Sie sind nicht angemeldet.

41

29.06.2006, 08:19

Zitat

Original von Speedsta
aso du meinsch dass die blöd tuend wennd schlüsselchratzer dinne häsch und parkschade amäldsch?

nei tüends nöd - das isch so dinne ;)

nei, has eso gmeint.
dir het irgend sone liebe mensch mitem schlüssel e türe verchratzt. zahlt d'versicherig jo nit...also, ab mitem hammer e büüle mache und denn mäldisch d'büüle als parkschade. de mues jo d'türe eh gmacht wärde, we denn no dr lack "zerstört" isch möi si d'türe no neu lackiere. seisch eifach dr chratzer sig scho älter...
öbs funktoniert... :358:

Speedsta

Lämplidealer

Beruf: Kundenberater

• Nachricht senden

42

29.06.2006, 08:32

nomal: wenn du parkschade häsch zahleds de chratz au ohni büüle
wennd kein parkschade häsch zahleds nur teils büüle (äbe wenns uf vandalismus use gaht) wenns nöd zahled... tja sälb tschuld :366:

Besucht auch www.xenonlook.com - den Spezialisten rund ums Licht ;)

43

29.06.2006, 08:44

mer händs ou scho s'halbe outo verkratzet, ich ha kei parkschade gha und es esch glich vo de versecherig öbernoh worde... :)

Mitsi-Driver

Fortgeschrittener

Beruf: Speditions-fachmann

• Nachricht senden

44

29.06.2006, 11:27

Dass d'lüüt au immer mit de finger müend luege!!!

@ elena

ich hoffe für di dass d'versicherig dirs übernimmt...

Puntofan188

Schüler

Beruf: Schreiner

• Nachricht senden

45

29.06.2006, 20:56

Das isch e 100% Vandaleakt gsi bi mir und isch au under Vandalismus gange,isch dän nachher au im Brief gstande woni spöter überchu ha.

panebianco

... el paniñho feroce ...

Beruf: Laser-Programmierer

• Nachricht senden

46

29.06.2006, 22:57

glaub dä nighty wott wüsse, ob versicherige zahlid, wänn eine ne kratz i dä tür hät, und uf däre tüür eine mitme hammer drigschlage hät...

da isch imfall no a fuck situation...

mer häts mol vumene huusdach ne stei id site schibe ine gfitzt... tüür rahme grisse obe, dach kratzer, bifahrerschibe kaputt.. und dä stei isch ufs armaturebrett prallt.. und allas verkratzt...

eigentlich hetti dversicherig vum däm huus sölle zahle, weiss aber nöd wieso dversicherig vu mer nöd uf das igange isch...

uf jedefall, hani mine SB zahle müesse, schade vu 3tusig stutz ka... und sarmaturebrett hänsmer nöd zahlt...

grund isch gsi, dvorbsitzerin, das doofi huen, hät natel halterig gha, und hät 4löchli gmacht.. und expert hät da als beschädigung agseh...

und händs nöd zahlt..

vorme johr hämmer mal mit am beroter hin und her gott und die welt diskutiert, und simmer uf da cho... und dänn hani natürli gmozt... und dänn hani dhälfti vum betrag vom armaturebrett kriegt...

aber eba... finds akle schaad amigs vu versicherige, dass sie sich weigeren, verspötet, oder eim warte lönd, sich probieren usezrede bi so sache...

will im normalfall, zahlid mer jo au dä betrag wo sie wänd, pünktlich und immer widar oder?

naja.. egal jez...

@nighty

grund für ke parkschade hätmer dä beroter gsait, ach für ne punto bruchsch da nöd... dä isch zAlt...

hetsch ne alte porsche könntsmer evtl. no mache... aber eba... goht nöd fertig.

und anderi händ mer widarum gseit as gängti ohni problem das zmache...

wäm söllmer jez glaube?

versicherig wäxle isch au nöd das wahre...
[SIZE=7][/SIZE]

Beruf: chli umehänge

• Nachricht senden

47

30.06.2006, 06:56

Zitat

Original von mgzr160
???? hallo?? aso wenns zum bispil schlüsselchratzer sind denn gits ez eifach gar nix z diskutierä!! han gad en versicherigswächsel hinter mir und han dä punkt au abklärt, das setti aso keis problem si!! uf all fäll würi so schnäll wie möglich en verscherigsexpertä ufbüütä...dä sell das aluegä!! das muen zahlt werdä!! 100 %

Verkratze isch kein Vandaleakt bi dä versicherig

(ich schaff bi einere und weiss das :))

gruess
>>>> 1. Platz Integra Type R Hondaeuropa Imst <<<<

elena

Schüler

• »elena« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Kauffrau

• Nachricht senden

48

30.06.2006, 16:11

Vooooollllllll geillllll... Lüüüütlis.... dPolizei het dä wo mim Bebi das adoh het juuuupiiiiiiiii.... :) hehehehehe... elena isch jz voooollll happy ;)

:335: :335: :335: :335: :335: :335: :335: :335:
***nicht schneller als das Leben***

