Sie sind nicht angemeldet.

1

20.02.2009, 11:50

Golf IV Direktrohr

Hallo zusammen

Ich habe einen Golf IV Gti 1.8T mit chiptuning ca. 185 ps.

Als ich es kaufte war ein auspuff von Sebring dran, der überhaupt nicht tönte. Daraufhin habe ich eine fetten remus auspuss ranmontieren lassen(wie der von R32).
Aber der Ton ist immer noch lausig. Ich habe von einem Kollegen gehört, ich müsste den Mitteltopf wechseln oder wenn ich den ultimativen sound will dann einen direktrohr ranmachen.
Was empfiehlt ihr mir?
Ist der Sound beim Direktrohr wirklich so extrem wie mir schon von vielen erzählt wurde?
Wie sieht es aus wegen der Polizei? Was ist hier der Busse? Sieht man das schnell?

Gruss
---

kiowah

Fortgeschrittener

Beruf: KV, Student

• Nachricht senden

2

20.02.2009, 11:54

aso dim name ah entnimmi, dassd vo züri bisch.. denn wünschi dir vil spass bi de negschte mfk mit em sälberbaschtlete rohr! chaschs garantiert useneh!
d polizei gseht das vilicht nöd grad, aber spötischtens d mfk..

wennt meh sound wetsch, machsch e alag ab kat!
oder öpis weniger tüürs na en vsd ine, het bim kolleg bi sim 1.8 zimli vil bracht, heten nacher wider usegnah, willsem z luut gsi isch uf de autobahn ;-)

3

20.02.2009, 12:06

es git scho so mittelschalldämpfer-atrappenä, diä bringed au recht sound bim GTI. dä kolleg häd au soeini drunder gmacht, tönd recht heftig, vorallem schüüsst er mega.

do en Video vo sim Remus ESD mit dä Attrappä:

klar went go vorfüehrä muesch, muesch diä attrappä natrülich wider wegnä und dur dä original ersetzä.

4

20.02.2009, 15:52

Merci viel mal für d antworte...

Was denket Ihr gseht Polizei wenn ich direktrohr montiere? Ich denk nöd, dass Sie's merket, da ich hine fetti remus uspüff han, wo usgsehnd wie die vom r32. Ich han sogar bieblatt dafür.

@robmaster

Chasch mer bitte mehh über die mittelschalldämpfer-atrappenä erzehle? Wo chanmer die chaufe und was würsch mir empfehle?

Gruess

phunker

Fortgeschrittener

Beruf: Maler

• Nachricht senden

5

20.02.2009, 16:16

aso ich han a mim 4er gti woni han gha es cuprohr drunder gha, hett genau en füechte bracht.. min tipp esch au zieh der en alag ab kat und denn hesch au met de rennleitig kei problem, well wenns es merked gisch genau da geld us für d buess und umtriib wod füren fetti alag ab kat. usgeh hettsch ;)

6

20.02.2009, 18:53

dä kolleg häds usem dütschä Ebay:

http://cgi.ebay.de/NAPEXX-Vorschalldaemp…A1%7C240%3A1318

isch eis us Edelstahl, passt würkli super.