Sie sind nicht angemeldet.

1

01.10.2004, 19:10

S3 tot, aber ich glaube an Wiederaufstehung....

Zuerst mal kurz und sachlich...

Heute morgen MFK:
Hab natürlich den besten Prüfer erwischt, einen alten Sack (Bosshard oder so ähnlich). Winterthur Wülflingen....

Bemängelung:
Nebelscheinwerfer 2cm zu tief, 23 statt 25cm... hääää???
Flugrost auf Dämpfern, müssen ersetzt werden... hääää???
Bremsleuchten funktionieren nicht.... ok, shit, kann passieren...

Ich natürlich stinksauer wegen den Dämpfern...

Jetzt das beste, auf dem Nachhauseweg fliegt mir noch der Turbo um die Ohren...

Super Freitag...

Vielleicht kommt nun ein Garrett T25 rein....

Grüsse
Sacha, der heute noch 200 andere Sachen erzählen könnte, was so in die Hosen ging an diesem lustigen Tag!

2

01.10.2004, 19:22

ach du heilige maria....

f*** das ist ja ein totaler schwarzer freiteg.
ich hoffe dass dies nicht zu teur wird und der schaden sich in grämzen hält.oje...sacha das tut mir sehr sehr leid...nur...

warum in gottes namem jagt es dir den turbo in dir lift?
das hab ich ja noch nie gehört...krässsss:(

und wie sieht das mit der versicherung aus?
immerhin ist das ein halbneues auto verdammt...das kann ja nich sein...
oder fährst du so brutal umher?nein denke nicht ausser an den viertelmeilen rennen aber das macht ja ned viel aus...

bin echt sprachlos....

auf jedenfall komme ich den s3 auch im spital besuchen...
weisst du schon mehr über den fall???

wir glauben an den S3 und er wird es schaffen!!!!;)

gruz dani
Keine Signatur vorhanden....

3

01.10.2004, 19:28

das darf ich nun gar nicht sagen, aber es liegt an mir....

ich sag nur, der turbo hat die kleine metallbride eingezogen, welche für das unterdruckventil vom pop-off verantwortlich war...

somit zahle ich 100%...

und bitte bitte fragt nicht, wie diese scheiss bride nur schon in die nähe des turbos gelangt ist.... ihr könnts euch ja sicher selber vorstellen.

dummheit sollte bestraft werden...

das hat also überhaupt rein gar nichts mit motortuning oder so zu tun...

4

01.10.2004, 19:40

ach sacha...mein gott...

ich frage ja nicht aber wie ist denn das möglich..ach du scheisse...
nächst mal weni di gseh gits es paar heissi ohre...nei nei nei...fuck das

dörf mer fröge wie das so tönt het oder wie merksch das wenns der der turbi verhaut?

öm....

5

01.10.2004, 19:44

isch nöd emol spektakulär. äs pfiift eifach recht luut, und suscht passiert gar nüt. ha denn sofort aghaltä, damit nöd no meh passiert....

die lamellä, oder wie mer dem seit, sind total verbogä und isch alles verchlemmt. tja... so chas goh....

mir händen am afang nöd emol chönä abschleppä, will ich dä abschlepphakä dihei gha han... hihihihi, typisch friitig....

jänu, jetzt hoff ich, dass min garagist en gschiedä turbo findet, wo nöd meh als dä original choschtet... wär scho geil än garrett....

6

01.10.2004, 20:07

och scheisse... da isch übel :(

... aber dä mit dä 23 cm bi dä nebeliechter raff i nöd ganz.. (wird wohl nur dä prüefer wüssä)

...i het süs no 2 fascht neui mkiv turbos (ct26b) us minnerä teili sammlig abzgä.. ...das gäbti den en krassä bi turbo s3 8)
(autsch nöd schloh.. sorry ;))

Dieser Beitrag wurde bereits 4 mal editiert, zuletzt von »eXplorer« (01.10.2004, 20:19)

7

01.10.2004, 20:12

:402:

hihi, neinei... ich hoffe eifach, das ich mit dem unglück wieder achli is glück chum und "günschtig" zu meh power chum....

denn muesch denn luegä mitem supra... :-)

8

01.10.2004, 20:20

... jojo machsch s bescht drus.. :)

...und s 2 lömmer jetz eifach mol so im rum stoh ;)

schönä obig no..

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »eXplorer« (01.10.2004, 20:21)

Silver

Car- & Casemodder mit eidg. FA

Beruf: System Engineer Advisory

• Nachricht senden

9

02.10.2004, 08:34

mis beileid sacha! isch würkli dumm gloffe. UND ALLES WÄGEM STVA!!! die sieche!! nei scherz, aber gang doch s'nächst mal uf rägesdorf go vorfüehre. döt sinds nöd so schwierig.
viel glück no bi de reanimation vo dim S.
Greetz

10

02.10.2004, 09:15

Ahhhh, Fuuuuuuuuuuuck, das gits ja nid, das gits ja würklich nid.

