Sie sind nicht angemeldet.

21

22.05.2008, 18:34

Zitat

Original von Calibra4x4
isch no lustig wenn en junge schnuufer amene alte haas wo sich scho länger mit car-hifi beschäftigt als dä jung schnuufer uf dä wält isch öpis wott verzelle :379:

Früänär het mer au no Heckablage und Coax-Lutsprecher guet gfunde und die eintä sind det stah blibä. Das wonich verzellä sind fakte jede wo selber chan überleggä gseht i das en bass usmä anderä rum nöd glich achunnt wie einä wo im glichä rum spillt wer das nöd wet igseh dä sölls lah. ich bin nöd dä einzig wo das e so gseht da sind au vill alti hase umä wo diä gliche asichte händ, wers erlaubt würd ich da diversi links zu fremdfore poste, wo sich wirklichi spezialischte zu wort mälded.
glaube und wüsse sind leider grossi underschied.
Audio Styles // Your Caraudio-Store

22

26.05.2008, 01:24

Zitat

Original von audio-styles.ch

Zitat

Original von Calibra4x4
isch no lustig wenn en junge schnuufer amene alte haas wo sich scho länger mit car-hifi beschäftigt als dä jung schnuufer uf dä wält isch öpis wott verzelle :379:

Früänär het mer au no Heckablage und Coax-Lutsprecher guet gfunde und die eintä sind det stah blibä. Das wonich verzellä sind fakte jede wo selber chan überleggä gseht i das en bass usmä anderä rum nöd glich achunnt wie einä wo im glichä rum spillt wer das nöd wet igseh dä sölls lah. ich bin nöd dä einzig wo das e so gseht da sind au vill alti hase umä wo diä gliche asichte händ, wers erlaubt würd ich da diversi links zu fremdfore poste, wo sich wirklichi spezialischte zu wort mälded.
glaube und wüsse sind leider grossi underschied.

sei mir nicht pöse aber schreiben kann jeder das was er mal gelesen hat.

nur so nebenbei den RF kann man im BP einsetzen.
und wenn er ihn schon hat soll er es mit dem Versuchen.

ich hab einmal was gesagt bekommen

nicht reden bauen und hinstellen
alles andere ist heisse luft.

Entschuldige bitte

das zum Thema zum billig scheiss
sag ich jetzt lieber nichts den
genau solche wie du kommen in den laden und frage nach billig scheiss.

neues auto und billig anlage
hier wird immer von Qualität geschrieben
und gutem Sound 80% wissen nicht mal wie es im orginal anhört

kleine frag an dich

limo mit einem Geschlossen woofer drin
kofferraum gedämmt und du hast in der Heckablage 2 löcher
was gibt das ??

gruss JJ

23

26.05.2008, 08:52

Ä undichti Chischte :366: