Sie sind nicht angemeldet.

1

24.06.2008, 07:54

Brauche Ideen

Hi zusammenn

Wür gern nach minere RS bime "kolleg" resp. bekannte mis Auto neu sprütze lah.

Han de Golf i dere Farb... finden mit de Schibetönig mitlerwile hässlich.. passt eifach nid. Inerumbelüchtig hani aber e blaui [extra wäge de wagefarb :( ]

Autopark

Da ich selber ke vorstellig han weni en chönt sprütze lah hani denkt ich frög eu mal. Egal was, ich will eifach was usgfallenes... nid eifach schwarz sprütze und fertig...

Pris mal egal.. vorerst :) eifach wenns mer denn übertribe tüür vorchunt... :)
I-welche Ideen?

Greez und dänks scho im voraus

Kevin
NEIN! Ich bin nicht die Signatur, die ist ein Zimmer weiter. Ich putz hier nur!

AKTION TUNER GEGEN RASER!

reh

Anfänger

Beruf: Bauzeichner

• Nachricht senden

2

24.06.2008, 08:13

vore hellgrüen und nach hinde is gelb überlaufend ;) da wür sicher passe...

3

24.06.2008, 08:26

Priis isch sicher ned egal! äs cha so schnäll uf 15´000.- franken ufecho. Ich glaub ned dassd das zahle wetsch!?!

4

24.06.2008, 08:28

Zitat

Original von pastragcz
Priis isch sicher ned egal! äs cha so schnäll uf 15´000.- franken ufecho. Ich glaub ned dassd das zahle wetsch!?!

Jo so bis 8000 chani scho investiere denki... d'kollegin het ihren neu gsprützt für 1200 CHF und suber gmacht... aso ja gan chli nachem toyota motto - nichts ist unmöglich :)

phunker

Fortgeschrittener

Beruf: Maler

• Nachricht senden

5

24.06.2008, 08:36

ziehsch der so es blau ine

oder sowas da, denn fallsch garantiert uf, evtl. metenme verlauf oder im abbläterigs style is schwarze ine nach hinde

6

24.06.2008, 10:00

1200.- isch ja meeeega billig. cha nie komplett gsi si.
Wie gsehts us mit Stosstangen? chunt da na öpis däzue oder sind die 8000.- nur fürd Lackierig.
Wennd selber s Auto usenand nimmsch und wieder zämesetzisch chunt dich ä 2Tone Lackierig uf ca.
5000.-

7

24.06.2008, 10:04

ja eigentlich nur d'lackierig, stosstange etc. dra und wegbaue chunt alles no dezue... will so züg machi nid selber resp. chans gar ned

8

24.06.2008, 10:17

Ich glaub dä Odes macht au so sachen, oder colorconcept.ch im Thurgau.
Muesch aber am bseten mal zu paarne ga wännd scho ä Idee häsch! Verbii gah isch immer super
(ich ha Angabote gha, vo 3500.- bis 10000.- für ä Komplettlackierig)

9

24.06.2008, 10:26

also wens würkli recht wötsch machä, den lacksch au alli tüürfältz und au dä Motorrum, etc.

alles ander isch bullshit.

10

24.06.2008, 11:57

Zitat

Original von pastragcz
Ich glaub dä Odes macht au so sachen, oder colorconcept.ch im Thurgau.
Muesch aber am bseten mal zu paarne ga wännd scho ä Idee häsch! Verbii gah isch immer super
(ich ha Angabote gha, vo 3500.- bis 10000.- für ä Komplettlackierig)

Jo ebe.. uf de suechi nach idee bini ja :) ja hend scho einigi es paar gueti vorschläg gmacht... mal gucken ... vilicht chunt ja no was :)

11

24.06.2008, 13:28

Also min 3er Golf würd wiis werde. Alli TEili in Wagefarb. Denn würdi en betz dünklere Tön, es hells grau z.b obedure neh. Met ergendwelche coole Übergäng oder so...

Oder vellech schwarz / antrazit kombination.

Naja i wüssts eso au grad ned.
Oder wenn die gönschtig Option wellsch, nemmsch schwarzi Folie (oder was au emmer) und chlebsch die Two Town Lackierig... Da choschtet plus minus 1500 CHF.

Han ergendwo es Thema dröber uftoh, Neue FArbe ohne Lack oder so heissts...

US- und EU-Import zu Top Preisen: SAMM-Import

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Greesoo« (24.06.2008, 13:35)

bballoys

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

12

24.06.2008, 13:54

hm wenn two tone denn wür ich öppis dezents mache! Wie wärs mit Mattlack, chäm au no geil denki male (irgendöppis voll strubs wie liquid silver vo mercedes in matt wär doch mal was)

Wenns denn mit Airbrush oder so söll werde muen immer au de ganz rest vom Auto entsprechend si, findes immer recht peino wenn es fast seriemässigs Auto mit Airbrushs umefahrt, das isch denn halt für mich me Show!

Ich han bi mim au two tone, s standardsilber und hube Dach und Heckklappe imene dünklere Grau-Anthrazit vome liecht andere Modell, halt sehr dezent!

suki03

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

13

25.06.2008, 00:28

Ha grad hüt z dübi en Seat Leon gseh wo unde schwarz gsi isch und ab Schiibehöchi ines dunkels aber u huere glitter-blau übergange isch! Ganz geil! mr het müsse 2mal luege wis gnau gmacht isch...ganz en geile effekt!
èbrigens, kennt de Leon öpper? Isch ufem Helsana/BHF Parkplatz gstande....