Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Mörphi

Schüler

Beruf: einiges...

• Nachricht senden

21

05.02.2008, 20:20

Wie BlackShadow sagt, so gehts auch ;)
RSK ist auch gut aber ich empfehle dier eher eine CSC oder Roar Anlage...
und dann den MSD bearbeiten...

STpower

Anfänger

• »STpower« ist der Autor dieses Themas

Beruf: KV-Lehrling

• Nachricht senden

22

05.02.2008, 20:53

@ BlackShadow.. das wär toll, will i bi no lehrling.. i wet mis gäut is tuning & styling guet investiere... ;) verständlich glaub.. daher han ich gfraget... chei ja mau via pm oder schuscht irgendwie luege.. wen zyt hesch, natürlech...
nur ich han ebe chlei schiss, (schäm) haha s MSD z bearbeite.. da ich en neuwage han isch das nid es biizllii gwaagt? ich bi ebe au neulenker ;( u wie tüür isch das bi dir cho ca?

;) chasch aube min ST bewundere bim düre fahre haha staht bir länge gradi vo subige nach däredinge
bir Stampfli Reinigunge AG =P wen ich ga ga schaffe! phA hesch ja säuber eine :P

@ Mörphi ich han mich ebe irgendwie i CSC verliebt, aber ich wet mir alli tür offe phalte. das isch au der grund wiso ich d' BlackShadow gfragt han öb ich de Sound mau life cha köre ;)

achjjaa nowas =) ich bin neuling i sache ST... cha mer öpper der unterschiid zwüsche MK2, MK 2 ST u MK1 erklläääre ha das ds erschmau kööört ich tscheggs nümme.. danke schomau =)

//Ford Focus ST ;) what else?

Dieser Beitrag wurde bereits 6 mal editiert, zuletzt von »STpower« (05.02.2008, 22:35)

Mörphi

Schüler

• Nachricht senden

23

06.02.2008, 07:15

Ja ebe, ich find bi de CSC chasch nüt falsch mache, au wenn dAlag ab Kat. nimmsch, ohni de MSD zbearbeite lah, wirsch no en easy sound becho aber nie de, wie wennt de MSD bearbeite lah würsch...und sproblem bi de CSC Alag ab Kat. isch, sie isch recht tür...ESD vo CSC neh und de original MSD bearbeite..das wär pris /leistigs mässig e gueti mischig :o) ...

Also de MK1 isch die erst modellreihe vom Focus und de MK2 isch die zweiti modellreihe glaubs ab 04 isch die und dine isch halt de MK2 ST

STpower

Anfänger

• Nachricht senden

24

06.02.2008, 07:47

Zitat

Original von Mörphi
Ja ebe, ich find bi de CSC chasch nüt falsch mache, au wenn dAlag ab Kat. nimmsch, ohni de MSD zbearbeite lah, wirsch no en easy sound becho aber nie de, wie wennt de MSD bearbeite lah würsch...und sproblem bi de CSC Alag ab Kat. isch, sie isch recht tür...ESD vo CSC neh und de original MSD bearbeite..das wär pris /leistigs mässig e gueti mischig :o) ...

Also de MK1 isch die erst modellreihe vom Focus und de MK2 isch die zweiti modellreihe glaubs ab 04 isch die und dine isch halt de MK2 ST

hmm jo ebe meini au.. ja en CSC choschtet ohni edelstahl ca 950.- und mit edelstahl ca 1'450.- .. jetz isch d frog was besser wär natürlech... i wet ebe scho das das im legale berich blibt... cha me da nid no was mit em kat.. bzw luftfilter etc. mache?

