwiez, muess dr Neuwage Homologiere...dass heisst mehreri Messige mache, wie Lärm, Abgas, Verbifahrtsmässig, Abauteili usw. Sprich es wird alles ufgnoh was denn im Typeschien drin stoh wird. Das Kostet viel Geld, wil es für jedes Model gmacht werde muess, nit nume Model sondern au ä Sonderusfüehrig muess diä Tests durch sich duregoh loh...und nach jeder Homologation entstoht ä neue Typeschien.
Denn wär jo Subaru blöd wenn si soviel Geld usgäbe wenn dir nume 200.- zahle müesstet zum ä grosse Spoiler iztrage!

Jedes Auto wird mit ä anderi Lutstärki Igfüehrt und Homologiert, darum gits soviel Unterschied unter dä Fahrzüg.

Sorry aber wenn ich en Ferrari fahr wo ich 250'000 zahlt ha, denn woti das mine exklusiv isch und au sieni 120db legal het...denn woti nit das sone Pisser für sin 40'000 fränkigi chiste au mit 120db legal umekurvt...

Es isch kei Geldmacherei...Ohni wölle Stritte aber unserei Gsellschaft isch bi allem immer scho so gsi....wer es sich leiste cha, dörf au Privilegie gniessä...schliesslich schaffe gwüssi lüt hart zum sowiet cho. und denä mag ichs gönne, dr rest muess sich füege isch leider d'Wohrheit.

Das isch aber futzdumm sorry!

I meine, wenn e Ferrari fahrsch weisch ja was hesch, de müesse di die Angere nümme gross intressiere.....

Aber de nämer zb mau e Brämsalag, das isch im Sinn vo Sicherheit, sprich weni e Brembo alag montiere, denn erhöhi ja ou d Sicherheit, wieso auso muessme das für 8000.- ga vorfüehre....das isch doch Schwachsinn....

Sorry aber wenn es Tel ufs DTC 2chf/min choschtet, was ussert gäudmacherei isch de das?!

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

57

27.10.2010, 00:30

Zitat

Aber es stahd doch im Gsetz, ds Autos ab 19xx nid Lüüter als 74dB döffed sii oder?

Also wemmer das mol inen andere Bereich ziend -> Ich han en Boge dehei. De het rund en 1000iger kostet. Ich darf mit dem nid go Jage. Wenn etz eine 'n Boge het wo 10'000.- Kostet söll de also blötzli mit dem ufd Jagd dörfe? Eifach weller meh defür zahlt het?

Klar, etz wirds heisse isch was ganz anders. Aber Gsetz isch eifach Gsetz und södd für alli glich gelte egal um wases gahd! und vor ALLEM södds egal sii, wevell Kohle de und de ander het bzw. für was er si usgid.
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

58

27.10.2010, 07:35

Uf de MFK hani die frag au gstellt, de Chef Experte het nur Gseit: $$$

Caymano

Fortgeschrittener

Beruf: KV

• Nachricht senden

59

27.10.2010, 09:11

gäld staht überem gsetz. wär das noni merkt, isch def im falsche film, vorallem ide CH.

git gnueg bsp, jez nöd nur bi autos, sondern aus vorem richter oder so, sich freichaufe chönt und 1 tag spöter isch alles vergässe..will aber ned jez vom thema abwiche ;)

ufjedefall isch es eso..wiä de carmania seit, wer sones auto fahrt, will was meh, und alles isch möglich mit geld.
objects in mirrors are losing

• Nachricht senden

60

27.10.2010, 10:23

Sorry aber in weller Wält läbe dir, mir in däm Forum ghöre in ä andere Gsellschafts Kategorie und müend das Akzeptiere! Klar finde mir das gemein, schwachsinnig und Geldmacherei aber so isches halt. Diä mit Stutz hei es ganz anders denke als mir....Eigendlich chöne mir froh si, sind mir in dr Schwiez, wenn anderi Länder aluegsch isch dr Unterschied no Krasser.
Dr Caymano seits, es isch nit nume bi Autos so.