Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Mitsi-Driver

Fortgeschrittener

Beruf: Speditions-fachmann

• Nachricht senden

81

29.09.2010, 11:29

Zitat

Original von emco
@carmania da bin ich voll dinere meinig.

ich au

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

82

29.09.2010, 12:20

Zitat

Original von emco
Aber han ufs herz wen en usländer Gstorbe wär würeder lache und säge eine weniger! Das mit ere isch hart, und mis bileid at aghörige!

Zitat

das esch glaubs dümmschte woni idem forum scho gläse han, en mensch isch en mensch öb albaner, türk, griech, schwizer, franzos, dütsche oder engländer... wenn das en schwizer gsi wäre söt mer s auto verchaufe, de betrag de aghörige usbezahle, de täter 8 johr hinder gitter und nie mer autofahre.... aber so en behauptig ufstelle isch eifach nume unrif sorry..
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

83

29.09.2010, 13:06

Klar... "Beleidigunge" sind unerwünscht aber Faschos gitmer en Plattform zum ihres rassistische Gedankeguet verbreite, alles klar.

.o/
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

84

29.09.2010, 13:42

Zitat

Original von Heavens

Zitat

Original von emco
Aber han ufs herz wen en usländer Gstorbe wär würeder lache und säge eine weniger! Das mit ere isch hart, und mis bileid at aghörige!

Zitat

das esch glaubs dümmschte woni idem forum scho gläse han, en mensch isch en mensch öb albaner, türk, griech, schwizer, franzos, dütsche oder engländer... wenn das en schwizer gsi wäre söt mer s auto verchaufe, de betrag de aghörige usbezahle, de täter 8 johr hinder gitter und nie mer autofahre.... aber so en behauptig ufstelle isch eifach nume unrif sorry..

Also en Franzos als Mensch zbezeichne......tststss :P (Kleiner Witz am Rande)

Miss-Celica

Foren-Prinzessin

Beruf: Dispo

• Nachricht senden

85

29.09.2010, 15:15

He Jungs

chömer wieder chli zum Thema zrugg cho? ;)
www.renault-streuliag.ch

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

86

29.09.2010, 16:11

Ig hoffe eifach,es git e grächti Straf,dh nid nume 1.Jahr plus Fr 1000.- Buess,sondern e Strafe wo si nä i Zuekunft chli meh Chopf ischalte.

GrIeCh

Profi

Beruf: KV

• Nachricht senden

87

29.09.2010, 16:20

Oder wieso dänket ihr nöd andersch und schiebet d'Schuld uf de Staat??????

Ich meine dänket mehr churz zrugg....

Wieso sind die 2 am rase gsih? Gits kei Rennstrecki i de Schwitz wo chasch eifach go rase wenn du wotsch und nacher schön wieder hei chasch fahre? Hets e Rennstrecki ghe, hettet mier da i de Schwitz nöd eso viel Raserunfäll gha!

Wägä dem nöd vergässe....

PETITION ZUR AUFHEBUNG DES RUNDSTRECKENRENNVERBOTES!
Nimm die Kurve quer dann hast du mehr

88

29.09.2010, 16:36

Zitat

Original von GrIeCh
Oder wieso dänket ihr nöd andersch und schiebet d'Schuld uf de Staat??????

Ich meine dänket mehr churz zrugg....

Wieso sind die 2 am rase gsih? Gits kei Rennstrecki i de Schwitz wo chasch eifach go rase wenn du wotsch und nacher schön wieder hei chasch fahre? Hets e Rennstrecki ghe, hettet mier da i de Schwitz nöd eso viel Raserunfäll gha!

i wellere Welt lebsch du denn???

Ehrlich, die wo uf de Stross rased, das sind die, wo sich nöd uf Rennstreckene getraued!!!
Nur wills i de Schwiez gad keini het, het mer do immerno gaaaanz viel Möglichkeite, zum Renne fahre oder im nöchere Usland uf e Rennstrecki z'goh!!!!

Sorry, aber das isch öppe s'dümmste wo i ghört han, dene Schuld weg neh, und sie öpper anderem undere z'buttere - genau so wie die oberdoof FB-Gruppe!!!!
han mini Autos gern!!!

89

29.09.2010, 17:19

@griech

wies evogirl scho seit, uffere rennstrecki seht me sält bis nie die erwähnti klientel.