Erstens sis rächti Tropechöpf dert bim Stresseverkehrsamt und zweitens, was haltisch devo mau zum TCS ga prüäfä, die si voll lockerer.

uns zweite. hei i weiss ächt nid was säge, Sacha tuet mir ächt mega leid. Verdammt ha denn äs komischs gfühl kha wo du mir verzellt hesch kha vo däm Teiil, aber ha agno es het die glich grössi wie mis.

Verdammt.

tue doch grad dr gross druf :-)) grins.

Hei mir gseh üs hüt, de chöimer ja bitz schnurre.

tsaaali du geile siech.
:343:

11

02.10.2004, 09:25

ich gang nochher bim strassi hinwil go zeigä. die mached jo morn uf. döt isch sicher kei problem...

klar mach ich grad dä gross druff. wär jo doof, wenn ich scho so vill cholä mues id hand neh, än originalä würd inäsetzä. bi ebä am luegä wägäm garrett.... also min garagist....

denn häts wenigstens no öppis chlises positivs a dem ganzä...

aber ebä, stresst halt scho...

yeah, mir sind abem vieri döt. defür bliebed mir denn nöd allzu lang wägäm piccolo. und ich sött no lernä für dschuel, ha prüefig am mittwuch...

aber wird sicher geil!!!

12

02.10.2004, 14:45

hmm mis bileid...
was isch dene bim s3 orig. drinne??
het susch no en t25, müestish halt eifach abgssitig an s3 apasse, würder aber en t28BB empfähle....
hmmm da mit de bryde chanmer aber eigetli ned wörkli vorstelle, hesch es pic vom motorrum ???

Zitat

Original von crx_ed9
Also bimäne CRX han ich jetzt gar kei Schiss... Dä chasch eifach immer heize... Da passiert nüt...!!! Dä brucht das...
Die wo am beschte laufet, sind die wo immer gheitz werdet...

13

02.10.2004, 14:46

Zitat

Original von eXplorer
...i het süs no 2 fascht neui mkiv turbos (ct26b) us minnerä teili sammlig abzgä.. ...das gäbti den en krassä bi turbo s3 8)
(autsch nöd schloh.. sorry ;))

hehe den würd de s3 so ab ca 5000rpm afoh zieh ;)

Zitat

Original von crx_ed9
Also bimäne CRX han ich jetzt gar kei Schiss... Dä chasch eifach immer heize... Da passiert nüt...!!! Dä brucht das...
Die wo am beschte laufet, sind die wo immer gheitz werdet...

14

02.10.2004, 18:39

@Sacha

Mies Bielied, gseht würklich so us, als wär das nöd dien Freitig gsi.

Hoffentlich klappeds mit dä uferstehig vom S3.
Gruss

Raceman

Cogito ergo sum

15

03.10.2004, 14:47

hihi, merci fürs bileid....

nei, vom motorrum hani kei bilder. aber für das bruchts au kei bilder. ich bi eifach so im stress gsi, will ich ha ufs strassi goh und ziit knapp gsi isch. do han ich no schnell müesä soriginal pop-off inätue.... und bim wechslä isches passiert, dbriidä vom unterdruckschluch ischmer in grossä schluch inägheit. ich jedoch ha sgfühl gha, dass vom druck her die briidä richtig pop-off "flügt". das isch aber leider nöd so gsi, sondern genau umgekehrt... und ich ha au nöd gwüsst, dass dä schluch direkt zum turbo führt... halt eifach die schlüch verwechslet... wie gseit, dummheit sött bestroft werdä.

dankä fürs agebot wägäm turbo, aber ich mues sägä, do isch jetzt min tuner dran, will ich selber kei ahnig han, wasmer cha machä und was nöd. er isch jetzt verschideni sachä am abklärä. uf jedefall wär ich jo doof und würd die chance nöd nutzä, wenn mer eh scho alles usbauä mues...

denn gohts denn ab wies bisiwetter.... :-)

nebedbi... okok, ihr dörfed über mich lachä, bi jo au immer an zündä, wenn en anderä än seich macht... hihihihihi.

Master_G

Fortgeschrittener

Beruf: Techniker TS / HF

• Nachricht senden

16

04.10.2004, 06:43

Hey Sasha ich voll scheisse gloffä. :(
Aber ich kenn so Situationen nur zu gut. (Leider)

Gasch zu dä Sportec weg em neuiä Turbolader?
heut ist nicht aller tage, master kommt wieder, keine frage

17

04.10.2004, 08:50

nei, ich machs bim vj motorsport in bäretswil. die sind um einiges günschtiger und au guet. chönd au software apassä usw...

18

04.10.2004, 13:06

du sau du..nacher hesch meh power als ich...:(

ouuuuuuuuu....sone seich...:D:D:D

gsehsch es het au was guet drann...lol
isch bi mir genau so gsi mitem unfall:D:D

ja aber ebe..was kostet sonen grosse turbo???
wär mi mal no wundernä...;)

gruz dani

19

04.10.2004, 13:35

priisä vo dä turbos sind öppä glich, deshalb nutz ich jo au grad die chance...

oder sägäd mirs eso, wennd än originalä turbo bi audi chaufsch, chunsch günschtiger, wennd än garrett poschtisch... :-)

aber ich dänkä, ich hett bis ende johr au mitemä 2cv meh ps als du, oder?? hihi.