Ah ja han mers scho so usdänkt mit dem mk züggs da =) danke fürd erklärig

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

25

06.02.2008, 07:52

Zitat

Original von Mörphi
Hallo STpower :499:

Also ich find CSC und Roar sind beidi sehr guet...nur s`einzige isch, wenn würkli en guete ton wotsch denn muesch de MSD bearbeite lah...oder halt vo Bastuck da MSD-Ersatzrohr bstelle...denn töns sicher top...
aber ebe, denn isch es halt nöd im legale berich :(

Ja, bi gewüssnige Fahrzüg insbesondere Turbo Autos, längt d ROAR meischtens nid ganz us.
Ig ha bim Polo e CSC VSD und ESD ROAR.
Wie irgendwo mal erwähnt ha ig sogar ds Glück gha u d MFK hets agno.

Also, wet scho glägeheit hesch, losisch mau der Daniela ihre ST.

STpower

Anfänger

• Nachricht senden

26

06.02.2008, 08:08

Zitat

Original von nasche

Zitat

Original von Mörphi
Hallo STpower :499:

Also ich find CSC und Roar sind beidi sehr guet...nur s`einzige isch, wenn würkli en guete ton wotsch denn muesch de MSD bearbeite lah...oder halt vo Bastuck da MSD-Ersatzrohr bstelle...denn töns sicher top...
aber ebe, denn isch es halt nöd im legale berich :(

Ja, bi gewüssnige Fahrzüg insbesondere Turbo Autos, längt d ROAR meischtens nid ganz us.
Ig ha bim Polo e CSC VSD und ESD ROAR.
Wie irgendwo mal erwähnt ha ig sogar ds Glück gha u d MFK hets agno.

Also, wet scho glägeheit hesch, losisch mau der Daniela ihre ST.

döönt sicher au schöön... ja MFK.. pha hör mer uf die patze ehh immer.. aber wen düre cho bisch isch au guet oder! ich hasse d MFK. ja wär ebe no guet weni ihre ST mau chönt kööre.. ;) mal luege.. es wär ebe scho toll wens legal blibt..

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »STpower« (06.02.2008, 08:39)

27

06.02.2008, 08:40

also went en uspuff chaufsch, denn nur voll edelstahl!

STpower

Anfänger

• Nachricht senden

28

06.02.2008, 09:27

Zitat

Original von Robmaster
also went en uspuff chaufsch, denn nur voll edelstahl!

hanich au denkt ka ;) isch scho gschider, rostet nit etc. :319: :319:

Mörphi

Schüler

• Nachricht senden

29

06.02.2008, 11:52

Jaja Edelstahl ist ein muss... ;o)
Also ich han e HPE Anlag ab Kat. sie isch legal, het en recht tüfe ton und sknalle isch stärker worde...Pris isch ca. 2000.- gsi...

STpower

Anfänger

• Nachricht senden

30

06.02.2008, 12:21

Zitat

Original von Mörphi
Jaja Edelstahl ist ein muss... ;o)
Also ich han e HPE Anlag ab Kat. sie isch legal, het en recht tüfe ton und sknalle isch stärker worde...Pris isch ca. 2000.- gsi...

hmm.. i weis haut au nid! I wet eifacht eini wo halt :319: :319: macht ;) ha lieb das smyle...
A mim ST weti suscht eigentlich nur ds usgsehe verändere.. jedefaus am afang..
aber ebe der Sound isch mer scho no wichtig ;)
HPE.... mau wider chlei umestöige im netz ;)

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »STpower« (06.02.2008, 12:23)

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

31

06.02.2008, 12:33

Bastuck, ROAR ,ect ist Edelstahl.
CSC het leider nid viel in Edelstahl.

STpower

Anfänger

• Nachricht senden

32

06.02.2008, 12:59

Zitat

Original von nasche
Bastuck, ROAR ,ect ist Edelstahl.
CSC het leider nid viel in Edelstahl.

han ebe eini gseh ka... für 1'500.- odr so.. mal lugn..
Wet gäärn mau do die besagte uspuff allagge life kööre...

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »STpower« (06.02.2008, 14:34)

33

09.06.2008, 11:34

Und weisch jetzt wele Uspuff das de wetsch choufe ?