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

90

29.09.2010, 17:47

@Mephisto Das hani jetzt nit ghört! ;)

Also das isch scho so, diä wo uf dr stross guet sind sind uf dr Strecki schlecht! Diä gsehsch nit emol uf dr Kart bahn in dr Schwiez...wär jo scho emol ä afang! Also Interessiert denä ä Rennstrecki in dr Schwiez gar nit!
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

91

29.09.2010, 17:52

Ja,der Cousin geit uf Frankreich (Rennpiste).Da chaner à siner Grenze.Was mi schlimm düecht,dass bi Raserunfäll meinstens Unschuldigi müesse ds Läbe lo.

92

30.09.2010, 11:15

Zitat

Original von Mitsi-Driver

Zitat

Original von C-WEST

Zitat

vielfach hani eifacht s'gfühl dass en huufe lüüt eifacht zu sozial igstellt sind in so sache ?

wieso nit usswiese? sie rede doch all vo däm mega zämehalt und priiset ihri länder in alli sphäre uffe... also alle im glieche boot...

wieso dass dr vater oder schwöschter etc au söll goh? ganz eifacht als abschreckendi wirkig! wüll die wärde sicher nit ussgschafft welle wärde, also wärdets ihri goofe grad vo afang eso erzieh dassmer so scheiss nit macht..

ussschaffe und landesverbot für die ganz familie - denn lehretses...

das wäge holland stimmt...

und zu allne wo so sozial igstellt sind, vo wäge nach dr haft isch alles vergässe und so sträng chasch die doch nit bestroofe.... do sagi nur folgendes: setzet euch emol in die folgendi laag vo de eltere vo dr lorena (vorusgsetzt dir chönnet das).

stellets euch vor wenn euri tochter oder schwöschter oder änkelin wägem sone (sorry für de ussdruck) dubbel z'tod gfahre wird - was würdet ihr denn mache oder welle? nämet euch mal e halbstund zit und überleget euch das szenario.. und denn mol luege öb ihr immerno so sozial wänd si.

Und was machsch mite Raser wo usde Schwitz chömme ?

Edit: A nei die send jo guet erzoge und mache so Sache ned :312:

es git genau glich schwizer wo so seich machet.. in dem fall de charre verschrotte, 5 joor in knascht und läbenslang autofahr- und kaufverbot..

nur dass de nit meinsch, mini uss sag wäri nur gege ussländer grichtet..

:319:

hmm.. wieso sölle jetzt demfall die 3 deppe nit die glichi stroff kriege?
für mich isch gerechtigkeit wenn ALLI glich behandlet werde!!
BMW E30 327i M-Tech 2 & BMW E30 320i Cabrio (Verkauft) & BMW E60 M5 Limo (Verkauft) & Mini Cooper S R53 & BMW E46 M3 (Verkauft) & BMW E92 M3

[align=center][/align]

Caymano

Fortgeschrittener

Beruf: KV

• Nachricht senden

93

30.09.2010, 11:21

das mit de RS find ich jetzt au überflüssig.
vorallem all diskussione rundum.

jede wo uf de RS gaht, weiss was das eim choschtet und das dete ned nur grad chasch fahre und voll gasgeh wi di meinschte nur chönt. isch glich mit de päss. dete gasch zum churve neh und zum mal chli meh versueche, aber nöd zum renne mache oder zum voll duredrucke.

drum löhnd doch bitte das mit de RS weg, will das isch kei lösig.

nur so als min input!

edit:
wieviel mal isch scho bi gwüsse eim am arsch nahgfahre, aber sobald chli churve chömet, gsehsch si nüm.. grad fahre chan jede.

edit:
chan mer da nöd paar posts useneh??
objects in mirrors are losing

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Caymano« (30.09.2010, 11:23)

Mitsi-Driver

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

94

30.09.2010, 11:30

ich chum jetzt nit ganz druss..

söllmer jetzt en schwizer au ussem land schmeisse wenner so scheiss baut ?? oder was hesch jetzt gmeint?

und bi mine usssage wär s'ziel beidesmol s'glichi.. und zwar die idiote nüm uff dr stroos z'ha, öb schwizer, usländer oder murmeltierli...

um das gohts doch schlussamänt, oder nit ?

Beruf: Polymechaniker

• Nachricht senden

95

30.09.2010, 11:44

komisch isch a ganze dikusion ob usländer oder schwiezer, wie wer wetsch bestraffe.
überleged mal für was mir eusi gfängniss bruched und was die dete alles händ.
dän chunt ja no dazue das die eigene lüt nöd chasch us em land verbanne.
aber wer kein schwiezer pass het isch gast i eusem land und als solches händ sie sich au zverhalte. da isch mir egal woher er chunt. ärsch häsch überall uf dere welt und es isch dene gäge über nöd richtig wo sich aständig verhaltet das mer dene wo system usnützed immer wieder ä chance git.

