Sie sind nicht angemeldet.

nasche

Erleuchteter

Beruf: Autolackiererin

• Nachricht senden

21

15.10.2007, 16:02

Ich hab zwar mein Kit im 2004 gekauft und im 05 montiert.
Im 05 MFK, hatte aber keine Chance.

Denke ist wirklich MFK Abhängig!

22

15.10.2007, 16:08

Ach ja, MFK Winterthur, Kt. Zürich...

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

23

15.10.2007, 18:32

isch ja geil silverstar. hoffe bi mir wirds ou so si, aber dänke weniger da in bern.scheiss mfk

Beruf: Auto-Chirurg

• Nachricht senden

24

15.10.2007, 22:23

Ich ha min Bodykit au erst grad loh itrage ohni Papier, sogar dr Tourewage Heckspoiler isch Itreit worde, dr einzig bewies woni brocht ha isch Quittig vo dr Komplettlackierig vom Februar 06'

Mir tuend oft Bodykits itrage und das nume mit Materialguetachte, wichtig isch aber das ä Stosstange nach ASA-Norm abgänderet wird damit das möglich isch!

Es git Gsetz und Norme, do muess sich jedä Autofahrer dra halte, genauso gültet das fürd MFK, diä müend sich au dra halte und zwar alli, do gits keini usnahme, wenn es chlemmt denn liegts dra das dr Expert grad kei Ahnig dervo het (mä cha jo nit immer alles wüsse, isch in jedem Bruef ä so!) denn muess mä dä höflich belehre, wenn nötig ASA-Norme füreneh und guet isch.....
Der Unterschied zwischen Männern und Jungs ist der Preis ihrer Spielzeuge.

25

16.10.2007, 00:42

han au öppe vor cirka 2 mönet alles ihrteit becho.. die hen nit mol mini guetachte ahgluegt..

einzig was ich zeigt ha isch e bestätigung gsi das alles vorem 1.6.2006 gmacht worde isch..

[SIZE=7](de hani sälbergschriebe)[/SIZE]
MFK BL
BMW E30 327i M-Tech 2 & BMW E30 320i Cabrio (Verkauft) & BMW E60 M5 Limo (Verkauft) & Mini Cooper S R53 & BMW E46 M3 (Verkauft) & BMW E92 M3

[align=center][/align]

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

26

17.10.2007, 01:17

Ha hüt o mini beide Schürze (Vore + Hinge) montiert.
Isch eini vo Loonytuns wo eigentli gar nid as Facelift passt. Ha ziemlch Arbeit gha, bis das schöne Ding ändlech gsässe het.
Z'Resultat isch heavy, aber mitem Iträge chönnts no schwierig wärde....

Chunnt chli me aus 50mm unge füre. Ganz so extrem wie ufem Pic ischs nid. Si 78mm ca.

Was meinet ihr Profis zu dere Front? Öffnige si alli chliner aus 160mm.

Gruess Jerry

PS: Ha so ziemlech aui Kante oberhaub vor mittuöffnig müesse ändere...Kühlergrillrahme hani o säuber müesse mache, isch 4cm zweni höch gsi. Bide Schienwärfer het 1,5cm gfäut usw...

mr.sush

Schüler

Beruf: Entwicklungsmech.

• Nachricht senden

27

17.10.2007, 06:43

Zitat

Original von cemoo
han au öppe vor cirka 2 mönet alles ihrteit becho.. die hen nit mol mini guetachte ahgluegt..

einzig was ich zeigt ha isch e bestätigung gsi das alles vorem 1.6.2006 gmacht worde isch..

[SIZE=7](de hani sälbergschriebe)[/SIZE]
MFK BL

was nämme si ah als bestätigung?? e Rechnig vo dr Firma wos mache loh hesch oder derartigs??

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

28

20.10.2007, 10:49

bim all 2 jährige ufgebot bi de mfk han ich es au grad usgnützt allles iztrage.
heck isch kei problem gse, front het de expert gmässe und gluegt und gmacht aber alles perfekt:)

alles itreit, ha e chle stress ka obwohl ich im materialguetachte mitem stempel vo 2005 zeigt han und alles.

sogar original rs siteschweller sind itreit worde:) lol

mr.sush

Schüler

• Nachricht senden

29

20.10.2007, 12:18

wie sehts us wenn me ine Kontrolle chunnt und es noni itreit isch??
i ha e Uftragsbestätigung dass es vorem Juni `06 montiert worde isch
und vorfüere muessen ersch nägsch johr!!

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

30

20.10.2007, 12:39

@ sush
ich dänkemol dass es keine gross stresst. hesch jo guetachte und alles odeR? vodemher.

ich ha die glaub gse vor fascht 2 wuche richtig therwil fahre ka das si? be mir fascht ganz sicher dass du es gse bisch:)

mr.sush

Schüler

• Nachricht senden

31

20.10.2007, 12:50

jep ha es guetachte und das hani au debi.. isch allerdings e TÜV §19
jo die sölle nid blöd due.. :407:

jep das isch guet möglich.. rx-8 seht me jo nid viel en schwarze hani do in dr umgäbig nonie e andere gseh und de mit mim Bodykit.. müesst fasch ich gsi si.. hehe.. :308:

32

20.10.2007, 20:33

@mr.sush

ich bin jo sälber vekäufer vo de tuning teili han eifach es briefli gschriebe mit em firme brief kopf das ich alles vorem 1.6.2006 gmacht ha.. meh brucht meh nit..
BMW E30 327i M-Tech 2 & BMW E30 320i Cabrio (Verkauft) & BMW E60 M5 Limo (Verkauft) & Mini Cooper S R53 & BMW E46 M3 (Verkauft) & BMW E92 M3

[align=center][/align]

mr.sush

Schüler

• Nachricht senden

33

20.10.2007, 20:42

ah ok mercy viemol, de bini jo beruigt.. bi drum oft bi uns e stell umgange wo si oft kontrolle mache welli nid gwüsst ha wies usseht..

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

34

20.10.2007, 21:31

Zitat

Was meinet ihr Profis zu dere Front? Öffnige si alli chliner aus 160mm.

die grossi Öffnig muesch glich mit sträbe zue mache. i dänke nämlech, dassme dis gitter 5mm düredrücke cha. Die chline Öffnige si ok.

Aber augemein wäg direr front, findi söts ke grossi problem gä. Wenn materiau guetachte hesch, nime a gfk, de wird das scho ga. Ev bruchsch es dtc guetachte, sprich wägm abstah vo de lippene, gitter etc.

35

30.10.2007, 19:27

im prinzip sött es abe länge, und nur zur mfk
dtc isch doch nur abzocke, vor e paar johr het me das au net brucht.

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

36

30.10.2007, 23:30

vor es paar Jahr ishc o no aues angers gsi!!! ABE het eh fasch niemer bi sine Abouteili...go dä Monet o ohni DTC mou go luege ob i düre chume. Die Techneschi het mi ömu scho beguetachtet....

Gruess Jerry

remus

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

37

31.10.2007, 00:27

ja früächer isch das angers gsi. Hüt zu tags isches haut so und mi mues sech apasse, klar schisst eim a. aber es handlet sech nume um gäud bi so sache.Chasch mache was de wetsch. Wenn glück hesch, hesch e Expert wo dumm ich und dir aues lat la itrage bzw dir dr Stämpu git. E andere luegtr jede mm vom Auto a.
Ig ha vor es paar Täg ou grad mis DTC becho und zwar nume es materiau guetachte wo steit dasses gfk bzw abe isch. Gnue dick isch und kei scharfi Kante het. 5 Sitigs Dokumänt, das für 430fr. :(