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »elena« (30.06.2006, 16:12)

Beruf: Reisedisponent

• Nachricht senden

49

30.06.2006, 16:36

Was machsch jetzt mit ihm??? :513: :379:

elena

Schüler

• Nachricht senden

50

30.06.2006, 17:49

mit wem? mit däm Typ? jo ganz eifach ich weiss wo si Huus wohnt hehehehe ;) nei scherzli nei es isch eso das jz eifach e vrfahre gege ihn lauft well, är wills nit zuegäh (logisch, är isch ganz unschuldig) obwohl alli Indizie gege ihn spräche naja und jz ebe düent sie die Bewiesmittel uswärte und so gschmeus und den mol luege ;)

tja... wiso hesch welle uf Basel cho schlägere ;) hehehe ;)

51

30.06.2006, 20:43

Zitat

Original von elena
Vooooollllllll geillllll... Lüüüütlis.... dPolizei het wo mim Bebi das adoh het juuuupiiiiiiiii.... :) hehehehehe... elena isch jz voooollll happy ;)

:335: :335: :335: :335: :335: :335: :335: :335:

EX-Freund??

Dieser Beitrag wurde 652 mal editiert, zum letzten Mal von Foggyzh: Heute, 19:27.

SpeedUp

Fortgeschrittener

Beruf: Diplom. Wirtschaftsinformatiker

• Nachricht senden

52

30.06.2006, 22:19

@elena

Scheisse wäg de Chratzer :( .... und super, dass sie dä Typ jetzt hend !
Aber mich würd no interessiere wie's dä denne gfunde händ ?!

posin

Schüler

Beruf: landschaftsgärtner

• Nachricht senden

53

30.06.2006, 22:47

gäll.. da verwunderet mi den schono.. sones schlächts gwüsse gha de armi irre!!? :360:

de isches irgendwie pflicht dasmer pic's do iestellt.. seg's en schade odr neui teile..
de hesch doch vollkasko.. wämer sones bebi het wie du würdi halt alles dra versichere.. bimer emel so!!

und ebe ohni pic's traui ich dem ganze garned.. i ha ehner sgfühl das sich da öppert wot ue pushe mitde trheads/odr beliebt mache im forum!!??

i nime au alles zrug und entschuldige mi scho ez wänimi tüsche.. abr wa mini auge ned gsehnd.. gsehnd eifach ned!! verzähle cha jede/jedi!..

peace and greezen
mirko filipovic....crocop

54

01.07.2006, 17:01

so, ha hüt mitem partner vo minere mam gschwätzt. dä schafft bi dr allinanz und het mir ou d'offärte gmacht.
bi dr allianz isch es anschinend eso, dass chratzer zu de parkschäde derzue ghöre. hesch parkschäde ide police nit dinne hesch päch.
chli schräg, aber mir sölls rächt si...

@ elena

vöu spass bim aggressione useloh...;-)

elena

Schüler

• Nachricht senden

55

01.07.2006, 18:11

@posin, chunnsch uf Basel und den chasch jede chratzer mit dine eigene Auge gseh du dörfsch se sogar fotografiere und wen wottsch gib dr sogar e Autogramm uf dFotis... alles klar...

ach und übrigens die ussag vo wäge thread uns sooo ich glaubs chumm das ich jz durch dä bitrag mehr kollege han... abr ich chan gärn für di e thread ufmache mitem Titel "posin-pussi sucht Freunde"

also damit ich nit nomol e neus Thread ufmache muess sunst hättsch du jo e grund zum dich ab dere arme Kollegelose elena znärve sag ich eifach do inne tschüss...

posin es isch offesichtlich das ihr mich do inne nit wänd ha, abr hmm im gegesatz zu dir han ichs gmerkt und darum ich wünsche allne en witrhin gemütlichi zyt do inne und viel spass... ich vrabschiede mich dodrmit us däm Forum und sobald eine vo de Mods. mis Portrait glöscht het sindr mi los....

abr ACHTUNG dr posin wott echli mehr liebi vo euch also, do ich jo jz wäg bin und mich nümi wott beliebt mache odr wie het das dr posin so schön gseit ach jo ich wott mich pushe, also ebe do ich jo das jz nümi chan, machet mir doch bitte alli no e letschte gfalle und schänket euri ganzi liebi und ufmerksamkeit im posin är hets nämli nötig... also so mit bye bye...

:355:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »elena« (01.07.2006, 18:19)

posin

Schüler

Beruf: landschaftsgärtner

• Nachricht senden

56

01.07.2006, 23:23

Zitat

Original von posin
i nime au alles zrug und entschuldige mi scho ez wänimi tüsche.. abr wa mini auge ned gsehnd.. gsehnd eifach ned!! verzähle cha jede/jedi!..

peace and greezen

kollege.. lueg only for u..

tapout.ch
limmattalriders.ch und de shizzle sit 13jahr!!!

gruess vom golfani..
mirko filipovic....crocop

57

03.07.2006, 07:29

shiit, was got denn do ab???

hani was vepasst?