es git kei passendi straff für sotig tötigs delikt, aber es mänscherecht zum i scheiz wohne ebe au nöd, das mues sich jede verdiene.
wer später bremst fährt länger schnell

Heavens

Profi

Beruf: KV / Informatiker

• Nachricht senden

96

30.09.2010, 12:02

Zitat

söllmer jetzt en schwizer au ussem land schmeisse wenner so scheiss baut ?? oder was hesch jetzt gmeint?

und bi mine usssage wär s'ziel beidesmol s'glichi.. und zwar die idiote nüm uff dr stroos z'ha, öb schwizer, usländer oder murmeltierli...

wenn ich im usland schissdräck boue i dem usmass chasch mi gern us dem land userühere jo.. wöl denne hanich toleranz, integration und akzeptanz met de füess wegkickt...
I'm so JDM, i have negative camber at my feet.
Eat, Sleep, Shift.
"why need swag when you can rpm to 8000?"
"My heart doesn't beat - it revs."

Mitsi-Driver

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

97

30.09.2010, 15:49

Zitat

Original von Heavens

Zitat

wenn ich im usland schissdräck boue i dem usmass chasch mi gern us dem land userühere jo.. wöl denne hanich toleranz, integration und akzeptanz met de füess wegkickt...

findi dich ebe au...

also wenn ich imene land zu gascht bin, den verhalt ich mich au dementsprächend wenn nit sogar zrugghaltender als dört woni deheime bin... (stichwort: kleini brötli bacheund mer alles verdiene)

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

98

01.10.2010, 13:47

Zitat

Original von Mandos
darum goni usgwäuti Streckine go fahre in FRANKRICH.. lol ide Schwizer berge fahrt me au 2 min ines Dorf. I Frankrich gits Päss.. wo Du au Stung emou es Outo gsehsch wne überhoupt.. und bestimmt ke Fuesgänger ^^
Aber wen Dus besser weisch wird i Di nid überzüge chönne.. es git ou Lüt die meine innerorts sigs rase wen me im 50er mou 55 druf het.. das si de die wo innerorts scho itz nur no 30-40 fahre und dr vercher ufhalte.
Das het absolut nüt mit de Renne z tue wo hie im Topic stö

Ah PS: Jede wo über 350 PS het, söt gloubs besser nüm antworte hie.. wöu dä jo de sofort en Raser isch xD

jo jo, wie au immer.... ;)
au in de schwiz chan me fahre, aber of de stross fahrsch eifach immer mit me risiko verbunde, egal wo!
und suber esch schlussendlich ned!
wel au wen in frankrich en umfall bausch, unds die tötet, esch press weder gierig druf!
den eschs eifach die französisch press, und die französiche tuner wo de drunter liede.
wie ich scho am anfang gseit han, "aus dem auge aus dem sinn".
wel du respektiersch den eifach die französische gsetz ned!

besch kein scheiss besser als jede Gsetzesüberträter (edit by Napalm),oder was au immer.... ;)
eifach als schwizer in frankrich...

ps: da met de 350ps esch chli schwach gsi! :315:

*** Es reicht langsam! Bitte auf gewisse Ausdrucksweisen achten! ***
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch

99

01.10.2010, 14:14

@Mandos

wohnt in Frankriech offebar niemert, oder? Dass mer döt dörf go heize wie blöd - ich weiss wies isch, bi au scho sehr oft gsi.... au döt fahrsch i dörfli ie, chunsch a velofahrer verbi usw. usw.

@all

ich han das scho i x-verschiedene Threads gschriebe:
"uf de öffentliche Stross wird nöd schnell gfahre, sondern apasst" wer schnell, as limit, ad Grenze will goht uf e Rennstrecki oder anes Renne

isch eifach so!!!!

Und wieso findt mer kei Raser ufere Rennstrecki? Au wenns es nöd gern ghöred - döt wereds abtröchnet wie chlini buebe - und drum getraued sich die nöd!!!!
han mini Autos gern!!!

aspidelaps

--alpenpirat--

Beruf: selbständig

• Nachricht senden

100

01.10.2010, 14:19

@evogirl

mis agbot stoht immer no, du/balduin und ich, glichwärtigi autos. und mer fahre! ;)

@napalm
sorry!!!!!
aber ich bin doppelbürger, halbe jugo(serb) halbe schwizer.
drum esch da gar ned abschätzig oder so gmeint gsi....
eher, wels wörkli eifach grad zum thema passt!
ok? ;)
Ein Blitzableiter auf einem Kirchturm ist das denkbar stärkste Mißtrauensvotum gegen den lieben Gott. ;)
Citroën Club Ostschweiz
www.citroen-club.ch