Sie sind nicht angemeldet.

41

01.11.2006, 16:25

Ja guet alli problem sind glöst usser mine :(

Beruf: Key Account Management

• Nachricht senden

42

01.11.2006, 16:54

hmm das klingt nit soguet!! wenn mä jetzt e komplet afertigung vo R-S-K mit ch zulassig bekunnt den sött eigentle alles problemlos dure zbringe si. oder nit????

Beruf: Servicetechniker

• Nachricht senden

43

01.11.2006, 18:59

also ich glaub das wörtli problemlos chasch bi eusere mfk jetzt denn gli mal usem wortschatz striche... je nach mfk stell, je nach prüefer und je nach laune gsehts andersch us.
Geld macht nicht glücklich, Leistung schon!

44

05.11.2006, 13:08

Eine Auspuffanlage ab Kat oder auch nur ein Schalldämpfer kann sehr wohl ein geändertes Abgasverhalten bewirken, vorallem bei Saugermotoren (Stichwort Staudruck) und da die Schweizer halt eben Pingelig sind, muss das geprüft sein. Selbst wenn Du ein Gutachten hast, welches eine Kombination zulässt, kann der Prüfer die Homolagtionsunterlagen verlangen, in denen stehen muss dass MSD X mit ESD Y homolgiert wurde ;)

• Nachricht senden

45

05.11.2006, 14:49

undwenn mä zb e alag ab kat dine het mit biblatt, muess ide au vorgführt wärde? iterit oder ka mä so ume fahre??

Beruf: Servicetechniker

• Nachricht senden

46

05.11.2006, 15:52

bis jetzt hät mers nöd müsse iträge lah...

biiblatt immer debi ha langet...

uf die ander siite chan dich jede polizist wo findet dini uspuffalag isch z luut oder es stimmi öpis nöd, veränderet oder was au immer ufs strassi schicke zum vorführe... egal ob biiblatt oder nöd.

also vo demher wenn scho en luute uspuff dra häsch würi glich einigermasse aständig umenandfahre (mit dem meini eifach nöd permanent uf 5000toure obe)

en guete kolleg händs a eim wucheend 4mal wellä ufs strassi schicke (golf vr6) obwohl alles legal mit biiblatt.
Geld macht nicht glücklich, Leistung schon!

• Nachricht senden

47

05.11.2006, 15:54

heheheh jäss. nei eh ich kullere nur ume nit übertrebe mach ich eh nit. han geschtert fascht e buess beko wäge zu luter musik, und ich han schiebe zue ka UND d' herbschtmäss isch 50 m vo mitr entfernt gse :462: